Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-180464 sporočil: 4.080
Zadnja sprememba: anon-180464 24.06.2018 19:54
Če se železničarjem uspe na trgu sfinancirati, "then be my guest".

Kontrola prometa se financira izključno iz preletnih taks. V primeru Slovenije je to lahko problematično, saj v primeru previsokih taks, lahko pilot samo trzne s krmilom, pa bo šlo mimo namesto prek Slovenije in takse ne bo. Tole mi je nekoč razlagal en njihov. Včasih je država videla, da dobro služijo in jim je celo pobrala (namesto namenila) del pogače. Potem je prišla EU, kjer to ni dovoljeno.
Prav tako ni dovoljeno zasebništvo. To so še posebej zaostrili po primeru s švicarskim (~privat) kontrolorjem in nesrečo med DHLom in ruskim potniškim letalom.

Pri večjih državah si letalske družbe težje privoščijo oblet in imajo kontrole lažji položaj na trgu pri cenah preletnih taks.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2719986

Strani: 1

anon-61428 sporočil: 4.493
Pilot je vreden samo pri vzletu in pristanku med samo vožnjo samo nadzira avtopilota.
Ja drzava jemlje tudi železniškim "kontrolorjem ", ki so ujeti na SŽ s slabimi plačami. Lahko bi se sfinancirali ce bi ta del ločili od SŽ infrastruktura, bil je poskus da bi to imela agencija v Mariboru pa so bili tam nespretni in je poskus propadel.
Pri nas je sploh sporno ker je upravljavec v isti firmi kot prevoznik samo ime je drugačno. Madžari, Svicarji, Cehi in drugi imajo lepo rešeno.
antjest sporočil: 171
Preletne takse so v Sloveniji najvišje v EU. Na srečo pa jim Eurocontrol lahko omejuje apetite, drugače bi bile še višje. Za dobre plače za zimsko spanje morajo olupit tistih nekaj letal, ki se "zmotijo" in letijo preko Slovenije ;-)

Strani: 1