Še ena izpod peresa slovenskih novinarjev. (Pa kje slovensko
novinarstvo pobira te genialce?). Numbeo.com ima, po mojem mnenju,
dober model izvajanja raziskav o neki temi. Model je
"crowdsorcing", kar pomeni, da ne obstaja agencija, urad, služba
... ki bi aktivno ankteriral ljudi, pač pa posamezniki prihajajo na
stran numbeo.com in tam prispevajo informacijo na področju po
njihovem izboru. Moč tega pristopa je hkrati tudi njegova šibkost.
Model deluje samo, če je ljudi, ki sodelujejo, res veliko. Ker pač
ljudje, ki prispevajo, niso izbrani po raziskvalni medtodologiji za
vzorčenje. Zato model daje dobre rezultate šele po začetnem
zagonskem obdobju, ki lahko traja krepko preko nekaj let. In
numbeo.com je v zagonski fazi. Koliko je prispevkov na področju
zdravstva v Ljubljani? Šest! Zato ne sklepajte na podlagi šestih
mnenj, da je zdravstvo v Ljubljani boljše od onega v Berlinu.