Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kaj dejansko zmoreta hibridna orjaka s sanjsko porabo
Strani: 1
sporočil: 3.087
[]So že davno preko dizlov. Dizli so samo mantra zahojenih evropejcev.
Hibridi niso še tam, kjer so sodobni dizli, vendar se jim vztrajno bližajo.
sporočil: 7.971
OK. Stvar pogledov. Moj dizel pije 6,0 litra na 100 km. Hibrid za
tak avto pa 7 litrov bencina.
Razlika v ceni pa je cca. 6.000 eur v korist dizelaša.
Če dam po gasu dizel, pridem do 8 l/100km, hibrid pa do 11 l/100km ali še kaj več.
Res pa je, da hibrid ponuja tišjo vožnjo, če si počasen. Torej? Stvar pogledov.
Razlika v ceni pa je cca. 6.000 eur v korist dizelaša.
Če dam po gasu dizel, pridem do 8 l/100km, hibrid pa do 11 l/100km ali še kaj več.
Res pa je, da hibrid ponuja tišjo vožnjo, če si počasen. Torej? Stvar pogledov.
sporočil: 4.340
[]Ni stvar pogledov, pač pa stvar zakonodaje. Tvoj dizel lahko pije 6l/100km. Ne vem pa koliko bi pil, če bi ga predelali tako, da bi dosegal okoljske standarde, ki jih dosegajo hibridi. Je pa res da je nafta ceneje od bencina. Zakaj že? Je pa tudi res, da je plin še veliko cenejši od nafte, razlogi so pa podobni kot nafta vs. bencin.
OK. Stvar pogledov. Moj dizel pije 6,0 litra na 100 km. Hibrid za tak avto pa 7 litrov bencina.
Razlika v ceni pa je cca. 6.000 eur v korist dizelaša.
Če dam po gasu dizel, pridem do 8 l/100km, hibrid pa do 11 l/100km ali še kaj več.
Res pa je, da hibrid ponuja tišjo vožnjo, če si počasen. Torej? Stvar pogledov.
sporočil: 7.971
S tem naj se ukvarja Vlada oz. minst. za okolje, če ta sploh še
obstaja. Ne pa jaz, ker sem eden od potrošnikov, ki se skuša
odločati racionalno med raznimi možnostmi.
sporočil: 970
[]No no, povprečna poraba za X5 dizel je po spritmonitorju 9 litrov, za RX450h pa 7,75.
OK. Stvar pogledov. Moj dizel pije 6,0 litra na 100 km. Hibrid za tak avto pa 7 litrov bencina.
Razlika v ceni pa je cca. 6.000 eur v korist dizelaša.
Če dam po gasu dizel, pridem do 8 l/100km, hibrid pa do 11 l/100km ali še kaj več.
Res pa je, da hibrid ponuja tišjo vožnjo, če si počasen. Torej? Stvar pogledov.
sporočil: 4.340
[]Se strinjam, z dodatkom, da je Slovenija premajhna, da bi lahko mi z zakonodajo kakorkoli vplivali na trende v avtomobilski industriji.
S tem naj se ukvarja Vlada oz. minst. za okolje, če ta sploh še obstaja. Ne pa jaz, ker sem eden od potrošnikov, ki se skuša odločati racionalno med raznimi možnostmi.
sporočil: 222
Bom mal pameten. RX je kvečjemu primerljiv z X3, pa še to komaj,
ker je v osnovi FWD. RX je dejansko narejen na osnovi Toyote Camry
(poceni avto za ZDA in tretji svet). V EU se v tem segmentu prodaja
Toyota Avensis. RX je bolj primerljiv s kakšnim Volvom XC 60. O
ljudeh, ki se raje ne odpeljejo domov z X5 za ta denar, pa itak
nima smisla izguljati časa.
sporočil: 1.046
Tole žal ni bilo najbolj pametno, RX s 4,89 metra dolžine je pravi
full size SUV, X5 razred
sporočil: 222
Pri avtomobilih o velikosti več kot dolžina pove medosna razdalja.
Sploh Japonci so znani po tem, da radi podaljšujejo sprednji in
zadnji previs in potem drago prodajajo z velikostjo obsedenim
Američanom modele, ki se jih 99% itak proda v ZDA. RX je tipičen
primer, poleg NX, Acure MDX, Infinitija QX 60,... Priznam pa, da je
hibridnemu RX v Sloveniji hudičevo težko najti primerjavo.
sporočil: 3.087
[usimoncic]
Je pa res da je nafta ceneje od bencina. Zakaj že?Dizelsko gorivo je cenejše od bencina izključno zaradi nižjega obdavčevanja - trošarine. Nabavna cena litra dizla, brez vsek dajatev, je višja, kot za bencin.
Celotna dizelska "ekonomija" v večini Evrope je izključno posledica te davčne politike. Če tega ne bi bilo, bi bil v Evropi električno bencinski hibrid že davno ustaljena zadeva. In ga ne bi videvali samo s strani Japoncev, temveč tudi s strani Evropskih proizvajalcev.
Strani: 1