Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
[Breiva]
> [bacco979]
> Saj A6 že je lahko tudi direktorski.
>
> Mondeo, Passat, A4 ali pa BMW 320 pa so za večino Evrope bolj avtomobili raznih komercialistov.

Po velikosti spada Škoda Superb tudi v vrsto Passata, Mondea Mazde 6 itd.

A4 in predvsem BMW serije 3 pa staprecej manjša (poglej si dolžine teh avtomobilov), sta pa zato dražja od Mondea&Co.
ne se kregat okrog "oslove sence" :)... "velikostnega razred/segmenta" vozila pač ne gre zamenjevat s "klaso" vozila ;).
ali drugače povedano... avtomobili istega velikostnoga razreda (v tem primeru segment D) so lahko "nizkocenovni", "mainstream" ali "premium". "velikostni razred/segment" so do sedaj določali platforma, motorni razpon in dimenzije. "klaso" pa natančnost izdelave, kvaliteta uporabljenih materialov (v celoti, ne samo v kabini), nivo opreme in "presežnost" motorne ponudbe...

evo, "teorijo" smo obdelali, zdej pa k "praksi"... tale Mondeo Vignale ni polnopravni "premium" preprosto zato, ker je -kljub bogatosti opreme in obilici usnja in aluminja v kabini- še zmeraj le "nafrfuljen" standardni Mondeo... dizajn, materiali armature, oblog, zvočne izolacije, mehanika, podvozje itd.. je pač enaka tistim v "navadnem" Mondeu... medtem, ko je na primer v A4 (če ostanemo v istem segmentu) večina tega vseeno boljša/drugačna, kot v Passatu. ne glede na to ali se pogovarjamo o "kvaliteti uporabljenih materialov", "pozornosti do detajla" ali "mapi in odzivnosti" (enakega) motorja...

je pa res, da se danes te stvari vse bolj prekrivajo. od tega, da bi vsi radi "premiumski pribitek" pri ceni (kar je tudi razlog za obstoj tega Mondea), prek tega, da se segmenti dimenzijsko vse bolj prekrivajo -npr. Škodina Octavia (C, velikost pa skoraj D) in Superb (D, velikost pa praktično E)- do tega, da se zaradi nižanja stroškov vse več segmentov in "klas" izdeluje na isti platformi (npr. od C do E na MQB pri VAG koncernu)...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2618687

Strani: 1

anon-202494 sporočil: 2.309
Zadnja sprememba: anon-202494 28.09.2016 13:34
Saj se ne kregamo.

Jaz sem samo hotel povedati, da tisti, ki gre kupovat A4 ali BMW 3, sploh ne bo šel gledat Mondea ali Superba.

No, vsaj jaz, ko sem kupoval BMW 525d A Touring (pred 12-timi leti) , sem si šel ogledat samo še A6 in nobenega drugega več. Mercedes E mi je bil preveč "gosposki" in bolj za stare gospode.
hansi sporočil: 862
[drugmirko]
> [Breiva]
> > [bacco979]
> > Saj A6 že je lahko tudi direktorski.
> >
> > Mondeo, Passat, A4 ali pa BMW 320 pa so za večino Evrope bolj avtomobili raznih komercialistov.
>
> Po velikosti spada Škoda Superb tudi v vrsto Passata, Mondea Mazde 6 itd.
>
> A4 in predvsem BMW serije 3 pa staprecej manjša (poglej si dolžine teh avtomobilov), sta pa zato dražja od Mondea&Co.

ne se kregat okrog "oslove sence" :)... "velikostnega razred/segmenta" vozila pač ne gre zamenjevat s "klaso" vozila ;).
ali drugače povedano... avtomobili istega velikostnoga razreda (v tem primeru segment D) so lahko "nizkocenovni", "mainstream" ali "premium". "velikostni razred/segment" so do sedaj določali platforma, motorni razpon in dimenzije. "klaso" pa natančnost izdelave, kvaliteta uporabljenih materialov (v celoti, ne samo v kabini), nivo opreme in "presežnost" motorne ponudbe...

evo, "teorijo" smo obdelali, zdej pa k "praksi"... tale Mondeo Vignale ni polnopravni "premium" preprosto zato, ker je -kljub bogatosti opreme in obilici usnja in aluminja v kabini- še zmeraj le "nafrfuljen" standardni Mondeo... dizajn, materiali armature, oblog, zvočne izolacije, mehanika, podvozje itd.. je pač enaka tistim v "navadnem" Mondeu... medtem, ko je na primer v A4 (če ostanemo v istem segmentu) večina tega vseeno boljša/drugačna, kot v Passatu. ne glede na to ali se pogovarjamo o "kvaliteti uporabljenih materialov", "pozornosti do detajla" ali "mapi in odzivnosti" (enakega) motorja...

je pa res, da se danes te stvari vse bolj prekrivajo. od tega, da bi vsi radi "premiumski pribitek" pri ceni (kar je tudi razlog za obstoj tega Mondea), prek tega, da se segmenti dimenzijsko vse bolj prekrivajo -npr. Škodina Octavia (C, velikost pa skoraj D) in Superb (D, velikost pa praktično E)- do tega, da se zaradi nižanja stroškov vse več segmentov in "klas" izdeluje na isti platformi (npr. od C do E na MQB pri VAG koncernu)...
Ko se pogovarjamo o kvaliteti uporabljenih materialov moramo biti nevtralni. Tu sploh ni velikih razlik, so pa v dizajnu, ki je pa precej subjektiven. Isti detajl vam bo v audiju všeč, v Renaultu pač ne.
Ko se pogovarjamo o udobju, legi na cesti, vzdržljivosti, so razlike še manjše. Fordi so znani po odlični legi na cesti in hkrati zelo udobni. Nek z znamkami neobremenjen voznik, bo hitro ugotovil, da mondeo nudi vsaj podobno udobje kot audi. Vse ostalo je v glavah voznikov. Mondeo je že v opremi titanium vsaj primerljiv z A6, za nekoga, z znamkami obremenjenim morda "nafrfuljen" v resnici pa odličen avto, s katerim se lahko pelje tudi direktor in mu zaradi tega mu ne bo ne bo nerodno, ob obisku poslovnega partnerja. Res jih pa največ uporabljajo komercialisti.

Strani: 1