Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kaj je v ozadju afere v Luki Koper?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

AndrejUmek sporočil: 17
Afera v Luki Koper je izbruhnila, ker v Sloveniji nismo razčistili nekaterih osnovnih politično-ekonomskih vprašanj, ki bi jih kot država s vsaj formalno tržnim gospodarstvom morali že zdavnaj.
1) Lastnik ima pravico upravljati s svojo lastnino.
2) Mesta v nadzornih svetih in uprava podjetij v pretežno državni lasti so strokovne in ne politične funkcije. Kriteriji za imenovanje bi zato morali biti strokovna usposobljenost, delovne izkušnje in reference ne pa, da se kot edini kriterij uporablja naš politično in lokalno.
3) Funkcijo drugega tira je potrebno razčistiti v širšem kontekstu. Nikakor ne bi smel prevladati lokalistični pogled, da so vsi problemi rešeni, če se zagotovi transposrt Koper-Divača. V interesu Luke predvsem pa Slovenije je, da se omogoči pretovor in transport do končnih namembnikov. To pa pomeni v primeru Luke Koper, da je potrebno zagotoviti mednarodno konkurenčen prevoz na relaciji Koper-Graz. Drugi tir, kot ga danes razumemo,
je lahko samo ne pa nujno prvi korak k temu cilju.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2603740

Strani: 1

berneticd sporočil: 603
[Glavni forum] Tema: Kaj je v ozadju afere v Luki Koper?
[#2604896] 01.07.16 11:09 · odgovor na: AndrejUmek (#2603740)
Odgovori   +    2
1) Lastnik ima pravico upravljati s svojo lastnino.
2) Mesta v nadzornih svetih in uprava podjetij v pretežno državni lasti so strokovne in ne politične funkcije. Kriteriji za imenovanje bi zato morali biti strokovna usposobljenost, delovne izkušnje in reference ne pa, da se kot edini kriterij uporablja naš politično in lokalno.
3) Funkcijo drugega tira je potrebno razčistiti v širšem kontekstu. Nikakor ne bi smel prevladati lokalistični pogled, da so vsi problemi rešeni, če se zagotovi transposrt Koper-Divača. V interesu Luke predvsem pa Slovenije je, da se omogoči pretovor in transport do končnih namembnikov. To pa pomeni v primeru Luke Koper, da je potrebno zagotoviti mednarodno konkurenčen prevoz na relaciji Koper-Graz. Drugi tir, kot ga danes razumemo,
je lahko samo ne pa nujno prvi korak k temu cilju.
tle si tako brcnil v temo, da bolj bi težko!
1. 1) Lastnik ima pravico upravljati s svojo lastnino.(ti najprej eno stvar kupi, takrat si lastnik! Ko te na čelo neke družbe imenujejo politiki, nimaš nobene veljave! Pare na sunce, kupi Luko Koper, pa boš videl, da se noben od aktualnih prisklednikov ne bo prijavil na noben razpis za delovno mesto. Dejte že enkrat razumet: lastnik stvar KUPI!! Al z svojim denarjem, al mu ga posodi banka, ki ima zadaj lastnika, ne pa politične kadre!!!!!!!!!!!!)

Strani: 1