Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Iz arhiva: TOP 10 najdražjih avtov Slovencev
Strani: 1 2
sporočil: 7.973
Zadnja sprememba: FIN-379669 18.11.2015 08:01
Ferrari Enzo ni nikoli stal 500.000 DEM, danes pa ni vreden 2 mio
EUR. Eee, moj novinar, malo sekaš.Enzo je stal cca. 550.000 EUR in danes je vreden cca. 1,0 mio EUR.
sporočil: 603
hm, nam lahko razkriješ vir tvojih informacij o sedanji vrednosti
Enza?
Ker če samo na hitro vržem oko na
suchen.mobile.de/fah...=&zipcode=
mi vrže čist drugo sliko....
Ker če samo na hitro vržem oko na
suchen.mobile.de/fah...=&zipcode=
mi vrže čist drugo sliko....
sporočil: 1.046
Takšne so cene dobro ohranjenih primerkov na mobile.de, v ponudbi
jih je 8. Gre pa seveda za oceno
sporočil: 2.309
Sami kriminalci vozijo tako drage avtomobile, izjema je le
Akrapovič, ki ga je kupil zaradi razvoja izpušnega sistema. Mislim,
da drugače Akrapovič ne bi kupil takega avta, saj je dovolj
pameten.
Rok Furlanm kriminalec prve vrste, ki dolguje miljone svojim poslovnim partnerjem, si pa privočši, v posmeh le tem, enega Lambota. Verjetno še imena avtomobila ne zna izgovoriti.
Rok Furlanm kriminalec prve vrste, ki dolguje miljone svojim poslovnim partnerjem, si pa privočši, v posmeh le tem, enega Lambota. Verjetno še imena avtomobila ne zna izgovoriti.
sporočil: 94
čas vnosa: 18.11.15 08:17
A ni šel Rok Furlan v osebni stečaj
www.finance.si/88060...te%C4%8Daj
sporočil: 52
[Breiva]
Sami kriminalci vozijo tako drage avtomobile, izjema je le Akrapovič, ki ga je kupil zaradi razvoja izpušnega sistema. Mislim, da drugače Akrapovič ne bi kupil takega avta, saj je dovolj pameten.
Rok Furlanm kriminalec prve vrste, ki dolguje miljone svojim poslovnim partnerjem, si pa privočši, v posmeh le tem, enega Lambota. Verjetno še imena avtomobila ne zna izgovoriti.
A ni ironija, da danes policaji stavkajo, ker imajo slabe plače, ne pa zato, ker sodstvo pusti na svobodi take kriminalce?
V posmeh so "sodbe v imenu ljudstva", osebni stečajo, ..., ki kriminalcem dovolijo svobodo gibanja!
Ja, res nikoli ne bom razumel slovenskega prava - očitno, ker nisem slovencelj!
sporočil: 3.052
čas vnosa: 18.11.15 09:32
Neeee, lastnica je sigurno njegova babica, on ga samo vsake toliko
stera, da bati ne zarjavijo.
bugaruga.press
bugaruga.press
sporočil: 7.973
Link je ta, vse piše glede cen, resda pa so zadnje ocene o 1 mio
eur bile narejene leta 2008, morda je danes realno res vreden več,
vsekakor pa ne 2 mio eur:
en.wikipedia.org/wik...utomobile)
en.wikipedia.org/wik...utomobile)
sporočil: 603
Mogoče ne veš, ampak obstaja en zelo preverjen način ugotavljanja,
koliko je neka stvar vredna. In sicer natanko toliko, kolikor je
nekdo največ pripravljen za to stvar plačat :)
As simple as that!
As simple as that!
sporočil: 7.973
Zadnja sprememba: FIN-379669 18.11.2015 13:15
Ah, dej nehi. :)Hvala za poduk.
Sicer pa se strinjava, da nakup Enza iz leta 2004 za 2 mio eur ni ravno globokoumno dejanje.
sporočil: 970
[]Lahko pogledaš še en čist frišen članek na Siolu, naj bi enega nerabljenega poskušali prodati celo za 3,5 mio...
Ah, dej nehi. :)
Hvala za poduk.
Sicer pa se strinjava, da nakup Enza iz leta 2004 za 2 mio eur ni ravno globokoumno dejanje.
Sicer tak nakup ni ravno racionalen, se mi pa zdi neproblematičen, če tak znesek pomeni neko nepomembno decimalko prihodkov/premoženja. Jaz zaenkrat nimam takih skrbi :)
sporočil: 2.264
V ZDA Enza težko dobiš za manj kot 3 mio. saj jih noben ne prodaja
(vsem je jasno, da bo avto čez 30 let vreden par deset mio.). Če
prišteješ še znesek slo. davkov, je končna cena s slo. tablico
preko 4 mio. eur.
Sicer me pa itak glava boli od teh cen, in sicer zaradi navitih davkov pri nas. S63 amg je čez lužo na leasing možno dobiti za dobra dva jurja mesečno...
Sicer me pa itak glava boli od teh cen, in sicer zaradi navitih davkov pri nas. S63 amg je čez lužo na leasing možno dobiti za dobra dva jurja mesečno...
sporočil: 603
Hm, si bom težko strinjal z teboj. V bistvu je to eden redkih
avtomobilov, ki mu cena raste in mu b rastla...
Poznam osebno Požarja in ga ima točno doma točno zaradi tega, investicije!
Poznam osebno Požarja in ga ima točno doma točno zaradi tega, investicije!
sporočil: 2.264
www.telegraph.co.uk/...price.html
Seveda ja pa res, da lahko Sergio Marchionn uniči kar sta Enzo in Montezemolo gradila pol stoletja...
Seveda ja pa res, da lahko Sergio Marchionn uniči kar sta Enzo in Montezemolo gradila pol stoletja...
sporočil: 7.973
Leta 2004 DA, danes za 2 mio EUR bi se težko strinjal. To, da ga
danes nekdo ponuja za 3 mio EUR še ne pomeni, da je dobra
naložba.
Raje kupim novega Paganija za 1,5 mio EUR, če je narejen v npr. 100 primerkih.
Raje kupim novega Paganija za 1,5 mio EUR, če je narejen v npr. 100 primerkih.
sporočil: 6.899
[]Tako. Večkrat je bilo pokazano, da naložbe v umetnine niso primerljive z naložbami v delnice, "naložbe" v stare avtomobile pa so skoraj norost.
Leta 2004 DA, danes za 2 mio EUR bi se težko strinjal. To, da ga danes nekdo ponuja za 3 mio EUR še ne pomeni, da je dobra naložba.
Raje kupim novega Paganija za 1,5 mio EUR, če je narejen v npr. 100 primerkih.
Tudi leta 2004 bi to kot naložba bila neumnost, če nimaš vez in poznanstev, ki ti omogočajo nakup v omejeni seriji, potem pa hitro prodaš naprej. Verjetno je takoj po prvotni izdaji cena na trgu poskočila.
Le redkim avtomobilom uspe rasti tako dobro, kot je rastel enzo - iz 660K USD (da se pogovarjamo v resni valuti :-P), na približno 2,5 ali 3 mio USD.
Z borznim indeksom SP500 bi iz 660K leta 2004 do zdaj naredili "zgolj" 1250 - ampak z večino avtomobilov bi naredili manj. Avtomobil je treba vzdrževati. Zelo drago. Avtomobil je nujno zavarovati - zelo, zelo drago. Avtomobil lahko v 10 letih razbijemo. Hudoo drago.
Ko je treba vnovčiti dobiček, lahko za dva milijona delnic prodaš v enem dnevu, in sploh nisi opažen. Vseh teh osem enzotov bo najbrž čez en mesec še kar online.
Drag avtomobil si mora kupit nekdo, ki je ta denar pripravljen zagonit za to, da se s tem avtomobilom pelje in pokaže. Kdor razmišlja o investiciji, se je zajebal.
sporočil: 3
Avto, kot je Enzo, vsekakor velja kot dobra naložba.
Vendar predvsem, če ta avto stoji nekje v neki garaži... in se ne uporablja, razen za res redke priložnosti.
Nisem pa še opazil, da bi kdo prodajal kakšen "zbirateljski" avto s 50.00 km, in pri tem zaslužil.
Ne glede na napisano: odkrito privoščim lastnikom, da so si (lahko) privoščili take avtomobile (vsaj dokler je v ozadju poštena igra). Če jim to pomeni užitek, je tako popolnoma prav.
Drugim morda več pomeni vila na karibih, tretjim kaviar za zajtrk.
Skratka, če so si denar pošteno prislužiloi, lahko delajo z njim prav se, kar so si zaželeli, in tako je prav.
Vendar predvsem, če ta avto stoji nekje v neki garaži... in se ne uporablja, razen za res redke priložnosti.
Nisem pa še opazil, da bi kdo prodajal kakšen "zbirateljski" avto s 50.00 km, in pri tem zaslužil.
Ne glede na napisano: odkrito privoščim lastnikom, da so si (lahko) privoščili take avtomobile (vsaj dokler je v ozadju poštena igra). Če jim to pomeni užitek, je tako popolnoma prav.
Drugim morda več pomeni vila na karibih, tretjim kaviar za zajtrk.
Skratka, če so si denar pošteno prislužiloi, lahko delajo z njim prav se, kar so si zaželeli, in tako je prav.
sporočil: 13.528
[yachting]Ziher je kakšna lumparija vmes, ker pošten Slovenec, ki dela od zore do mraka si takšnega avta že ne more privoščiti ;)
Avto, kot je Enzo, vsekakor velja kot dobra naložba.
Vendar predvsem, če ta avto stoji nekje v neki garaži... in se ne uporablja, razen za res redke priložnosti.
Nisem pa še opazil, da bi kdo prodajal kakšen "zbirateljski" avto s 50.00 km, in pri tem zaslužil.
Ne glede na napisano: odkrito privoščim lastnikom, da so si (lahko) privoščili take avtomobile (vsaj dokler je v ozadju poštena igra). Če jim to pomeni užitek, je tako popolnoma prav.
Drugim morda več pomeni vila na karibih, tretjim kaviar za zajtrk.
Skratka, če so si denar pošteno prislužiloi, lahko delajo z njim prav se, kar so si zaželeli, in tako je prav.
sporočil: 5.120
Ob vsemu naštetemu je potrebno upoštevati že stroške zavarovanja,
saj je za sklenitev zavarovanj vozil višjega in visokega razreda,
potrebno veliko soglasij ter vseh ostalih sklenjenih zavarovanj, da
bi pridobili še kakšne dodatne bonitete.
sporočil: 129
Vem za3oldtimerje, ki bi se uvrstili na tole lestvico brez
problema. Se ne veste, da so tiavti velikokrat drazji od novih?
sporočil: 5.120
Zadnja sprememba: murje 24.11.2015 15:09
JAGUAR SS 100Eden od njih je nedvomno Jaguar SS 100 letnik 1932!
www.dsvk.si/5festiva...bilten.pdf
en.wikipedia.org/wik...Jaguar_100
sporočil: 1.046
Hvala, Murje
Preveril sem današnje vrednosti jaguarja SS100, te ne dosegajo naše lestvice TOP 10 najdražjih
Miloš Milač
Preveril sem današnje vrednosti jaguarja SS100, te ne dosegajo naše lestvice TOP 10 najdražjih
Miloš Milač
sporočil: 2.420
McLaren F1
Ko si je Rowan Atkinson - Mr.Bean kupil leta 1999 športni eskluzivni McLaren F1, to nikogar ni posebej zaposlovalo, zanimalo jih je šele, ko je naredil nesrečo in iz zavarovalnice v Angliji iztržil maksimalno izplačano odškodnino v višini 1.298.145,51 €, potem je postal še bolj prvovrstna zvezda. Kasneje je imel še eno nesrečo in naj bi letos junija prodal družbi Taylor & Crawley superšportnika za neverjetnih 11.412.268,19 EUR.
www.roadandtrack.com...claren-f1/
www.carthrottle.com/...claren-f1/
www.express.co.uk/ce...-8-million
www.drive.com.au/mot...hljkn.html
www.dailymail.co.uk/...scany.html
Ko si je Rowan Atkinson - Mr.Bean kupil leta 1999 športni eskluzivni McLaren F1, to nikogar ni posebej zaposlovalo, zanimalo jih je šele, ko je naredil nesrečo in iz zavarovalnice v Angliji iztržil maksimalno izplačano odškodnino v višini 1.298.145,51 €, potem je postal še bolj prvovrstna zvezda. Kasneje je imel še eno nesrečo in naj bi letos junija prodal družbi Taylor & Crawley superšportnika za neverjetnih 11.412.268,19 EUR.
www.roadandtrack.com...claren-f1/
www.carthrottle.com/...claren-f1/
www.express.co.uk/ce...-8-million
www.drive.com.au/mot...hljkn.html
www.dailymail.co.uk/...scany.html
sporočil: 2.420
Zadnja sprememba: zoran13 05.12.2015 14:38
FERRARI - 1.1.2016 TUDI V MILANUNa skupščini FCA so sprejeli sklep z 98,83% glasovi kapitala, da dovolijo oddelitev oziroma odcepitev družbe Ferrari in njegovo kotacijo tudi na Milanski borzi, do katere bo prišlo predvidoma 04. januarja 2016.
www.ilsole24ore.com/...fromSearch
www.ilsole24ore.com/...fromSearch
www.tgcom24.mediaset...502a.shtml
Strani: 1 2