Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

PFinancnik sporočil: 4
čas vnosa: 20.10.16 14:53
Logično je, kar govori gospod s Trsta. Logično je, da voziš robo po svojih železnicah, s svojimi logisti, ki imajo zakupljene tire in da jim je največja konkurenca Koper. Lepo je vse pošteno povedal. Da bi blago vozili v Trst, po Italijanskih železnicah in nato Avstrijo, ter nato v Madžarsko, Slovaško BI BILA norost s Slovenske strani brez primere. Kot prvo bi najprej vozili svojo robo, našo pa zadrževali. Kot drugo pa je železniška povezava daljša za 200 km, za skoraj celo Slovenjio. To pomeni, da imajo tudi dostavo za najmaj 1 dan poznejšo, kot preko Slovenije.Jaz bi povezal KP in TR, če bi vlaki iz Trsta vozili skozi Slovenijo. Avstrijci so objavili, da bodo vložili v južni pokrajini (Koroška in Štajerska) do 2021 12 mlrd € za železniško in cestno infrastrukturo. Kaj pa mi čakamo cepci, ministra Gašperšiča. Od njega nič ne bo, samo kup študij in veliki stroški. Čim prej začeti graditi 2. tirno progo, ker je smiselna, staro pa nameniti kolesarjem. Takoj z javnim denarjem čimprej, iz Evrope nič ne bo, ker bodo Italijani to potihoma zlobirali in blokirali, naši "bureki" pa verjamejo v to Evropsko komisijo, ki je pod vplivom nekaj večjih držav, in ne predstavlja nevtralne inštitucije z vse enako.Res smo kurirčki velikih držav, še avstrijci nas šišajo na celi črti. V gradnjo naj se vključi Dars, državne zavarovalnice Triglav in Sava Re, Luka Koper,Slovenske železnice, slovenske banke in SID, ki imajo 3 mlrd € prostih sredstev za naložbe in proračun. To je zmagovalna kombinacija. Vrašanje je edino sama trasa, ki je bila načrtovana pre ambiciozno in na primeru združitve z novo progo iz Italije. Večini neodvisnih analitikov se zdi, da gre za zelo neoptimalno progo, glede na konfiguracijo zemljišča, tu bi verjetno lahko pogledali samo traso, če bi lahko kaj poenostavili. Tudi cena gradnje je za 40% nižja kot je bila 2008. To bi bil tudi pospešek za potrošnjo in rast BDP.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2622365

Strani: 1

1357 sporočil: 7.095
Drugi tir bi sicer potrebovali, vendar ne tako nujno kot določene posodobitve na ostalem želežniškem omrežju v Sloveniji. Zastoji in poslovni stroški ne nastajajo v Divači temveč predvsem znotraj države na določenih delih tirov ali vozlišč, in te stvari bi bilo potrebno uredit preden se sploh zakoplje prva lopata na drugem tiru. Ureditev križišča pri pivovarni Union in ureditv proge med Celjem in Mariborom je predpogoj da bo drugi tir lahko normalno funkcioniral. Samo o teh stvareh navijači za drugi tir nič ne govorijo ker vidijo svoj interes predvsem v zaslužkih od neskončnega vlivanja betona in provizij od prodaje projektno predvidene opreme, ki morda ne bo sploh nikoli uporabljena, bo pa kupljena in vgrajena ker je projektno predvidena.
pobalin sporočil: 14.456
[PFinancnik]
Da bi blago vozili v Trst, po Italijanskih železnicah in nato Avstrijo, ter nato v Madžarsko, Slovaško BI BILA norost s Slovenske strani brez primere. Kot prvo bi najprej vozili svojo robo, našo pa zadrževali. Kot drugo pa je železniška povezava daljša za 200 km, za skoraj celo Slovenjio. To pomeni, da imajo tudi dostavo za najmaj 1 dan poznejšo, kot preko Slovenije.Jaz bi povezal KP in TR, če bi vlaki iz Trsta vozili skozi Slovenijo.
In zakaj ne bi preko Trsta vozili čez Slovenijo? Kje pa so nekoč vozili vlaki iz Ljubljane v Benetke? Na zemljevidu lahko hitro ugotoviš, da se proga od Trsta proti zahodu pri Nabrežini razcepi in desni krak zavije nazaj proti Opčinam in Sežani. To je vse elektrificirana dvotirna proga - vse do Ljubljane in potem še naprej proti Štajerski. Že pred Sežano ima tudi odcep proti (Novi) Gorici in od nje naprej na Bohinjsko progo, do Jesenic in v Avstrijo. Ja, za pot Koper-severovzhod je preko Trsta in Nabrežine nekaj 10 km dolg ovinek, ki pa nam mogoče lahko vsaj za nekaj časa prihrani večino fantomske 1,5 milijarde za novo progo Koper-Divača.

In ponavljam: zakaj se toliko govori samo o "drugem tiru", nič pa o tretjem pomolu? Kolikor sem razumel to luško-transportno sago, gre za siamska dvojčka. Koper rabi drugi tir, da bi lahko izrabil želeni tretji pomol, tretji pomol pa bi toliko povečal pretovor, da bi nujno rabili drugi tir.

Strani: 1