Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Poceni letalski prevoznik Ryanair osvaja ameriško nebo
Strani: 1
sporočil: 1
Prosim da popravite skarjno nespoštljiv odnos do največjega
letališča v državi in ga poimenujte parvilno, saj se po odloku
naših vladnih veleumov nemesto Letališče Brnik po novem imenuje
Letališče Dr. Jožeta Pučnika Ljubljana :)
sporočil: 1.393
... saj naj bi Ryananir za let na drugo celino zaračunal le nekaj
evrov (k čemur je treba prišteti še takse, pristojbine ...).
Ja, seveda.
Po mojem Ryanair s svojim pristopom na transatlantskih poletih nima kaksne prednosti. Zasedenost letal je tudi pri ostalih prevoznikih blizu 100%, postrezbi se ljudje na 8-urnem poletu ne bodo odrekli, stroski izdaje karte so relativno manjsi kot na kratkih poletih, letala so dobro (noc in dan) izkoriscena... Poleg tega se v Ameriko komaj splaca leteti z obskurnih in subvencioniranih letalisc.
Pa se tako je, da pri BA, Lufthansi, ... na dolgih poletih vecino dobicka ustvarijo z Business in First class, potniki v Economy pa bolj "prispevajo za bencin".
Ja, seveda.
Po mojem Ryanair s svojim pristopom na transatlantskih poletih nima kaksne prednosti. Zasedenost letal je tudi pri ostalih prevoznikih blizu 100%, postrezbi se ljudje na 8-urnem poletu ne bodo odrekli, stroski izdaje karte so relativno manjsi kot na kratkih poletih, letala so dobro (noc in dan) izkoriscena... Poleg tega se v Ameriko komaj splaca leteti z obskurnih in subvencioniranih letalisc.
Pa se tako je, da pri BA, Lufthansi, ... na dolgih poletih vecino dobicka ustvarijo z Business in First class, potniki v Economy pa bolj "prispevajo za bencin".
sporočil: 18.121
Hrana je itak za pokozlat. Lufthansa, BA, Swiss, povsod je isto
sranje.
Kar je vredno, je voda, da ne dehidriraš.
Sploh sedaj, ko ne dovolijo vnosa tekočin.
Kar je vredno, je voda, da ne dehidriraš.
Sploh sedaj, ko ne dovolijo vnosa tekočin.
sporočil: 2.903
andrej71 je napisal(a):
... Zasedenost letal je tudi pri ostalih prevoznikih blizu 100%, .....na dolgih poletih vecino dobicka ustvarijo z Business in First class, potniki v Economy pa bolj "prispevajo za bencin".
Hm. 2x sem letel čez atlantik v economy in obakrat je bilo po mojem filingu 50-60% zasedenost. Se pravi prostora kolikor si hotel. In ena bistvenih razlik med business in economy je baje ta, da ni datuma letala na karti (pri B in FC) in letiš kadar želiš. In če je temu res tako, potem močno dvomim v 100% zasedenost v teh razredih, ker sicer bi jih morali preveč zavračati in si bi lahko potem nekam naslikali tale prvi razred.
Je pa razlika v cenah ogromna, in mi dokaj težko doumljiva. Oz. ne razumem zakaj potem še nas reveže v EC furajo zraven, ker jim prinesemo dejansko glih za bencin, stevardese nam verjetno že "bogataši" subvencionirajo.
sporočil: 5.933
Jaz imam malenkost drugačne izkušnje in upam, da bo letos bolj v
prid tvojim, ker leteti v do konca natrpanem letalu 10-12 ur
je res mukotrpno. Mogoče res dobiček delajo z B in FC razredom,
ampak z nami reveži pa še vedno pokrijejo vse stroške.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 11.06.2007 18:38
0902ISXdX je napisal(a):
Hrana je itak za pokozlat. Lufthansa, BA, Swiss, povsod je isto sranje.
Poskusi leteti z azijci (v azijo). Meni je bilo kar pozitivno dozivetje...
Strani: 1