Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Pravi magnet za poglede

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Avto] Tema: Pravi magnet za poglede
[#2312955] 15.01.14 18:16 · odgovor na: anon-292686 (#2311749)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: drugmirko 15.01.2014 18:30
[alpha7b5]
> [0611DELOI]
> lepo se vidi razlika...FRA in ITA samo vse na design, ostalo pa čista nula, ko se odpre pokrov motorja in pogleda v kakovost izdelave notranjosti (trda plastika ali guma, skaj ali usnje). Švaba je švaba.

Glede stanja pod pokrovom se v celoti strinjam z zgornjim mnenjem! V bistvu je skoraj enako, kot je bilo celo še pri starem 206 izpred recimo 14 let. Sicer pa mi estetsko pri v RCZ nekaj (marsikaj?) kar ni všeč ... Zagotovo k temu pripomore "kipeči" zadek, kot pri kakšni graščinski podeželski gospodinji iz prejšnjih stoletij, ki se kar ponuja, da jo kdo nasadi ... ;-)
eh, dajta no, ne bit tako naivna... "pod pokrovom" je moderen, nekaj let star turbobencinec, razvit v sodelovanju z BMW-jem (bolj BMW, kot PSA). edino... niso ga prekrili s plastično "oblekico", katere namen je itak samo "izgled" (pri dizlih morda še dušenje ropota)... in mimogrede... motor TT-ja brez nje zgleda še bolj "razmetano":

encrypted-tbn3.gstat...I0THG2obkQ

tudi usnje v njem je usnje in ne skaj, njegova armatura pa ni iz "trde plastike" oziroma, kvaliteta izdelave in materialov je čist spodobna! je pa res, da je dizajn armature še iz časov prejšnje 308-ce (ki pa je itak evolucija armature prastare 307-ce) in jo je res že malo "povozu" čas.
preprosto dejstvo vsega skupaj je, da so francozi, predvsem pa PSA, v zadnjih generacijah vozil naredili izjemno velik korak naprej, tako pri kvaliteti izdelave kot tudi pri vgrajenih materialih in da so si vsi evropski izdelovalci glede tega zelo blizu! od "main streama" še zmeraj rahlo izstopa "premiumski trio", razlika pa niti približno ni več takšna, kot je bila še 5 ali 6 let nazaj....
prednost "premiumcev" pred "mainstreamom" pri kvaliteti izdelave in uporabljenih materialih notranjosti pa ne samo, da je veliko manjša kot jo imamo "v naših glavah" ampak, če se glih pogovarjamo o PSA produktih, jo je PSA-jeva linija DS skorajda že izničila! primerno in opazno prednost imajo le še v višjih razredih (D in višje), pa še to zato, ker so tam praktično "monopolisti"...

edit:
me pa iskreno zanima, kaj boste Financarji rekli na RCZ R, z orenk porihtanim podvozjem in 270 konjsko mašino, če že temu "pojete" takšne slavospeve... pri EVO, Top Gear, Car in podobnih revijah "častilcev drivers avtomobilov" so se v testih ne le "vsedli na rit" ampak "ulegli na hrbet" od navdušenja in presenečenja nad njim, medtem, ko jih ta "civilni" ni pretirano impresioniral :).

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen