Luka Koper je pomembno podjetje, ni pa nobeno narodno bogastvo. Za
primerjavo, lani je Luka imela 152,85 milijonov prihodkov, Krka pa
1,192 milijard. Omerzel je zanikal edino pametno zadevo, ki bi jo
naredil v svojem mandatu, prodal bi Luko Nizozemcem, ki imajo
odlične reference z organizacijo pomorskih luk (Rotterdam,
Amsterdam...). Holandci bi povečali promet na vsaj 300 milijonov in
nagnali slovensko skorumpirano in pokvarjeno politiko iz Luke,
državno in lokalno. Kaj bi še naredili Nizozemci (ali Nemci)?
Prvič, promet bi se podvojil ali potrojil, drugič, dodatno bi
zaposlili veliko število delavcev, tretjič, plače delavcev bi se
občutno povečale, četrtič, redno bi izplačevali plače in s tem
polnili državni proračun, petič, povečal bi se promet po železnici,
šestič, cela Primorska in Slovenija bi občutila novi razvoj Luke,
sedmič, državljani Slovenije o umovanjih nezdravega razuma
nekakšnega Mišiča ali Popoviča.. ne bi nič več slišali in bi nas
Luka zanimala prav tako malo, kot Lek ali Revoz. Pa še nekaj.
Slovenske železnice s slovenskim sindikalnim vodstvom ne bodo
nikoli rentabilne in kot vedno računajo na nekakšne izmišljene
odškodnine, pozabljena in obljubljena izplačila za nazaj (do leta
2009!!!) in podobne neizračunljive kombinacije. Zakaj za železniški
promet ne poiščemo koncesionarja npr. v Nemčiji ali Avstriji? Tudi
Finance so pisale: »Kaj vse zahtevajo SŽ od države. Skupaj 303,6
milijona, pod črto 410 milijonov evrov do leta 2025...«.
Več številk v Financah na:
izvozniki.finance.si...sko-luknjo