Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek \'Toyotina širitev ni kriva za odpoklice\'
Strani: 1
sporočil: 421
Nekje imam napisano; Največja nevarnost kvaliteti je količina. Tu
bi lahko dodali še požrešnost. In te probleme imajo vsi ne samo
Toyota. Zaradi večjih dobičkov se vgrajujejo tudi cenejši in slabši
materiali, ne moreš izdati vsako leto nov model, da bi bil pred
konkurenco ne da bi imel pri tem težave itd itd.
Včasih so bili tisti pravi modeli načrtovani več let in nato še nadgrajevani, ko so bili že v uporabi. Sedaj pa se zaradi hitrega razvoja pokažejo, ko je avto že v uporabi, kar pa je mnogokrat že prepozno.
Tako si je Mercedes pokvaril ime s težavami z elektroniko, Opel z 16 ventilci itd itd, in tega bo čedalje več, dokler ne bo nekdo dal spet prednost kvaliteti pa čeprav bo zaradi tega imel morda malo manjši dobiček.
Včasih so bili tisti pravi modeli načrtovani več let in nato še nadgrajevani, ko so bili že v uporabi. Sedaj pa se zaradi hitrega razvoja pokažejo, ko je avto že v uporabi, kar pa je mnogokrat že prepozno.
Tako si je Mercedes pokvaril ime s težavami z elektroniko, Opel z 16 ventilci itd itd, in tega bo čedalje več, dokler ne bo nekdo dal spet prednost kvaliteti pa čeprav bo zaradi tega imel morda malo manjši dobiček.
sporočil: 3.127
Problem je zgolj v tem, ker so bila v te Toyote pomotoma vgrajena
gas pedala, dodatno opremljena s turško verzijo tempomata, ki
nadomešča cegu na pedalu ;)
sporočil: 2.115
Ja, nezanesljivost je prišla kar z lune. Hlastanje za zaslužkom in
vgradnja socialističnega odnosa do dela in turške inovacije kot
piše abe4d2 [ 13:58 ].
sporočil: 3.316
[parmak]Te inovacije so bile kar Made in Japan. :(
Ja, nezanesljivost je prišla kar z lune. Hlastanje za zaslužkom in vgradnja socialističnega odnosa do dela in turške inovacije kot piše abe4d2 [ 13:58 ].
Je pa Toyota definitivno izgubila fokus v zadnjih 5ih letih, kaj si želi biti. Pritisk je bil samo na rast volumna prodaje. Glave so padale v imenu volumna. Sedaj prihaja zapitek v plačilo.
Sicer pa se novi direktor Toyote problemov zaveda. Zaveda se, da je Toyota trenutno v fazi umiranja, kar je v svojem šokantnem govoru v javnosti par mesecev nazaj, tudi jasno povedal.
Jasno je tudi povedal, da bo napravil vse, da podjetje vrne spet na prave tirnice, še preden zdrsi do točke brez povratka, torej ko smrti podjetja ni več možno preprečiti. Da pa bo bitka težka, saj gre za veliko podjetje in najhujši boji se bodo bili ravno znotraj podjetja.
sporočil: 2.080
[dalex]saj so mi generalno všeč honde, pa mitsubishiji (lancer), mazde, acure... toyotini modeli, ti ki jih poznamo v eu pa ne več, pa še dragi so.
Prosim, ne govori grdo o Toyoti in japonskih avtih nasploh :)
sporočil: 1
žena mi je že veliko pred tem mediskim linčem omenila da ji pedal
za GAS šteka (skoraj novi Yaris).
sporočil: 6.114
[icko30]Bi rekel, da ne gre toliko za pamet, kot bolj za občutek (senzibilna gospa, definitivno :)
> [XHOTE1]
> žena mi je že veliko pred tem mediskim linčem omenila da ji pedal za GAS šteka (skoraj novi Yaris).
Madona si imel pametno ženo.
lp
Strani: 1