Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Kako do skromne porabe brez cincanja v prometu
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2559310] 27.10.15 19:23 · odgovor na: (# 2559304)
[jani1974]recimo.... enkrat v srednjeročni bodočnosti.
> [milos9]
> Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa primerljivo
Google avto ima to že rešeno.
ampak tudi Googlov avto ne bo mogel z enako porabo prevozit stotih kilometrov po gorati švicarski zabiti in po nizozemski ravnici ali pariškem gridlocku "od semaforja do semaforja"... in to brez da upoštevamo možnost lepega poletnega vremena na nizozemskih polderjih in pol metra friškega snega v švicarskih alpah.... podatek o porabi posameznega modela na 100km bo moral pa veljat za vse! globoko dvomim, da sploh obstaja možnost merjenja realne porabe, saj je ta preprosto odvisna od preveč spremenjlivk in okoliščin.... od individualnih do geografskih.
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2559310
Strani: 1
[#2559339] 28.10.15 07:38 · odgovor na: (# 2559310)
[drugmirko]Se v veliki meri strinjam s tabo. Vsega ni mogoče predvideti, se pa marsikaj še da izboljšati v tehnično-logističnem in osebnem smislu.
> [jani1974]
> > [milos9]
> > Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa primerljivo
>
> Google avto ima to že rešeno.
recimo.... enkrat v srednjeročni bodočnosti.
ampak tudi Googlov avto ne bo mogel z enako porabo prevozit stotih kilometrov po gorati švicarski zabiti in po nizozemski ravnici ali pariškem gridlocku "od semaforja do semaforja"... in to brez da upoštevamo možnost lepega poletnega vremena na nizozemskih polderjih in pol metra friškega snega v švicarskih alpah.... podatek o porabi posameznega modela na 100km bo moral pa veljat za vse! globoko dvomim, da sploh obstaja možnost merjenja realne porabe, saj je ta preprosto odvisna od preveč spremenjlivk in okoliščin.... od individualnih do geografskih.
Nekaj sprotnih meritev je v tekmovalnem testu opravil g. Granda. Računalniki v nekaterih avtomobilih že danes sporočajo kakšen sproten uporaben podatek, npr., tekočo porabo.., obstaja pripomoček za bolj tekočo vožnjo (tempomat),... Mnoge parametre bi se dalo združiti v bolj zgoščen podatek za voznika/co.
Potem je tu obveščanje, vzgoja in izobraževanje obstoječih in bodočih voznikov in kupcev, prilagajanje cestne infrastrukture,..., vse s ciljem bolj varčne, učinkovite in predvsem varne vožnje. To je v osebnem in nacionalnem interesu.
Nekaj avtomatizacije je že tu, določena še pride, popolne pa v vsesplošni uporabi še dolgo ne bo, morda celo nikoli... Zato je veliko odvisno od nas samih.
[#2559413] 28.10.15 11:11 · odgovor na: (# 2559310)
Strani: 1