Zasebnost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 03.10.2019 14:09
[Gustl]
> Ponavljam, glede na to koliko DIREKTNIH linij je iz pristine in tirane do nemcije in svice, je adriin model z ljubljano kot hubom moral delati izgubo, ce so uspeli napolniti avione. Ocitno so delali dumping.

Vem ne, sumim pa, da so ti leti zagotavljali vec letov v hube.
Jaz tudi sumim. V tem primeru bi pac trebalo stevilo letov v hube prilagoditi, kar pocne sedaj Lufthansa. In to je stara tezava - leta 2009 so mi ukinili let v MUC, in ga zdruzili z naslednjim nekaj ur pozneje.

Skratka, tuji prevozniki bodo racionalizirali prevoz, domaci frajerji bodo pa tulili, kako ne bi smeli izgubaske adrie pustiti propasti. Ker je subvencionirali 4x dnevno shuttle v frankfurt, munchen, itd...

Da ne omenjam da so se ocitno nekateri vozili v Bruselj kot z mestnim prometom, vsakodnevno, kakor sedaj jamrajo (Kacin?)

Kar je sploh smesno, ker ta isti politicni pol ful hvali Greto.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2797258

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.917
Mi smo mi, vi ste pa nase smeti.
bc123a sporočil: 48.253
[bc123a]
Jaz tudi sumim. V tem primeru bi pac trebalo stevilo letov v hube prilagoditi, kar pocne sedaj Lufthansa. In to je stara tezava - leta 2009 so mi ukinili let v MUC, in ga zdruzili z naslednjim nekaj ur pozneje.
V tej luci se zna zgoditi da bo Pocivalsku lepo uspelo narediti Adria 2.0 ki bo v lasti drzave in Lufthanse, dobila takoj star alliance membership, drzava pa bo v njo dala vsako leto 10 miljonov subvencij. Free money za lufthanso, ki bo potem predpisovala izgubaske cene kart, da bo poceni dobila potnike v svoje hube.

Za njih win-win (zato je ta scenarij povsem mogoc), za nas pa lose-lose.

Strani: 1