Zasebnost
47 sek
Bruseljska napoved: slovenski BDP bo letos zrasel za 2,3 odstotka, inflacija bo 7,2-odstotna
35 min
Večina upravnih enot stavka do preklica, a dokumente in druge storitve vam morajo vseeno zagotoviti - objavljamo seznam 1
45 min
SIJ uradno: ruski lastnik ne prodaja podjetja
1 ura
Slovenski BDP je v prvem četrtletju medletno zrasel za 1,8 odstotka, četrtletno je stagniral
2 uri
Advance Capital v prvi prevzem: kupil je največjega proizvajalca solarnih panelov v jugovzhodni Evropi
3 ure
Salus v prvem četrtletju: prihodki in dobiček gor
3 ure
Kaj morate vedeti o dedovanju (PRO)
4 ure
Je vredno pri optimizaciji stroška elektrike pogledati tudi načrtovanje proizvodnje? (Oglas)
6 ur
Nemčija napoveduje milijardna vlaganja v kolesarsko infrastrukturo, kje pa smo v Sloveniji? 6
7 ur
Kako bodo v ljubljanski Energetiki zagnali proizvodnjo vodika 12
9 ur
Objavljamo seznam projektov gradnje javnih najemnih stanovanj po vsej Sloveniji
9 ur
Minister Maljevac do leta 2026 napoveduje gradnjo pet tisoč stanovanj, trenutno kaže na slabih 1.500 1
15 ur
V Avstriji in Češki smo preizkusili številko ena med evropskimi karavani 1
16 ur
Najbolj brani članki danes
17 ur
Simon Anko, BS: Digitalni evro ne bo ukinil gotovine
17 ur
Kaj trenutno delajo v največjih bankah pri nas: jih kaj skrbi?
17 ur
Kibernetska varnost: stoodstotne ni, potrebni so dobri sistemi za hitro zaznavanje napadov
18 ur
Od konca maja bo prijava v portal SPOT mogoča le prek SI-PASS
18 ur
Igre bodo. Bo tudi kaj kruha? 1
19 ur
Trije primeri: Kaj s presežki denarja počnejo slovenska podjetja? 4

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

moon sporočil: 1.623
[Avto] Tema: Deset mitov o varni vožnji, ki v praksi ne držijo
[#2474658] 18.11.14 21:39 · odgovor na: najobj (#2474599)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [moon]
> > [najobj]
>
> >
> > ... čuj, seveda imaš prav, da je pri formuli in pri ostalih superšportnikih povsem enako, in sicer da se o šaltanju na osnovi sprocesiranih podatkov iz pretekle(!) situacije NE odloča avtomatika, ampak se na osnovi svoje presoje bodoče(!) situacije odloči voznik, kdaj bo zaradi boljšega izkoristka motorja šaltal, pa naj bo to s šaltheblom ali pa s pritiskom na knof, ker se namreč izključno o tem in ne o kakršnemkoli menjalniku v Ferrariju pogovarjamo, če mogoče do zdaj še nisi opazil ... evo, zdaj pa ti vklopi procesor v svoji glavi in probaj presodit, kdo je pri šaltanju v prednosti in zakaj vozniki v F1 in rallyu šaltajo ročno in zakaj za šaltanje pri dirkanju nikoli(!) ne bodo uporabljali avtomatike ...

> No, če ti misliš, tako. bo že najbrž držalo.
>
> Poizkusi si prebrati, kako deluje ročni menjalnik in kako razne izvedenke avtomatike. Če ti misliš, da je manualni mode ročna menjava, misli tako naprej.
> Za rally se nikoli nisem zanimal, je pa najbrž tam nujna uporaba sklopke (zaradi načina vožnje), zato tam v večini uporabljajo sekvenčni ročni menjalnik.
>
> Še tole, vsi moderni avtomatiki ponujajo manual, pri katerem se sam odločaš, kdaj boš menjal prestavo,!! vendar so po načinu delovanja še vedno avtomatski.
>
> Tisto o Ferrariju 458 ni bilo namenjeno tebi, temveč onemu prej, kateri pri avtomatskem manjalniku v manualnem načinu uporablja medgas. Tudi take najdemo.

... eh, seveda Hamilton tukaj www.youtube.com/watc...nO9Uvhndfg s prsti desne roke ne prestavlja ročno, ampak mu v pravo brzino na stotinko sekunde natančno prestavlja avtomatika, ker avtomatika točno ve, kdaj je kakšen ovinek, kdaj je treba bremzat in kdaj pospeševat, medtem pa Hamilton med dirko samo malo za hec s prsti šari po volanu, ker mu je pri hitrosti med 50 km/h in 280 km/h v ovinkih Monte Carla dolgcajt ...

P.S.: tvoj nick bi očitno moral biti zamoon ...
Pogovarjali smo so Ferrariju 458, kateri nima semi-avtomatskega menjalnika, o katerem ti lepiš posentek.
Še vedno si nisi prebral kako delujejo menjalniki, znaš pa žaliti. Nore gobe??

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(