Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Bi bili res odrezani od sveta, če Adrii ne damo spet denarja? Ne, ne bomo!
Strani: 1
sporočil: 30.415
Zakaj nas Jazbec tako grdo gleda? Jezi se nase in na celi svet? So
ga prisili, da je šef SDH in opravlja delo, ki večkrat presega
njegove zmožnosti? Kako lahko njegovi sodelavci delajo pod tako
grdim pogledom? V tem človeku je premalo zbranosti in notranje
umiritve. Zdi se osoren, jezen, napet in nepotrpežljiv. Na
sodelavce ne prenaša moč čistega, globokega pogleda.
sporočil: 1.153
Lastniki Adrije čakajo poročilo po prvem mesecu avanture v
Estoniji. V kolikor bo izkazan neki plus v kar dvomim se bo agonija
nadaljevala. Za koliko časa je pa ?.
V kolikor Adria neha leteti se najdejo drugi playerji zelo hitro. To se je pokazalo tudi v primeru Estoncev in povezav Tallina z nekaj osnovnimi destinacijami.
Aerodrom Ljubljan ima svoje muke ali pa tudi ne. Zakaj? Se ne spomnim zaveze Fraporta ob nakupu Aerodroma Ljubljana da bo pripeljal nove avioprevoznike ampak je videl potencial v cargo prometu ne pa v potnikih. Pametnemu zadosti. To pa je v čistem nasprotju kot v primeru podelitve koncesije novemu upravniku letališča v Zagrebu.
V kolikor Adria neha leteti se najdejo drugi playerji zelo hitro. To se je pokazalo tudi v primeru Estoncev in povezav Tallina z nekaj osnovnimi destinacijami.
Aerodrom Ljubljan ima svoje muke ali pa tudi ne. Zakaj? Se ne spomnim zaveze Fraporta ob nakupu Aerodroma Ljubljana da bo pripeljal nove avioprevoznike ampak je videl potencial v cargo prometu ne pa v potnikih. Pametnemu zadosti. To pa je v čistem nasprotju kot v primeru podelitve koncesije novemu upravniku letališča v Zagrebu.
sporočil: 2.309
[tes]Tallin je čisto nekaj drugega kot Ljubljana. Je svetovljansko mesto, ki ga obšče ogromno turistov iz Skandinavije, Finske in celega sveta. Trajekti iz Helsinkov vozijo vsake dve uri, in veliko tudi iz Osla, Stockholma in Kopenhagna, da o letalskem prometu sploh ne govorimo.
Lastniki Adrije čakajo poročilo po prvem mesecu avanture v Estoniji. V kolikor bo izkazan neki plus v kar dvomim se bo agonija nadaljevala. Za koliko časa je pa ?.
V kolikor Adria neha leteti se najdejo drugi playerji zelo hitro. To se je pokazalo tudi v primeru Estoncev in povezav Tallina z nekaj osnovnimi destinacijami.
Aerodrom Ljubljan ima svoje muke ali pa tudi ne. Zakaj? Se ne spomnim zaveze Fraporta ob nakupu Aerodroma Ljubljana da bo pripeljal nove avioprevoznike ampak je videl potencial v cargo prometu ne pa v potnikih. Pametnemu zadosti. To pa je v čistem nasprotju kot v primeru podelitve koncesije novemu upravniku letališča v Zagrebu.
Ljubljana pa je ena jankovičeva vokojebina, ki je nihče ne povoha. Še tisti tujci, ki se vozijo po avtocesti, komaj čakajo da zapustijo to neprijazno mesto in državo.
sporočil: 159
[tes]Kaj se je pokazalo, nič, ne prodajaj buč tes.
V kolikor Adria neha leteti se najdejo drugi playerji zelo hitro. To se je pokazalo tudi v primeru Estoncev in povezav Tallina z nekaj osnovnimi destinacijami.
Aerodrom Ljubljan ima svoje muke ali pa tudi ne. Zakaj? Se ne spomnim zaveze Fraporta ob nakupu Aerodroma Ljubljana da bo pripeljal nove avioprevoznike ampak je videl potencial v cargo prometu ne pa v potnikih. Pametnemu zadosti. To pa je v čistem nasprotju kot v primeru podelitve koncesije novemu upravniku letališča v Zagrebu.
Estonci so se odločili, da brez nacionalnega prevoznika ne bodo, ustanovili novo firmo, ki je prevzela lete likvidiranega prevoznika, te začasno zanje opravlja Adria.
Slovenčki pa po diktatu eu komisije s sklonjeno glavo dobra podjetja prodajamo tujcem, nekatera služijo elitam kot molzne krave dokler jim jih vrli novinarji, ki prodajajo bučke kot v tem članku, ne pomagajo uničiti do konca.
Aerodrom ne želi odgovarjati, ker bo šel skupaj z Adrio... s parimi leti, ki so donosni pač tudi oni ne preživijo dolgo. Cargo so pa ob konkurenci v okolici samo mokre sanje.
sporočil: 1.153
Debatiramo o Adriji ali Tallinu kot mestu? V kolikor je oz bo
debata o Tallinu z veseljem sprejmem izziv.
sporočil: 1.153
[Franci999]Brez frustracij prosim, bi šlo? Adrija ne opravlja poletov. Se enkrat .
> [tes]
>
Kaj se je pokazalo, nič, ne prodajaj buč tes.
Estonci so se odločili, da brez nacionalnega prevoznika ne bodo, ustanovili novo firmo, ki je prevzela lete likvidiranega prevoznika, te začasno zanje opravlja Adria.
Slovenčki pa po diktatu eu komisije s sklonjeno glavo dobra podjetja prodajamo tujcem, nekatera služijo elitam kot molzne krave dokler jim jih vrli novinarji, ki prodajajo bučke kot v tem članku, ne pomagajo uničiti do konca.
Aerodrom ne želi odgovarjati, ker bo šel skupaj z Adrio... s parimi leti, ki so donosni pač tudi oni ne preživijo dolgo. Cargo so pa ob konkurenci v okolici samo mokre sanje.
Strani: 1