Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-317028 sporočil: 30.415
Slovenija ni Kitajska, slovenski delavci niso kitajski delavci, korupcija v Sloveniji ni enaka korupciji na Kitajskem, pred desetletjem so na kitajskih moriščih usmrtili okoli 12.000 kriminalcev na leto...Pa vendar.
Copy. Slovenija je gorata, Poljska je ravna, naj bo tako. Če že Miklavčič iz GH Holdinga primerja Alpe in Himalaje, imamo občutek, da je za tega političnega »gradbinca« tudi Kitajski Tibet na Himalajah ravna plošča in gradnja proge, ki poteka na višini Alpskega Mont Blanca in na več kot 5.000 metrov, je zanj očitno nezahtevno delo. Drugi železniški tir Koper – Divača, projekt vreden 1,3 milijarde (ni končna vrednost!). Dolžina je 27.101 metrov, premore osem predorov v skupni dolžini 20.322 metrov (72 odstotkov celotne trase), dva viadukta in dva mosta...Na Kitajskem se je začela gradnja podaljšane železniške proge v Tibetu, najvišje ležeče železnice na svetu, ki bo povezala tibetansko glavno mesto Lhaso z drugim največjim Shigatse. Stroške gradnje 253 kilometrov dolge proge skozi večinoma neprehodna gorata območja ocenjujejo na 13,3 milijarde juanov (1,47 milijarde evrov), skoraj polovica tirov bo tekla skozi predore in preko mostov...Kitajska podjetja zaključujejo rekonstrukcijo 1.300 kilometrov proge čez Angolo za 1,84 milijarde dolarjev!? Torej, Kitajci bodo za kilometer proge čez Angolo porabili dobrih 1.000.000 evrov, za gradnjo proge po Tibetu 6.000.000 evrov, mi pa za kilometer Kopra – Divače 55.000.000 evrov????!!!! Zakaj nam Kitajci ne izgradijo drugi tir in mimogrede polepšajo progo do Hodoša? Cena bi bila največ 5 milijonov po kilometru!

Copy.1.300 kilometrov proge čez Angolo! Kitajska podjetja zaključujejo rekonstrukcijo druge največje proge v Afriki dolge 1.344 km za 1,84 milijarde dolarjev...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen