Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-196006 sporočil: 6
Ja, tisti ki se več vozi naj več plača. Na prvi pogled logično. Sprašujem pa se ali ne gre večino pobranega denarja od cestnin (vinjet) za poplačilo posojil, ki jih je najel DARS za izgradnjo cest? Smo potem tisti, ki se več vozimo in bomo potem (in smo tudi že pred vinjetami) več plačevali tudi imeli večji "delež v lastništvu" avtocest? Zakaj pa se nihče ne razburja za letno nadomestilo za uporabo cest ob registraciji vozil, ki je po višini podobna ceni letne vinjete? Potem bi tudi to morali ukiniti in plačevati po prevoženih kilometrih kajne, tudi to je potem logično. In ko že omenjate telekomunikacijski trg, velika večina ponudbe se je iz plačila po porabi spremenila v pakete z vključenimi količinami....Se mi zdi da je v ozadju samo delo za (pre)prodajalce opreme, ki se bo potrebovala za cetnjinjenje, zaradi dodatnih stroškov vzdrževanja sistemov pa bodo cene nedvomno lahko samo višje kot bi bile z vinjetami.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2660277

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.900
Novinarkina vprasanja so odlicna, vsebinska, odgovori pa katastrofalni. Namesto, da bi sel denar od cestninjenja (vinjet) v obnovo cest, se bodo na denarju pasli paraziti vseh sort. Predvsem pa NOR NADZOR. Totalen nadzor. Desetletje so razpravljali o varstvu osebnih podatkov, pa pride ena Bulcevka pa vse razsuje. In posameszne drzave bodo pravicno cestninjenje subvencionirale z nasim denarjem? Kaj pa smo dosegli? Res,ogromno denarja za nov sistem (ki verjetno nikoli ne bo deloval, pozrl pa ogromno denarja) nove zaposlitve za dodeljevanje denarja tistim, ki se morajo voziti na delo? Itak se vozijo po avtocestah tisti, ki se morajo. A misli Bulcevka, da se ljudje vsedejo v avto, pa krozijo po obvoznici kar tako, za hec? Ker nimajo bolj pametnega dela? Ce je namen placilo po prevozenih kilometrih, naj to bo. Ne pa: AMPAK, IN. Bravo novinarka.Da ne govorim, da bo z izenacenjem plac unicila vse avtoprevoznike v Sloveniji in podobnih drzavah.
Endimion sporočil: 10.346
Je razlika.

Ceste skozi mesta in vasi so defacto in deiure last drzave v vseh svojih razlicicah (obcina, drzava, mesto, etc...)

Avtoceste pa so last podjetja. Luka Koper je koncesionar. Zemljisce kjer stoji luka ni od podjetja Luka Koper. Je pa vsa luska infrastruktura od Luke Koper.

Slovenske zeleznice upravljajo zeleznisko omrezje v RS. Niso pa njen lastnik. Lastnik je RS.

DARS pa ni le upravljavec AC omrezja. Je njegov lastnik. Skup z zemljo pod asfaltom. To je se ena od boljsih zamisli ene vlade med letoma 2004 in 2008.

Tako da ti lepo placujes z vinjeto v bistvu uporabnino za uporabo premozenja neke gospodarske druzbe. Tako kot placas A1 ali Telekomu za uporabo njihovega omrezja. RS lahko DARS tudi proda. Sicer za 1€ ce novi lastnik prevzame jamstva za terjatve EIB do DARS-a, a potem bi bilo pa kaj drugace?

Strani: 1