Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Če pa Adrie ni, s čim se bo potem letelo?
Strani: 1
sporočil: 5.639
Od osamosvojitve naprej imamo ugrabljeno državo ki se jo parazitsko
uničuje državljani bomo pa nekega dne kot noji iz peska spregledali
da je vse res in realnost bo postala krutost
sporočil: 959
Tega članka vlada in Šarec ne zastopita.Mogoče bi bilo dobro
prebrati članek v maladini,KDO JE POTOPIL ADRIO ? Po izračunih
Estoncev bomo 100M izgubili samo zaradi turistov.Okrog 7M bo manj
samo zaradi prispevkov od plač v proračunu.Težko je izračunati
škodo zaradi propada Adrie.
sporočil: 30.415
[rame]Če se zalaufaš v film da bo zaradi stečaja Adrie sinergični učinek za turizem negativen, da bodo multiplikacijski faktorji negativni je pač to črnogledi pogled, ki so ga bolj zaradi osebnih interesov ljudje blizu Adrie uspeli vsiliti drugim. Na drugi strani smo tisti, ki stečaj Adrie kot vsaki drugi stečaj jemljemo kot nekaj kar spada v poslovni svet, pač podjetje se rodi in naprimer kot 200 let stari TC umre v stečaju pa Angleži prav nobene drame ne delajo iz tega.
Tega članka vlada in Šarec ne zastopita.Mogoče bi bilo dobro prebrati članek v maladini,KDO JE POTOPIL ADRIO ? Po izračunih Estoncev bomo 100M izgubili samo zaradi turistov.Okrog 7M bo manj samo zaradi prispevkov od plač v proračunu.Težko je izračunati škodo zaradi propada Adrie.
sporočil: 11.405
To zadnje lahko delajo in uresničujejo samo države, ki jih vodijo
kompetentni politiki. Države kjer ljudje znajo stopiti skupaj in si
pomagati tudi v poslu, ne samo v naravnih nesrečah in boleznih.
Države kjer vlada racionalnost, razum.
V državah kjer imamo nesposobne in skorumpirane politike, ki jim Slovenija ne pomeni nič, je ves trud brez smisla. Tudi Slovenci tukaj pra veliko ne bodo pomagali, saj so pripravljeni zaradi 10-20 EUR cenejše karte iti v Zagrab ali Benetke. Čeprav potem za pot do tja plačajo 30-40 EUR. Če je večini Slovencev vseeno, potem noben tak projekt nima možnosti na uspeh. No, tudi zaposleni v Adrii tukaj niso nedolžni, kot se sedaj prikazujejo. Tako, da dajmo času čas. Ko se bomo zresnili, ko bo volja za medsebojno sodelovanje itd., takrat se bodo tudi boljše rešitve našle.
V državah kjer imamo nesposobne in skorumpirane politike, ki jim Slovenija ne pomeni nič, je ves trud brez smisla. Tudi Slovenci tukaj pra veliko ne bodo pomagali, saj so pripravljeni zaradi 10-20 EUR cenejše karte iti v Zagrab ali Benetke. Čeprav potem za pot do tja plačajo 30-40 EUR. Če je večini Slovencev vseeno, potem noben tak projekt nima možnosti na uspeh. No, tudi zaposleni v Adrii tukaj niso nedolžni, kot se sedaj prikazujejo. Tako, da dajmo času čas. Ko se bomo zresnili, ko bo volja za medsebojno sodelovanje itd., takrat se bodo tudi boljše rešitve našle.
sporočil: 959
Dobro razumeš situacijo,to mi je všeč.Verjemi mi ,da zaposleni v
Adriji niso mogli nič spremeniti.Hoteli so kupiti firmo za več kot
100 tisoč EUR(kot sklad ) ampak Cerar in Jazbec nista
dovolila.Začetek konca firme se je začel s prodajo Adrie tehnike
2010.Tudi Swis air je propadel zaradi iste neumnosti- prodaja
tehnike.
sporočil: 959
Mi pa ti povej koliko bo plusa ali minusa in koliko delavcev bo
posredno izgubilo delo.
Pričakujem analizo od Petre.
Pričakujem analizo od Petre.
sporočil: 11.405
[rame]V letalski industriji bo delo dobilo cca. 200-250 zaposlenih. Ostali pa drugje. Kako hitro, je vprašanje, ki ostaja odprto.
Mi pa ti povej koliko bo plusa ali minusa in koliko delavcev bo posredno izgubilo delo.
Pričakujem analizo od Petre.
Ker bodo eni verjetno potrebovali kar nekaj časa, da se sprijaznijo, da znotraj Slovenije ni toliko dobro plačanih služb, kot so jih imeli oni v Adrii. Gor je iti lahko, hudo je, ko moraš iti dol.
sporočil: 30.415
[sopranos]Adria je propadla in je več ni, ker se čez noč ne da ničesar narediti je na vrsti trg, ki naj na Brniku uravna povpraševanje in ponudbo. Občutek je, da nacionalinteresniki prav ne želijo, da obstoječi operaterji prevzamejo Adriine linije in še nekatere nove odprejo. Pustimo času čas, naj opravi svoje, res pa je, da bo marsikteri spremenil svoje navade in ugotovil, da se npr. v Madrid prav tako lepo pride iz Frankfurta kot prej iz Pariza. Če pa bomo licitirali katero linijo bi v prihodnosti subvencionirali predlagam tisto do Nice ali Marseilleja, kar bi mi zelo ustrezalo.
To zadnje lahko delajo in uresničujejo samo države, ki jih vodijo kompetentni politiki. Države kjer ljudje znajo stopiti skupaj in si pomagati tudi v poslu, ne samo v naravnih nesrečah in boleznih. Države kjer vlada racionalnost, razum.
V državah kjer imamo nesposobne in skorumpirane politike, ki jim Slovenija ne pomeni nič, je ves trud brez smisla. Tudi Slovenci tukaj pra veliko ne bodo pomagali, saj so pripravljeni zaradi 10-20 EUR cenejše karte iti v Zagrab ali Benetke. Čeprav potem za pot do tja plačajo 30-40 EUR. Če je večini Slovencev vseeno, potem noben tak projekt nima možnosti na uspeh. No, tudi zaposleni v Adrii tukaj niso nedolžni, kot se sedaj prikazujejo. Tako, da dajmo času čas. Ko se bomo zresnili, ko bo volja za medsebojno sodelovanje itd., takrat se bodo tudi boljše rešitve našle.
sporočil: 30.415
[rame]Vsekakor bom, vsi bomo izgubili, samo Adria ni propadla zaradi nas, propadla je zaradi svojega poslovnega modela. Najboljšo oceno Adriinega poslovnega modela je dala Lufthansa, ki je ni želela.
Če kaj pametnega delaš boš zaradi Adrie tudi ti na izgubi.(Poslovni svet)
sporočil: 5.639
Da dočakam še stecaj železnic da se nesnaga očisti Adrie mi ke pa
žal ker jo ke Cerar namesto zaposlenim prodal drugim čeprav co
ponujali več govorim o Tehniki in ni jecstvari ki je ta Cerar nebi
do konca zajebal kar ni Bratuškova
sporočil: 959
Leta 2016 smo imeli 12. vlado, ki so jo sestavljale stranke SMC, SD
in DeSUS (vlada je skupščina SDH): predsednik vlade / dr. Miro
Cerar (SMC) minister za gospodarstvo / Zdravko Počivalšek (SMC)
ministrica za finance / Mateja Vraničar Erman (SMC) Upravo SDH so
takrat sestavljali: predsednik uprave / Marko Jazbec članica uprave
/ mag. Nada Drobne Popovič članica uprave / mag. Anja Strojin
Štampar Nadzorni svet SDH so sestavljali: predsednik / Damjan Belič
namestnik predsednika / dr. Drago Ferfolja članica / Lidia Glavina
član / Duško Kos članica / dr. Barbara Smolnikar Po opravljeni
“transakciji” so bili vsi soudeleženi pri tej prodaji navdušeni nad
podvigom, ki jim je uspel. Besede kot so zahtevna prodaja,
stabilizacija poslovanja, prestrukturiranje in ohranitev
slovenskega letalskega prevoznika so bile del komentarjev ekipe, ki
je poskrbela, da je letalsko družbo zelo poceni dobil sklad 4K
Invest, ki jo je v naslednjih treh letih dodobra izčrpal.
sporočil: 30.415
[rame]Težko je umetniško življenje...Que dura es la vida del artista...
... Besede kot so zahtevna prodaja, stabilizacija poslovanja, prestrukturiranje in ohranitev slovenskega letalskega prevoznika so bile del komentarjev ekipe, ki je poskrbela, da je letalsko družbo zelo poceni dobil sklad 4K Invest, ki jo je v naslednjih treh letih dodobra izčrpal.
sporočil: 959
Marko Jazbec je šenkal Adrio Tehniko poljakom,ki je lani pridelala
3,5 MIL EUR izgube,kredit so pa povečali iz 6M 2015 na 10M 2018.Še
ena neuspešna prodaja samo ,da je ne bi odkupili zaposleni.
sporočil: 959
Favorizirali so poljake ,ker vzhodnajaki dajo več v žep.Zaposleni
so dvakrat povečali kupnino ampak niso mogli ker je gospodarski
minister in SDH sodeloval s poljaki.
Strani: 1