Zasebnost

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Kaj je v ozadju afere v Luki Koper?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1357 sporočil: 7.095
[Glavni forum] Tema: Kaj je v ozadju afere v Luki Koper?
[#2603712] 25.06.16 00:56 · odgovor na: anon-128631 (#2603664)
Odgovori   +    0
Problem velikosti ladij ni v Luki temveč v količini pormeta. Na našem koncu ( cel severni jadran naveza na srednjo Evropo) enostavno ni dovolj velike količine kontejnerjev za transportiranje za aktiviranje mega kontejnerskih ladij. Še te ladje ki sedja plujejo na tej relaciji ( Kitajska- severni jadran) razkladajo in nakladajo kontejnerje v treh ali celo štirih lukah ( Reka, Koper, Trst, Ravena) v isti furi da so kolikor toliko zasedene in rentabilne, vsak postanek v luki pa pomeni vsaj en dan in to v našem primeru pomeni da se ladja obrne namesto v dveh v štirih do šestih dneh, to pa pri dovžini plovbe ( cca tri tedne) pomeni na letni ravni vsaj ena vožnja manj in manj prihodka za ladjarja ob nekajkrat povečanih ladjarskih luških stroških ( vleka v in iz luke, pilotaže,......)

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2603712

Strani: 1

anon-128631 sporočil: 2.624
[Glavni forum] Tema: Kaj je v ozadju afere v Luki Koper?
[#2604023] 27.06.16 13:29 · odgovor na: 1357 (#2603712)
Odgovori   +    0
[1357]
Problem velikosti ladij ni v Luki temveč v količini pormeta. Na našem koncu ( cel severni jadran naveza na srednjo Evropo) enostavno ni dovolj velike količine kontejnerjev za transportiranje za aktiviranje mega kontejnerskih ladij. Še te ladje ki sedja plujejo na tej relaciji ( Kitajska- severni jadran) razkladajo in nakladajo kontejnerje v treh ali celo štirih lukah ( Reka, Koper, Trst, Ravena) v isti furi da so kolikor toliko zasedene in rentabilne, vsak postanek v luki pa pomeni vsaj en dan in to v našem primeru pomeni da se ladja obrne namesto v dveh v štirih do šestih dneh, to pa pri dovžini plovbe ( cca tri tedne) pomeni na letni ravni vsaj ena vožnja manj in manj prihodka za ladjarja ob nekajkrat povečanih ladjarskih luških stroških ( vleka v in iz luke, pilotaže,......)
Se zahvaljujem za dopolnitev mojega pisanja. Popolnoma se strinjam, da v vseh treh pristaniščih je popolnoma res, da nemore tako velikega tovora razložiti v Kopru, saj je trenutni trg ne spejme tega tovora. Vendar menim, da lahko pokrije LUKA Koper celotno območje in sam vidim problem v transportu. Zato mislim, da bi morali biti v zaledju z dobro prometno povezavo terminali v katere se bi ta tovor prestavil in transportiral do kočnih naročnikov. Sedaj pa se to dela tako, kot si zelo lepo opisal. To bi lahko bila nadomestna t.i. Svilena pot. Poglejmo raje okrog sebe in bomo videli, da naječ škode povzroči UPRAVA SŽ in LUke KOPER, k oz friziranimi poročili zavajajo ljudi, kateri delajo strateške načrte. Potem pa dobimo primer, kjer SEKRETAR dobi napačne podatke in ki so politično neprimerni za tistega, k imu jih je dostavil. Še pred nekaj meseci pa je ista uprava govorila popolnoma drugače.

ZAto bi bilo tvoje pisanje izredno dobra iztočnica za SLOVENSKI NACIONALNI interes in kako bi lahko se šli modernizacije ali pa dobre organizacije dela. Na nekaterih točkah je samo potrebno nekaterim izbiti iz glave žlehnobo pa bi že bilo.

Samo poglejmo kako so recimo v preteklosti zavajali. Ko je nek pisec povzel njihove izjave in poročila pa uporabil samo matematiko so pa že naredili paniko in začeli mešati vse živo samo odgovora na nerpavilnosti niso dali.

Strani: 1