Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Drugi tir med interesi Nemčije, Rusije in Kitajske
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
sporočil: 2.624
Se popolnoma strinjam z navedbami pisca članka v zaključku
prispevka. Če gledamo globalni transportni sistem v svetu vidimo,
da AMmeričani z svojim načinom blokiranja razvoja industrije se
sedaj širi popolnoma drugače dostava izdelkov do potrošnika. Recimo
opaža se, da Kitajska daje res Američanom možnost transporta
njihovih izdelkov in tukaj pridemo do novega položaja. Izdelek z
njihovo ceno in cena transporta je 10 x dražji. Zato je Kitajska
začela popolnoma drugačno politiko in subvencionira poštne stortive
samo za njihove izdelke. Dosegli so neverjente rezultate. Samo
14.11.2016 so dosegli prodajo več kot 10 miljard Dolarjev. Torej
tukaj mora biti Slovenija prividna, da se ne ujame v lastno zanko.
Zato bi morali študirati koliko bi lahko pokasirali od teh
transporntih poti. Jaz si upam trditi, da bi lahko ta projekt
prinesel modernizacijo gospodarstva in sočasno cenejša pot za
dostavo novih delov, katere ne znamo še ali pa ne moremo
proizvesti, da bi lahko naredili končni izdelek. Zato je pozitivno,
da LUKA vlaga v modernizacijo pretovora kontejnerjev. Samo tukaj pa
vidim nov problem in to je zadrževanje kontejnerjev v luki KOPER in
slaba pretočnost proge do DIVAČE. Zato bi lahko takoj začeli z
modernizacijo kontejnersih terminalov na križišču poti jug-sever,
zahod-vzhod. To križišče pa je v Ljubljani Moste. Zraven pa še
imamo AC povezavo. Zato bi sam šel že danes v smer kako čimprej
spraviti polni kontejner iz LK in kako spraviti prazne kontejnerje
v Luko KOPER z čim manj stroški. Sočasno pa je to ena izmed
rešitev, da naši podjtniki ne bodo hodili kupovat delov za svojo
proizvodnjo drugam in si dodatno še povečevali stroškov za izdelavo
nekega izdelka. Zato se popolnoma strinjam z piscem članka in
popolnoma pravilno navaja, da je potrebno raznim sleparjem in
mešalcem iz levega v desni žep enostavno prepovedati opravljanje
dejavnosti.