Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Suzukijev pogled na moderne križance
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2618069] 23.09.16 08:46 · odgovor na: (# 2617741)
Mantra o varnosti športnih terencev je hudo zlagana. Pred nekaj leti so v Ameriki delali raziskavo na to temo in rezultati so bili porazni. Verjetnost smrti v SUV je nekaj % manjša kot v običajnem avtomobilu, verjetnost težke poškodbe pa približno toliko večja. Je pa usoda drugega avtomobila v nesreči precej slabša. Skatka, racinalno bi bilo recimo obdavčenje nevarnosti, ki jo SUV povzroča ostalim udeležencem v prometu.
Moje mnenje je, da je za veliko večino meščanov SUV v glavnem podaljšek drugih primankljajev. Če jim to prinaša dušni mir, potem je vreden svojega denarja. Če se vozite po strmem makadamu ali slabo/nespluženi cesti, potem je odlična izbira, zagotovo dosti boljša, kot pa pravegi terenec.
So pa zaradi cene SUV-i težje dostopni tistim, ki jih bolj potrebujejo. Mogoče je tudi to eno od gonil njihovega razvoja. V hribih bi terence, pa ni denarja niti za SUV. V mestu je denarja za terence, ampak so grdi, SUV je pa lepši, čeprav ne ponuja toliko terenskih sposobnosti.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2618069
Strani: 1
[#2618095] 23.09.16 10:53 · odgovor na: (# 2618069)
[#2618138] 23.09.16 14:12 · odgovor na: (# 2618069)
SUV za starejše pomeni manj težav s križem (višji sedeži). To bi dodal. Da ne naštevam drugih stvari, ki so uporabnikom SUV samoumevne. In zgleda, vlečejo trg. Lep dan.
[#2618147] 23.09.16 14:56 · odgovor na: (# 2618069)
[cenestupar]Tukaj bi bilo spet treba vedeti veliko več kot le pavšalne ugotovitve. Najprej spet to, kaj vse so klasificirali kot SUV.
Mantra o varnosti športnih terencev je hudo zlagana. Pred nekaj leti so v Ameriki delali raziskavo na to temo in rezultati so bili porazni. Verjetnost smrti v SUV je nekaj % manjša kot v običajnem avtomobilu, verjetnost težke poškodbe pa približno toliko večja.
Sicer je pa tako: SUV imajo nekatere slabosti, kot slabša vodljivost, težje ustavljanje in seveda prej ga lahko prevrneš. Slednje pa je kritično predvsem v kombinaciji z nepripenjanjem pasu(*) + ameriški stil vožnje z vedno spuščeno šipo - v tem primeru se prevračanje konča tako, da te vrže ven iz avta in se težko poškoduješ ali ubiješ, s pripetim pasom se morda še poškodoval ne bi.
Poleg tega je v Ameriki na cesti precej več pravih velikih SUVov in njihovih bratov fullsize pickupov in se statistično nekoliko izenači v primeru trka dveh vozil. V Evropi si pa s pravim SUVom ponavadi z naskokom največji in najtežji na cesti (razen v primerjavi z velikimi šleperji seveda).
*Ne poznam točnih podatkov, ampak se mi zdi da se Američani precej pogosteje vozijo nepripeti. Ponekod pripenjanje sploh ni zakonsko obvezno, ali pa te policaj zgolj zaradi ne-pripetosti sploh ne sme ustaviti, razen če ne narediš zraven kakega drugega prekrška (temu rečejo "secondary enforcement").
So pa zaradi cene SUV-i težje dostopni tistim, ki jih bolj potrebujejo.Ja, če moraš imeti glanc novega. Če si zadovoljen s starejšim rabljenim, čisto spodobnega dobiš že za štirimestno cifro :)
Strani: 1