Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kako bo Teslova gigatovarna znižala ceno baterij
Strani: 1
sporočil: 3.032
EKO-BIO fabrika.
Samo povedo naj še koliko
- energije bodo rabili in
- svinjarije povzročili
za proizvodnjo surovin.
Aja, te baterije bodo narejene iz okoliškega peska :=)
(kdor verjame bo zveličan)
Samo povedo naj še koliko
- energije bodo rabili in
- svinjarije povzročili
za proizvodnjo surovin.
Aja, te baterije bodo narejene iz okoliškega peska :=)
(kdor verjame bo zveličan)
sporočil: 420
[0126Bacis]Fabrika je 100% eko-bio. Vsako Litijevo baterijo proizvedeno v tej tovarni, bodo tudi reciklirali v tej tovarni. Energija za proizvodnjo je 100% sončna (zato tudi izbrana Nevada in puščava). Proizvodnja Litija je velikokrat bolj čista kot črpanje in kurjenje nafte. Sorry, ampak nimaš argumentov, samo polno nekih floskul.
EKO-BIO fabrika.
(...)
(kdor verjame bo zveličan)
Sem pa že zveličan - sem naročil model 3.
Pa lep dan želim naprej!
sporočil: 7.967
Ne bo problem ta tovarna, ampak "ogljični odtis" proizvodnje
elektrike po svetu. Dokler gre za OVE (s HE vred) ali jedrsko
energijo, je OK glede tega.
Bomo videli.
Saudijci že napovedujejo, da bodo čez 40 let namestiili na desetine GWh fotopanelov po puščavi. Verjetno bodo potem "eno uko z glave" dali še za omrežje in prenos elektrike do ciljnih potrošnikov.... bomo videli, če se bo izplačalo.
Bolj verjetno je, da bo EU založena z elektriko iz OVE (fotopaneli) iz S Afrike. Je bližje. Le izgubo elektrike v razdalji do EU bo treba rešiti. Po moje so tudi to že!
Kaj pa reciklaža teh fotopanelov? Tudi to morajo rešiti.
Bomo videli.
Saudijci že napovedujejo, da bodo čez 40 let namestiili na desetine GWh fotopanelov po puščavi. Verjetno bodo potem "eno uko z glave" dali še za omrežje in prenos elektrike do ciljnih potrošnikov.... bomo videli, če se bo izplačalo.
Bolj verjetno je, da bo EU založena z elektriko iz OVE (fotopaneli) iz S Afrike. Je bližje. Le izgubo elektrike v razdalji do EU bo treba rešiti. Po moje so tudi to že!
Kaj pa reciklaža teh fotopanelov? Tudi to morajo rešiti.
sporočil: 7.095
Elektrika v transportu je prihodnost vendar bo potrebno tudi
prilagoditi podporne sisteme (proizvodnja in distribucija
električne energije ko bo enkrat v prihodnosti elektro transport
postal aminstream).
sporočil: 1.660
čas vnosa: 06.04.16 13:30
sam da je največja pa je kul, roko musku sa da te drage nemce mal
strezne
sporočil: 524
Preden bodo Savdijci, Afričani, kar koli naredili, bodo fotopaneli,
tako poceni, da bodo že na vsaki Evropski bajti in te potrebe nebo
več. To so sanje izpred 10 let, ko se ljudem še sanjalo ni kakšen
pretres na trgu lahko naredijo zanesenjaki kot je Elolon Musk.
sporočil: 9.333
Razvoj našega 'elektri-čar-stva'
čimprej umno spraviti na družbeno
odgovorna in množična delničarstva !
[Se razume: samo za naše državljane !]
Sodražan
čimprej umno spraviti na družbeno
odgovorna in množična delničarstva !
[Se razume: samo za naše državljane !]
Sodražan
sporočil: 230
[fordcek]Ko bo suša in brezvetrje, boš stacionaren, brez interneta, računalnika, hladilnika, ...? Kaj res nič ne bereš foruma Flanc, kjer je že kar nekaj ljudi pojasnilo, da brez JE in včasih tudi TE ne moreš vzdrževati konsistentne ravni proizvodnje?
torej investitorji, zakaj se sanjarite...vlagajte v hidroelektrarne in vetrne elektrarne. Samo druže TITO je teh mega hidrocentral kar nekaj postavil. Glede na rekordno padle delnice se ze sprasujem ali ni kar najboljsa investicija nakup delnic teh energetskih podjetij ali zaceti s predrago gradnjo... Skoda da ni slovenskih hidroelektrarn na slovenski borzi - oni ze vedo zakaj ne.
Poleg tega je elektrika poceni, kot še nikoli, elektrarne se zapirajo ali pa delajo izgubo (Nemčija, TEŠ). Če bi šle hidroelektrarne na borzo, ne bi danes dobili nič za njih.
Nekateri res živite v iluzijah.
sporočil: 380
V gradcu ? Je koncna cena v avstriji enaka izkicni (32kEUR)?
kaksna je dodatna obremenitev / stroski uvoza v naso drzavo ?
ne bi rad dozivel kalvarije singapurca...
"Joe Nguyen imported a used Tesla Model S P85 from Hong Kong in July 2015, hoping to have the first Tesla vehicle to hit Singapore's roads. Little did he know he was at the start of a seven-month regulatory ordeal, at the end of which he'd pay a 15,000 Singapore dollar ($10,850) carbon emissions surcharge on a vehicle that does not even have a tailpipe."
kaksna je dodatna obremenitev / stroski uvoza v naso drzavo ?
ne bi rad dozivel kalvarije singapurca...
"Joe Nguyen imported a used Tesla Model S P85 from Hong Kong in July 2015, hoping to have the first Tesla vehicle to hit Singapore's roads. Little did he know he was at the start of a seven-month regulatory ordeal, at the end of which he'd pay a 15,000 Singapore dollar ($10,850) carbon emissions surcharge on a vehicle that does not even have a tailpipe."
Strani: 1