22 min
Kje je Golobova svoboda spregledala posel? 1
2 uri
Država bo dala 3,5 milijona evrov za novi center krožnega gospodarstva. Kaj bo ta delal? 1
2 uri
Forbes: kako je direktorica agencije za energijo pojasnila ‘kljubovanje’ ministrstvu glede omrežnine
2 uri
HDZ: imamo dovolj podpisov za sestavo vlade
4 ure
Klemen Boštjančič: Pošta in Zavarovalnica Triglav ostajata strateški naložbi 2
4 ure
Brezžične tehnologije prinašajo različne možnosti uporabe
4 ure
Vlada začela s postopki za priznanje Palestine
4 ure
Blaž Brodnjak: NLB bo čez pet let delala milijardo evrov čistega dobička na leto 10
4 ure
Kako v hrvaški Istri skušajo rešiti pomanjkanje zdravstvenih delavcev: 20.000 evrov za nakup prvega stanovanja
5 ur
Koliko Never je prodal Rimac? In zakaj več ne bo delal električnih hiper avtov
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Večer: Vlada bi sebi in drugim funkcionarjem plače zvišala prek 40 odstotkov 11
6 ur
Varnostna tveganja pri uporabi digitalne identitete
7 ur
Izzivi in prelomnice
9 ur
Vino tedna: Lapor belo 2020, Krapež
9 ur
Povezovanje slovenskih podjetij s poslovnimi priložnostmi v Nemčiji (Oglas)
12 ur
Reportaža iz skladišča visokoradioaktivnih odpadkov: zabojniki prenesejo padec letala
12 ur
FTX Has Billions More Than Needed to Pay Bankruptcy Victims 1
14 ur
Kaj ovira slovenska proizvodna podjetja pri uvedbi umetne inteligence
14 ur
Pred SMK: "Tiktokfikacija sveta naj bo lekcija vsakemu, ki bo zdaj postavljal digitalno strategijo"

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-204390 sporočil: 13.528
[alek14]
>»Ni razlogov, da bi se bal električnih avtov. Veliko več kot danes jih nikoli ne bo,« pravi Akrapovič in našteva povsem življenjske razloge, zakaj elektromobilnost ne more nadomestiti klasičnih tehnologij.

Hja. Tole se pa upam stavit v nasprotno pozicijo. Stavek bi se moral glasti na baterijske avte, ki jih v resnici ne bo prav veliko več kot jih je že. Cilj morajo biti gorivne celice, ki imajo pri pretvorbi v mehansko delo vsaj še enkrat večji izkoristek kot v povprečju diesel (ne semem primerjati s peak izkoristkom diesla). Ne govoroimo o gorivnih celicah na vodik, da se razumemo. Vodik je ravno tako problematičen kot baterije.
Zakaj je vodik problematičen ? In kakšna bi lahko bila alternativa vodikovim celicam ?

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen