Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Suzukijev pogled na moderne križance

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-18645 sporočil: 39
[Avto] Tema: Suzukijev pogled na moderne križance
[#2618069] 23.09.16 08:46 · odgovor na: anon-267618 (#2617741)
Odgovori   +    0
Sem vozil in se dal vozit v SUV, pa moram rečt, da kakšnih presežkov ne ponujajo. Mislim, da tudi precej njihovih zagovornikov ne bi opazilo razlike, če ne bi vedeli, v kakšen avto vstopajo. Skratka, bolj psihologija, kot pa dejansko merljive prednosti.

Mantra o varnosti športnih terencev je hudo zlagana. Pred nekaj leti so v Ameriki delali raziskavo na to temo in rezultati so bili porazni. Verjetnost smrti v SUV je nekaj % manjša kot v običajnem avtomobilu, verjetnost težke poškodbe pa približno toliko večja. Je pa usoda drugega avtomobila v nesreči precej slabša. Skatka, racinalno bi bilo recimo obdavčenje nevarnosti, ki jo SUV povzroča ostalim udeležencem v prometu.

Moje mnenje je, da je za veliko večino meščanov SUV v glavnem podaljšek drugih primankljajev. Če jim to prinaša dušni mir, potem je vreden svojega denarja. Če se vozite po strmem makadamu ali slabo/nespluženi cesti, potem je odlična izbira, zagotovo dosti boljša, kot pa pravegi terenec.

So pa zaradi cene SUV-i težje dostopni tistim, ki jih bolj potrebujejo. Mogoče je tudi to eno od gonil njihovega razvoja. V hribih bi terence, pa ni denarja niti za SUV. V mestu je denarja za terence, ampak so grdi, SUV je pa lepši, čeprav ne ponuja toliko terenskih sposobnosti.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2618069

Strani: 1

chef sporočil: 2.986
[Avto] Tema: Suzukijev pogled na moderne križance
[#2618095] 23.09.16 10:53 · odgovor na: anon-18645 (#2618069)
Odgovori   +    2
Podaljšek česa točno naj bi bil kompaktni SUV denimo 60letni ženski ali moškemu, aktivnemu paru oziroma (mladi) družini?
bigl sporočil: 18.363
[Avto] Tema: Suzukijev pogled na moderne križance
[#2618138] 23.09.16 14:12 · odgovor na: anon-18645 (#2618069)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bigl 23.09.2016 14:12
V hribih imajo traktorje. In pozimi, punce in žene znajo ravnati s ketnami za avto.
SUV za starejše pomeni manj težav s križem (višji sedeži). To bi dodal. Da ne naštevam drugih stvari, ki so uporabnikom SUV samoumevne. In zgleda, vlečejo trg. Lep dan.
anon-20668 sporočil: 3.976
[Avto] Tema: Suzukijev pogled na moderne križance
[#2618147] 23.09.16 14:56 · odgovor na: anon-18645 (#2618069)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-20668 23.09.2016 14:58
[cenestupar]
Mantra o varnosti športnih terencev je hudo zlagana. Pred nekaj leti so v Ameriki delali raziskavo na to temo in rezultati so bili porazni. Verjetnost smrti v SUV je nekaj % manjša kot v običajnem avtomobilu, verjetnost težke poškodbe pa približno toliko večja.
Tukaj bi bilo spet treba vedeti veliko več kot le pavšalne ugotovitve. Najprej spet to, kaj vse so klasificirali kot SUV.
Sicer je pa tako: SUV imajo nekatere slabosti, kot slabša vodljivost, težje ustavljanje in seveda prej ga lahko prevrneš. Slednje pa je kritično predvsem v kombinaciji z nepripenjanjem pasu(*) + ameriški stil vožnje z vedno spuščeno šipo - v tem primeru se prevračanje konča tako, da te vrže ven iz avta in se težko poškoduješ ali ubiješ, s pripetim pasom se morda še poškodoval ne bi.
Poleg tega je v Ameriki na cesti precej več pravih velikih SUVov in njihovih bratov fullsize pickupov in se statistično nekoliko izenači v primeru trka dveh vozil. V Evropi si pa s pravim SUVom ponavadi z naskokom največji in najtežji na cesti (razen v primerjavi z velikimi šleperji seveda).


*Ne poznam točnih podatkov, ampak se mi zdi da se Američani precej pogosteje vozijo nepripeti. Ponekod pripenjanje sploh ni zakonsko obvezno, ali pa te policaj zgolj zaradi ne-pripetosti sploh ne sme ustaviti, razen če ne narediš zraven kakega drugega prekrška (temu rečejo "secondary enforcement").
So pa zaradi cene SUV-i težje dostopni tistim, ki jih bolj potrebujejo.
Ja, če moraš imeti glanc novega. Če si zadovoljen s starejšim rabljenim, čisto spodobnega dobiš že za štirimestno cifro :)

Strani: 1