Ali se bo kdo od modrih razsikovalnih novinarjev vprašal kdo, kdaj
in zakaj je DARS najbolj zadolžil? Ali se bo kdo vprašal, zakaj je
finančni minister, v obdobju 2004 do 2008, namesto namenskih
sredstev iz goriva forsiral črpanje "ugodnih" kreditov, namenska
sredstav smo pa porabili za tekočo porabo? Ali se bo kdo vprašal
zakaj smo v obdobju 2004 do 2008 forsirali gradnjo avtocest bolj
kot je bilo v programu DARS-a. Pri tem je prednjačil najbolj
pravičen in pošten minister iz Prekmurja s svojo prekmursko
avtocesto, ki še danes nima prometa, ki bi opravičeval
štiripasovnico! Vse to bi morali raziskate in krivce postaviti pred
soišče! Kar se pa tiče vinjet je pa to prvovrstno politično
vprašanje, ki pač posega v ekonomijo DARS-a. Vsa svetovna strokovna
javnost se nam je čudila, da smo podirali urejen cestninski sistem
in uvajali vinjete. To je bil edinstven primer v svetu!