Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-20668 sporočil: 3.976
[pcs]
> [matjazfinance]
> Lepo da se strinjaš, jaz se pa ne povsem s tabo. No, v bistvu imaš načeloma prav, ampak si pozabil na zavorno tekočino, ki jo je treba ne glede na prevožene km menjati na 2-3 leta. Kdor prevozi malo letnih km in vozi razumno, bo verjetno prej moral menjati zavorno tekočino (in to najbrž več kot enkrat) kot zavorne ploščice...

Priznam, da ne vem ali bi lahko regeneracijsko zaviranje v celoti zamenjalo klasične zavore. Najbrž bi morala klasika ostati vsaj kot backup, če odpove elektronika.

Morda bi se ta backup, če je samo backup, dalo izvesti tako, da bi zahteval manj pogosto vzdrževanje.
Vedno moraš imeti še klasične zavore. In zavorna tekočina s časom izgublja svoje lastnosti, podrobnosti glej na linku spodaj. In pač moraš vsaj na dve leti menjati zavorno tekočino, ni druge. Morda bi lahko izdelali kak drugačen zavorni sistem, ampak vprašanje koliko bi stal razvoj ter potem serijska proizvodnja. Današnji sistem je očitno dovolj dober, da je povsod razširjen in je verjetno v globalu najcenejša rešitev, ki ob pravilnem vzdrževanju dobro deluje.

www.aa1car.com/libra...bfluid.htm


Pa brez zamere, takole v debati vidim, da mnogi zagovorniki e-avtov enostavno ne vedo nekaterih stvari (tole z zavorami je morda še med manj pomembnimi v tem kontekstu), ki pa jih moraš poznati za neko resno argumentiranje pro/contra.... Kdor ima nekaj več poznavanja, pa hitro vidi, da pri električnih avtih ni vse tako rožnato, kot si eni predstavljajo...

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(