4 min
Gregor Adler, Adria Mobil: Napovedi kažejo še večje ohlajanje trga
8 min
Danes avkcija zakladnih menic
48 min
Bančni dobički še naprej letijo v nebo, Unicredit presegel pričakovanja analitikov
1 ura
Pridružite se nam čez teden dni na Finančni konferenci: Vse bo malo bolje, če ne bo veliko slabše
2 uri
Kako ELES vidi prihodnost ogrevanja gospodinjstev v Sloveniji (Oglas)
2 uri
Prenovite ogrevanje z vrhunsko toplotno črpalko Stiebel Eltron HPA-O Premium (Oglas)
2 uri
Kako iz grozdja iztisniti samo najboljše? V podjetju Šraml vabijo na dan odprtih vrat
2 uri
Audi zaradi težav z dobavo delov za motorje krepko zmanjšal prihodke in dobiček
3 ure
Vaša priložnost za investicijo v rezidence na edinstveni jadranski lokaciji! (Oglas)
4 ure
Dobrote Dolenjske: Tujcem so naši izdelki všeč, zato gremo še letos na Amazon
5 ur
Ljubljanski župan uvaja takso za vstop turističnih avtobusov v mesto. Kako visoka bo? 1
5 ur
Hacker Found Guilty of Leaking Finnish Therapy Records
7 ur
Ta stanovanja lahko do sredine junija kupite na dražbah
7 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
14 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
18 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
18 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero 1
19 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme

Strani: 1

anon-166232 sporočil: 3.600
[#2719356] 20.06.18 10:02
Odgovori   +    15
"Mate Rimac je mojster samopromocije, prodaja sanje, avtomobili pa so konceptni in nevozni," nekoliko cinično pravijo naši hrvaški kolegi, ki Rimca cenijo precej manj kot slovenski mediji.
Možno. Slovenci pa imamo blockchain podjetja, ki so mojstri samopromocije, prodajajo sanje, rešitve so konceptualne in neuporabne.

Važno je, da se zaposluje in dela. Čim več, tem boljše. Čestitam!
anon-180321 sporočil: 129
[#2719453] 20.06.18 23:34
Odgovori   +    2
Poleg E.Muska, še Porsche naseda na nepraktični koncept elektroavtomobilov. Kje jih bodo v mestih polnili? Prihodnost je res v avtomobilih z elektromotorji, vendar z avtonomnim virom energije. Tankali bomo tekoči vodik (mogoča proizvodnja povsod, kjer je sonce in voda), ter v gorivnih celicah (fuell cells) pridobivali iz vodika lastno električno energijo za pogon..
moon sporočil: 1.623
[#2719467] 21.06.18 07:53 · odgovor na: anon-180321 (#2719453)
Odgovori   +    3
[yuTel]
Poleg E.Muska, še Porsche naseda na nepraktični koncept elektroavtomobilov. Kje jih bodo v mestih polnili? Prihodnost je res v avtomobilih z elektromotorji, vendar z avtonomnim virom energije. Tankali bomo tekoči vodik (mogoča proizvodnja povsod, kjer je sonce in voda), ter v gorivnih celicah (fuell cells) pridobivali iz vodika lastno električno energijo za pogon..
A ti vedno tankas v srediscu mesta? Kot je meni znano so crpalke predvsem na obrobju mest, razen v kaksni italijanski vasici..
Zadeva je simple, pripeljes domov, prikljucis in zjutraj odpeljes (no, po moznosti odklopis kabel), ce pa rabis malo hitreje, zapeljes do polnilnice in napolnis Porscheja v 15 minutah..
Ne vem, kako vsi mislite, da se je razvoj baterij ustavil leta 1960. Skoda da je Tesla prezgodaj umrl, drugace bi se ze zdavnaj vozili z EV.. (najbrz brez baterij).
sopranos sporočil: 11.405
[#2719531] 21.06.18 13:24 · odgovor na: anon-180321 (#2719453)
Odgovori   +    2
[yuTel]
Poleg E.Muska, še Porsche naseda na nepraktični koncept elektroavtomobilov. Kje jih bodo v mestih polnili? Prihodnost je res v avtomobilih z elektromotorji, vendar z avtonomnim virom energije. Tankali bomo tekoči vodik (mogoča proizvodnja povsod, kjer je sonce in voda), ter v gorivnih celicah (fuell cells) pridobivali iz vodika lastno električno energijo za pogon..
Ne gre za nasedanje. Gre za to, da je danes stanje duha pač tako kot je. Pomemben je videz, občutki. Tesla je na trgu vredna cca. toliko kot Ford ali GM, pa čeprav že 15 let tolče izgubo in dobavlja zgolj delčev vozil, ki jih dobavljata konkurenta.

Danes je histerija tako huda, da so v Nemčiji celo ustavili jedrske elektrarne.

In v tej luči je cena nekaj milijard, ki jih vlagajo v EV zanemarljiva. Ker to je cena, ki jo je treba plačati, da firma ostane sexy, da jo imajo vlagatelji radi itd.

Bo zanimivo videti kaj bo prinesel razvoj.
anon-180321 sporočil: 129
[#2719548] 21.06.18 14:33 · odgovor na: moon (#2719467)
Odgovori   +    1
Rad bi si predstavljal stanovalce desetnadstropnega bloka,...daj pomagaj, kako bodo ti...?
anon-180321 sporočil: 129
[#2719550] 21.06.18 14:41 · odgovor na: sopranos (#2719531)
Odgovori   +    0
In ta isti Nemci imajo v planu do 2021 kar nekaj čez 400 polnilnic na vodik...,tako da razmisli preden stopiš narobe. Celo pri nas je vplanu 8 polnilnic na vodik, nedvomno so nekateri trendi le zaradi ljudi, pa čeprav ne obetajo splošne uporabnosti. Glejta (moon), bolj široko, izobraževanje preko "deželnih"
novinarjev je poneumljanje...
sopranos sporočil: 11.405
[#2719564] 21.06.18 16:08 · odgovor na: anon-180321 (#2719550)
Odgovori   +    1
[yuTel]
In ta isti Nemci imajo v planu do 2021 kar nekaj čez 400 polnilnic na vodik...,tako da razmisli preden stopiš narobe. Celo pri nas je vplanu 8 polnilnic na vodik, nedvomno so nekateri trendi le zaradi ljudi, pa čeprav ne obetajo splošne uporabnosti. Glejta (moon), bolj široko, izobraževanje preko "deželnih"
novinarjev je poneumljanje...
Poskušajo iti v različne smeri, in upajo, da bo ena izmed njih prava. Moraš pa biti zraven, da ne rečejo, da si zaspal.
anon-159528 sporočil: 4.450
[#2720102] 26.06.18 12:47 · odgovor na: sopranos (#2719531)
Odgovori   +    0
[sopranos]
> [yuTel]
> Poleg E.Muska, še Porsche naseda na nepraktični koncept elektroavtomobilov. Kje jih bodo v mestih polnili? Prihodnost je res v avtomobilih z elektromotorji, vendar z avtonomnim virom energije. Tankali bomo tekoči vodik (mogoča proizvodnja povsod, kjer je sonce in voda), ter v gorivnih celicah (fuell cells) pridobivali iz vodika lastno električno energijo za pogon..

Ne gre za nasedanje. Gre za to, da je danes stanje duha pač tako kot je. Pomemben je videz, občutki. Tesla je na trgu vredna cca. toliko kot Ford ali GM, pa čeprav že 15 let tolče izgubo in dobavlja zgolj delčev vozil, ki jih dobavljata konkurenta.

Danes je histerija tako huda, da so v Nemčiji celo ustavili jedrske elektrarne.

In v tej luči je cena nekaj milijard, ki jih vlagajo v EV zanemarljiva. Ker to je cena, ki jo je treba plačati, da firma ostane sexy, da jo imajo vlagatelji radi itd.

Bo zanimivo videti kaj bo prinesel razvoj.
Musk se je odločil, da bo avtomobile začel sestavljatu pod šotorom!
Kljub temu ne verjamem, da bo ta teden končno dosegel obljubljenih 5000 avtomobilov na teden. Slabo se mu piše: www.bloomberg.com/ne...antic-tent

Strani: 1