2 min
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička
2 uri
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
2 uri
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
5 ur
Obiskali smo skladišče visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
5 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
6 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
7 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"
7 ur
Kako razbohoteni državni gozdar žaga lesno industrijo 3
7 ur
(intervju) Tomaž Gornik, Better: Uspehe nizamo od Grčije do Walesa
7 ur
Kako se sladoledni prvak ščiti pred kibernetskimi napadi? (PRO)
12 ur
Siemens Energy čisti izgubarsko vetrno podružnico Gamesa in izboljšuje napovedi dobička
14 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
NLB z rekordnim rednim četrtletnim dobičkom, je pa na ravni zadnjega lanskega četrtletja 5
17 ur
Nove omejitve za Airbnb na Dunaju: kakšne so v primerjavi z načrtovanimi prepovedmi pri nas 1
19 ur
V ZDA preklicali izvozna dovoljenja za dobavo čipov kitajskemu Huaweiju 2
20 ur
BMW M4 CS prihaja z motorjem, ki izvira iz serije DTM 2
20 ur
Sistemska in interesna ksenofobija do tujih lastnikov ubija vrednost Slovenije 11
21 ur
Protiinflacijski boj: Korejci so dali fokus na skrčflacijo, Nemci na kebabflacijo 4
21 ur
What TikTok Got Wrong About America
22 ur
Takšno naj bi bilo vprašanje na novembrskem referendumu o JEK 2 6

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 11.03.2015 11:56
[jani1974]
Vprašanje je, ali želijo avtomobilski proizvajalci imeti takšne marže na baterijah, kot jih imajo na ostalih rezervnih delih.
Tovrstna vprašanja naj bi rešila konkurenca na trgu, mar ne? Priznam pa, da če bi to res delovalo, ne bi imeli še dandanes oderuško dragih originalnih kartuš za tiskalnike in cenejših, ki pa pogosto odpovejo.
Oziroma je odgovor tudi v tem, da državi ne bi bilo treba subvencionirati avtomobilov, ampak samo baterije. Kar bi se lepo vklopilo tudi v koncept pametnih omrežij.
Nič se ne bi vklopilo nikamor. Edina pametna in najcenejša regulacija je cena energije, ki naj bo nizka ob presežkih ponudbe in visoka ob presežkih povpraševanja. Na norost in blaznost subvencij za vsako "pozitivno" stvar, ker nekdo verjame, da mora povsod veljati načelo korenčka in palice, kar naj bi sicer bil način vodenja mul/oslov, kažejo cestninski premiki v ZDA. Preberi pozorno, ker bi to moralo biti danes del javne razprave, da ne bo spet nekaj sprejemano s prepisovanjem, nujnimi postopki in na izrednih sejah.

www.prnewswire.com/n...89151.html
www.autonews.com/art...e-road-tax

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen