Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[spiderman]
Aha, OK to ima nek "smisel". Čeprav še to dvomim, da je "rentabilno".
Težko verjamem, da država z vsemi davki od povprečnega Revozovca letno iztisne 11.000 €.
Ampak recimo, da zdaj par let ne bo nobene subvencije:-). Če zraven upoštevamo še Revozove dobavitelje (+ lokalne pridelovalce cvička, čeprav tisto je vse brez računov :-)) pa mogoče pridemo na nulo.
Očitno misliš, da cca milijardo prihodkov, od tega večino v izvozu, lahko ustvarijo Jože, Franca, Pepe in Mici, če le malo zavihajo rokave in zavihtijo motike. Ali pa naredijo nekaj hudih aplikacij za iPhone in Bitcoin. Šur!
Slab feeling, ko dojameš, da gre za navadni mafijski "reket". Revoz izsiljuje državo (davkoplačevalce) in verjetno imajo dobro izračunano koliko bo država maksimalno pripravljena odkartati.
Torej lahko teh 22 "maljončkov" za Revoz štejemo med stroške nekonkurenčnosti slovenskega poslovnega okolja.
Zajemi sapo in za razširitev zornega kota preberi članek o gradnji novega predora za hitro železnico v deželi slavne banke Hypo A-A:
Z dolžino 32,9 kilometra in ceno 5,4 milijarde evrov je to največja naložba v Avstriji in zdaj tudi najdaljši predor v gradnji v Evropi.
Vendar je predor le del večjega projekta gradnje nove hitre železniške povezave med Gradcem in Celovcem, ki bo dovoljevala hitrosti do 250 kilometrov na uro in bo pot med glavnima mestoma Štajerske in Koroške zmanjšala s sedanjih treh ur na zgolj 55 minut. Celotna dvotirna povezava dolžine 130 kilometrov bo Avstrijo stala 11 milijard evrov.
Vendar so pred desetimi leti stroške gradnje celotne povezave ocenjevali na 2,5 milijarde evrov, leta 2010 na dobrih pet, zdaj pa se je število povečalo na že enajst milijard evrov. Zato se v avstrijskih medijih pojavljajo kritike o smiselnosti naložbe in razmetavanju denarja. Gradnjo financirajo avstrijske železnice z najemom dolgoročnega kredita s poroštvom države, je povedal Posch. Posojilo bodo vračali s prihodki od pristojbin za uporabo tira in drugih prihodkov ÖBB pa tudi iz proračuna.
Pri avstrijskih železnicah ne pozabijo poudariti pozitivnih učinkov gradnje na domače gospodarstvo; krovne izvajalce morajo sicer poiskati z mednarodnimi razpisi, pri delih pa najemajo številne lokalne kooperante z domačimi delavci. Tako krepijo domačo gradbeno operativo in zmanjšujejo brezposelnost. »Po naših ocenah vsak vloženi milijon evrov med gradnjo omogoči delo 16 ljudem,« je povedal Posch.
www.delo.si/arhiv/gr...amahu.html

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(