Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Na poziv glede mariborskega letališča prispele tri vloge
Strani: 1
sporočil: 833
[Arkab]Da lahko pristajajo večja letala.
Zakaj je daljša steza potrebna?
Če naj bi to bilo predvsem transportne letališče pol brez tega ne bo šlo.
Potniško je težko rentabilno, ker je premajhen potencial potnikov v radiju. Pa še 3 večja letališča so telo blizu.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 18.04.2020 22:41
[Arkab]Upajmo, da so se na razpis prijavili tudi Kitajci, ki jim je Bratuškova v imenu države obljubila daljšo stezo potem pa jih popljuvala in napodila z letališča. Brez daljše steze biznisa ni.
Zakaj je daljša steza potrebna?
ps. mogoče bodo Američani zaprli Aviagno in vse od tam preselili v Maribor. Naenkrat daljša steza in hrup letal ne bosta več moteča.
sporočil: 14.456
[1127DXSXU]Katera? Kdo bo vozil kaj, komu, od kod in kam? Je po desetletjih agonije tega mrtvorojenca res treba z betonom in asfaltom zaliti še več njiv, pa da onda vidimo šta i kako ako bog da?!
Da lahko pristajajo večja letala.
Če naj bi to bilo predvsem transportne letališče pol brez tega ne bo šlo.A potencial za tovor pa je? Katera jaga baba je pa to povedala? Le kdo rabi toliko džambodžetovskega letalskega tovora v Mariboru? Od koga in od kod, za koga in za kam? Graško letališče je več kot pol prazno pa ima dve pisti, obe daljši od Maribora, in Gradec je večje, bogatejše in gospodarsko bolj razvito mesto kot Maribor.
Potniško je težko rentabilno, ker je premajhen potencial potnikov v radiju. Pa še 3 večja letališča so telo blizu.
Primerjaj podatke o tovoru na Brniku in v Gradcu, potem si pa probaj realno predstavljati, koliko tovora bi lahko imel zaprašeni in pajčevinasti Maribor četudi bi davkoplačevalci financirali zabetoniranje in asfaltiranje vseh njiv do Kidričevega.
de.wikipedia.org/wik...ehrszahlen
en.wikipedia.org/wik...evelopment
sporočil: 4.311
[pobalin]So že pred leti rekli vrli Mariborčani, da njihobva industrija ne more brez letalskih povezav, to je bilo še v času Metalne in podobnega, kot da bi železne konstrukcije prevažali z frčoplani. Sedaj pa v Mariboru itak ni več pomembne industrije, še neki Lož pri Starem trgu pri Ložu pri.... Ima večjo fabriko kot industrijsko središče Maribor, ki ne more brez letalske tovorne povezave.
> [1127DXSXU]
A potencial za tovor pa je? Katera jaga baba je pa to povedala? Le kdo rabi toliko džambodžetovskega letalskega tovora v Mariboru? Od koga in od kod, za koga in za kam? Graško letališče je več kot pol prazno pa ima dve pisti, obe daljši od Maribora, in Gradec je večje, bogatejše in gospodarsko bolj razvito mesto kot Maribor.
Primerjaj podatke o tovoru na Brniku in v Gradcu, potem si pa probaj realno predstavljati, koliko tovora bi lahko imel zaprašeni in pajčevinasti Maribor četudi bi davkoplačevalci financirali zabetoniranje in asfaltiranje vseh njiv do Kidričevega.
de.wikipedia.org/wik...ehrszahlen
en.wikipedia.org/wik...evelopment
sporočil: 959
Ljubljanskega zaprejo ,ker je prevelik.Mariborsko letališče je
ravno prav veliko za Slovenijo.
Pa še ljubljanskemu letališču ne bo treba dajati subvencij .Dve muhi na en mah.
Pa še ljubljanskemu letališču ne bo treba dajati subvencij .Dve muhi na en mah.
sporočil: 6.570
[pobalin]Thalerhof ima samo eno pisto, če se že o tem pogovarjamo.
Graško letališče je več kot pol prazno pa ima dve pisti
sporočil: 30.415
[pobalin]V bistvu država dviguje pritisk s prodajo namesto, da bi zavoženo letališče likvidirala, zaposlene na zavod za zaposlovanje spravila in bi komedija bila končana, seveda, vmes bo potrebno plačati nekaj desetmilijonov odškodnine Kitajcem, ker jim država ni omogočila obljubljenih pogojev za poslovanje in zaslužek.
> [1127DXSXU]
> Da lahko pristajajo večja letala.
Katera? Kdo bo vozil kaj, komu, od kod in kam? Je po desetletjih agonije tega mrtvorojenca res treba z betonom in asfaltom zaliti še več njiv, pa da onda vidimo šta i kako ako bog da?!
sporočil: 14.456
[rame]Z malce vizionarstva lahko drug korak preskočijo, ker večina Pučnikovega prometa ne bi šla in/ali obstala na Rusjanu.
Ljubljanskega zaprejo ,ker je prevelik.Mariborsko letališče je ravno prav veliko za Slovenijo.
Pa še ljubljanskemu letališču ne bo treba dajati subvencij .Dve muhi na en mah.Saj vem, da je ta poziv najbrž brezploden ampak vseeno: lahko trditev o subvencijah konkretno razložiš, da bo tudi pobalinom jasno, za kaj gre?
sporočil: 14.456
[jani1974]Prav imaš. Verjel sem opisu na angleški wikipediji (17C in 35C v okvirčku desno zgoraj).
> [pobalin]
> Graško letališče je več kot pol prazno pa ima dve pisti
Thalerhof ima samo eno pisto, če se že o tem pogovarjamo.
en.wikipedia.org/wik...az_Airport
BBolje bi bilo, če bi se držal nemškega.
Zdaj vem tudi, da ni pomembna samo dolžina piste ampak tudi njena nosilnost. La Guardia v New Yorku ima samo slabih 2200 m dolgo pisto, vendar je glavna omejitev tam teža letal, ker je vse skupaj zgrajeno na morostu in na pilotih.
sporočil: 14.456
[FIN-311684]Pa vrniti še kar nekaj milijonov EUcekinov za ultra potrebno prenovo starega in izgradnjo novega potniškega terminala. Ker po starem so vrli štajerski potniki menda gomazeli kot mravlje in ni bilo več za nikamor.
V bistvu država dviguje pritisk s prodajo namesto, da bi zavoženo letališče likvidirala, zaposlene na zavod za zaposlovanje spravila in bi komedija bila končana, seveda, vmes bo potrebno plačati nekaj desetmilijonov odškodnine Kitajcem, ker jim država ni omogočila obljubljenih pogojev za poslovanje in zaslužek.
sporočil: 959
»Če se bodo razmere s skoraj ničelnimi prihodki pri nas
nadaljevale, bomo morali končanje terminala zamakniti. Če bomo v
takih razmerah naložbo želeli končati v roku, bomo potrebovali
pomoč države. V zvezi s tem smo se že obrnili na resorno
ministrstvo.
«izvozniki.finance.si...et-v-zraku
«izvozniki.finance.si...et-v-zraku
sporočil: 30.415
[pobalin]Štajerski potniki so prefinjeni in se bodo vrnili na letališče le po novi modernizaciji terminala, pristajalna steza se lahko skrajša ali z bagerji počisti. Kaže, da štajersko letališče sploh ne potrebuje pristajalne steze, saj ona angleška vojaška letala vzletajo kot helikopterji. Mriborsko letališče naj bo helikoptersko letališče.
> [FIN-311684]
> V bistvu država dviguje pritisk s prodajo namesto, da bi zavoženo letališče likvidirala, zaposlene na zavod za zaposlovanje spravila in bi komedija bila končana, seveda, vmes bo potrebno plačati nekaj desetmilijonov odškodnine Kitajcem, ker jim država ni omogočila obljubljenih pogojev za poslovanje in zaslužek.
Pa vrniti še kar nekaj milijonov EUcekinov za ultra potrebno prenovo starega in izgradnjo novega potniškega terminala. Ker po starem so vrli štajerski potniki menda gomazeli kot mravlje in ni bilo več za nikamor.
sporočil: 6.570
[pobalin]17 in 35 pomenita samo različni smeri pristajanja na isto stezo (170 stopinj je točno kontra 350 stopinjam, 0/360 je sicer smer sever).
> [jani1974]
> > [pobalin]
> > Graško letališče je več kot pol prazno pa ima dve pisti
>
> Thalerhof ima samo eno pisto, če se že o tem pogovarjamo.
Prav imaš. Verjel sem opisu na angleški wikipediji (17C in 35C v okvirčku desno zgoraj).
en.wikipedia.org/wik...az_Airport
Bolje bi bilo, če bi se držal nemškega.
V bistvu angleška wikipedia ustreza informaciji iz prve roke:
www.flughafen-graz.a...akten.html
Zakaj bi bila ista steza v drugo smer krajša oziroma zakaj je daljša v tisto smer, ki ima CATIII opremo za pristajanje, pa bo moral kak večji stručko povedati.
sporočil: 4.311
[jani1974]Razlika v dolžini iste piste v dveh smereh je lahko zaradi nagiba vzletno pristajalne steze, ali pa zaradi kakšnih visoki ovir v bližini steze.
> [pobalin]
> > [jani1974]
> > > [pobalin]
> > > Graško letališče je več kot pol prazno pa ima dve pisti
> >
> > Thalerhof ima samo eno pisto, če se že o tem pogovarjamo.
>
> Prav imaš. Verjel sem opisu na angleški wikipediji (17C in 35C v okvirčku desno zgoraj).
> en.wikipedia.org/wik...az_Airport
> Bolje bi bilo, če bi se držal nemškega.
17 in 35 pomenita samo različni smeri pristajanja na isto stezo (170 stopinj je točno kontra 350 stopinjam, 0/360 je sicer smer sever).
V bistvu angleška wikipedia ustreza informaciji iz prve roke:
www.flughafen-graz.a...akten.html
Zakaj bi bila ista steza v drugo smer krajša oziroma zakaj je daljša v tisto smer, ki ima CATIII opremo za pristajanje, pa bo moral kak večji stručko povedati.
sporočil: 959
A še to sem pozabil pred prodajo letališča Lju so imeli 60M eurov
denarja na računu sedaj pa prosijo za pomoč države.Če bi letališče
ostalo v slovenskem lastništvu bi sedaj lahko že imeli 100M v
rezervi za investicije.
sporočil: 14.456
[rame]Hvala, nisem videl. Obrniti se ne pomeni tudi dobiti. Itak ta vlada ni naklonjena razmetavanju z javnim denarjem tako kot so (bili) vsi novi obrazi sil kontinuitete in tranzicijski levakarji. Gre samo za Skobirjev uišful tinking. :-)
»Če se bodo razmere s skoraj ničelnimi prihodki pri nas nadaljevale, bomo morali končanje terminala zamakniti. Če bomo v takih razmerah naložbo želeli končati v roku, bomo potrebovali pomoč države. V zvezi s tem smo se že obrnili na resorno ministrstvo.
sporočil: 14.456
[rame]Domnevam, da lahko teh 60 MEUR keša najdeš v kakšnem letnem poročilu Aerodroma Ljubljana...
A še to sem pozabil pred prodajo letališča Lju so imeli 60M eurov denarja na računu sedaj pa prosijo za pomoč države.Če bi letališče ostalo v slovenskem lastništvu bi sedaj lahko že imeli 100M v rezervi za investicije.
sporočil: 959
To je bilo tik pred prodajo letališča.Na žalost se za veliko stvari
uradno ne ve.
Alenka Bratušek pa veliko ve.
Alenka Bratušek pa veliko ve.
sporočil: 31.922
Zadnja sprememba: najobj 20.04.2020 19:46
[pobalin]
> [jani1974]
> > [pobalin]
> > Graško letališče je več kot pol prazno pa ima dve pisti
> Thalerhof ima samo eno pisto, če se že o tem pogovarjamo.
Prav imaš. Verjel sem opisu na angleški wikipediji (17C in 35C v okvirčku desno zgoraj).... čuj, v takem primeru je bolje tole www.google.com/maps/...15.4401315 uporabit, ker se lepše vidi ...
en.wikipedia.org/wik...az_Airport
BBolje bi bilo, če bi se držal nemškega.
Zdaj vem tudi, da ni pomembna samo dolžina piste ampak tudi njena nosilnost. La Guardia v New Yorku ima samo slabih 2200 m dolgo pisto, vendar je glavna omejitev tam teža letal, ker je vse skupaj zgrajeno na morostu in na pilotih.
P.S.: ne vem, kakšni so oziroma bi bili (previsoki) stroški, ampak za mariborsko letališče - jebiga, pri nas imamo demokracijo in so trije lokalni veseljaki združeni v "civilni iniciativi" pomembnejši od vstopne točke (= letališče, železnica in avtocesta na 100 metrov razdalje) dobesedno sredi Evrope za milijardo in pol Kitajcev - je najbolje, da še naprej dela isto, kar dela že kakšnih 20 let, in sicer da poleg nekaj čarterskih letov fuzbalerjev Maribora in njihovih evropskih tekmecev na opustelem letališču Švicarji, Avstrijci in Hrvati trenirajo vzletanje in pristajanje maribor24.si/lokalno...-zgodovini , če pa bi z nekaj poslovne žilice učni center razširili še na kakšno drugo letalsko družbo, pa toliko bolje ... khmm, čeprav se bojim, da je zaradi pizdarije s korono ta priložnost že zamujena, ker bo mariborskemu letališču podobnih še kar nekaj letališč po Evropi ...
sporočil: 14.456
[rame]Če je imela javna delniška družba na računu 60 MEUR keša (cca 190% vseh prihodkov v prelomnem letu) in se to ne vidi v bilanci in delničarji niso vedeli nič o tem, je taka zadeva zrela za obravnavo s strani kakšne resne (državne) institucije.
To je bilo tik pred prodajo letališča.Na žalost se za veliko stvari uradno ne ve.
Alenka Bratušek pa veliko ve.
sporočil: 14.456
[najobj]Mogoče ti iz guglovega lufta vidiš, koliko metrov je dolga steza, jaz pa ne. Sem pa to orodje uporabil, ko se je pojavil utemeljen dvom o dvojnosti pist v Gradcu. In nisem videl dvojno.
... čuj, v takem primeru je bolje tole www.google.com/maps/...15.4401315 uporabit, ker se lepše vidi ...
so trije lokalni veseljaki združeni v "civilni iniciativi" pomembnejši od vstopne točke (= letališče, železnica in avtocesta na 100 metrov razdalje) dobesedno sredi Evrope za milijardo in pol Kitajcev... ki komaj čaka, da Evropo odkriva skozi njen vijoličasti popek zlate lisice. Le zakaj bi leteli v bližino Berlina, Benetk, Dunaja, Frankfurta, Madrida, Milana, Lizbone, Züricha itn., če pa lahko pristanejo v neki žalostni provinci, kjer jih čudaški domorodci tri dni opijajo s najboljšo kapljico na svetu in jih šele potem spustijo na gomulke, ki se enkrat na dan, akobogda, počasi odmajejo po južni železnici v severno smer.
če pa bi z nekaj poslovne žilice učni center razširili še na kakšno drugo letalsko družbo, pa toliko bolje ... khmm, čeprav se bojim, da je zaradi pizdarije s korono ta priložnost že zamujena, ker bo mariborskemu letališču podobnih še kar nekaj letališč po Evropi ...Hočeš reči, da se vesoljni ponos luftambicij Maribora doslej ni razcvetel samo zato, ker ni bilo pravega človeka s pravo poslovno žilico? Naj ti prišepnem, da lahko v arhivu špeckahlanja najdeš kar nekaj konkretnih primerov podobno zavoženih provincialnih letališč po Evropi, še posebno v Vaterlandiji. In tudi tam so imeli svoje kitajske pravljice o poldrugi milijardi, ki rabi samo ena zakotna luftarska vrata, da pride sem/tja. Tudi letališče v Celovcu bolj umira kot ne.
sporočil: 6.570
[pobalin]Google v Gradcu izmeri 3.05 kilometra, kar je kar blizu zatrjevanim 3000 metrom.
> [najobj]
> ... čuj, v takem primeru je bolje tole www.google.com/maps/...15.4401315 uporabit, ker se lepše vidi ...
Mogoče ti iz guglovega lufta vidiš, koliko metrov je dolga steza, jaz pa ne. Sem pa to orodje uporabil, ko se je pojavil utemeljen dvom o dvojnosti pist v Gradcu. In nisem videl dvojno.
Za Maribor pa pravi 2.51 km.
Dunaj je bolj resen: 3.59 in 3.72 km!
sporočil: 31.922
Zadnja sprememba: najobj 21.04.2020 14:35
[pobalin]... eh, na sliki iz guglovega lufta se lepo vidi, da je steza samo ena, ti pa si tam zgoraj pisal o dveh in čisto nič o njeni dolžini ... no, je pa res, da jaz nisem prebral celega threada do konca, ko sem napisal svoj post ...
> [najobj]
> ... čuj, v takem primeru je bolje tole www.google.com/maps/...15.4401315 uporabit, ker se lepše vidi ...
Mogoče ti iz guglovega lufta vidiš, koliko metrov je dolga steza, jaz pa ne. Sem pa to orodje uporabil, ko se je pojavil utemeljen dvom o dvojnosti pist v Gradcu. In nisem videl dvojno.
> so trije lokalni veseljaki združeni v "civilni iniciativi" pomembnejši od vstopne točke (= letališče, železnica in avtocesta na 100 metrov razdalje) dobesedno sredi Evrope za milijardo in pol Kitajcev... OK, če pozabim na Švicarje, Avstrijce in Hrvate, ki mi z mariborskega letališča že nekaj let celo poletje v nizkem letu letajo nad glavo, res nimam pojma, kaj so v resnici hoteli Kitajci, ko so pred leti kupili mariborsko letališče in z državo sklenili 15-letno najemno pogodbo za letališko infrastrukturo in pripadajočo opremo, potem pa zaradi lokalne "civilne iniciative" niso dobili dovoljenja za podaljšanje - WTF, komu kurcu na čast bi stezo podaljšali ? - steze in je vse skupaj propadlo, ampak nekaj z letališčem verjetno so hoteli ...
... ki komaj čaka, da Evropo odkriva skozi njen vijoličasti popek zlate lisice. Le zakaj bi leteli v bližino Berlina, Benetk, Dunaja, Frankfurta, Madrida, Milana, Lizbone, Züricha itn., če pa lahko pristanejo v neki žalostni provinci, kjer jih čudaški domorodci tri dni opijajo s najboljšo kapljico na svetu in jih šele potem spustijo na gomulke, ki se enkrat na dan, akobogda, počasi odmajejo po južni železnici v severno smer.
> če pa bi z nekaj poslovne žilice učni center razširili še na kakšno drugo letalsko družbo, pa toliko bolje ... khmm, čeprav se bojim, da je zaradi pizdarije s korono ta priložnost že zamujena, ker bo mariborskemu letališču podobnih še kar nekaj letališč po Evropi ...
Hočeš reči, da se vesoljni ponos luftambicij Maribora doslej ni razcvetel samo zato, ker ni bilo pravega človeka s pravo poslovno žilico? Naj ti prišepnem, da lahko v arhivu špeckahlanja najdeš kar nekaj konkretnih primerov podobno zavoženih provincialnih letališč po Evropi, še posebno v Vaterlandiji. In tudi tam so imeli svoje kitajske pravljice o poldrugi milijardi, ki rabi samo ena zakotna luftarska vrata, da pride sem/tja. Tudi letališče v Celovcu bolj umira kot ne.
P.S.: drugič lepo napiši, da si slabe volje, pa se ne bom oglašal ...
sporočil: 14.456
[jani1974]Pa ne bomo zdaj na vsak metrček gledali. :-)
Google v Gradcu izmeri 3.05 kilometra, kar je kar blizu zatrjevanim 3000 metrom.
Za Maribor pa pravi 2.51 km.
Dunaj je bolj resen: 3.59 in 3.72 km!
Nisem vedel, da se z googlom da meriti tudi take zadeve, ne samo razdalje med kraji.
sporočil: 14.456
[najobj]Saj so imeli tudi neko haj flaj internešenel firmo, ki je šla cugrund najprej v centru, potem pa še v Mariboru. Pa tudi iz tiste mega fabrike baterij ni bilo nič in še kaj... in vse to samo zato, ker prekleti močvirniki niso hoteli plačat še tistih nekaj sto metrov asfalta...
kaj so v resnici hoteli Kitajci, ko so pred leti kupili mariborsko letališče in z državo sklenili 15-letno najemno pogodbo za letališko infrastrukturo in pripadajočo opremo, potem pa zaradi lokalne "civilne iniciative" niso dobili dovoljenja za podaljšanje - WTF, komu kurcu na čast bi stezo podaljšali ? - steze in je vse skupaj propadlo, ampak nekaj z letališčem verjetno so hoteli ...
Tako nekako kot so Kitajci obujali Maribor je Pečečnik reševal Muro, kupoval Adrio in reševal Plečnikovo umetnino, pa iz vsega skupaj ni bilo ne moke kaj šele kruha.
P.S.: drugič lepo napiši, da si slabe volje, pa se ne bom oglašal ...Jaz sem vedno slabe volje.
Strani: 1