Zasebnost

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Kako do skromne porabe brez cincanja v prometu

Strani: 1

anon-325654 sporočil: 4
[#2559126] 27.10.15 08:57
Odgovori   +    2
čas vnosa: 27.10.15 07:50
Kako do skromne porabe brez cincanja v prometu ???? Obetaven naslov. Vsebina pa prazna.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2559271] 27.10.15 15:53 · odgovor na: anon-325654 (#2559126)
Odgovori   +    2
[izofin]
Kako do skromne porabe brez cincanja v prometu ???? Obetaven naslov. Vsebina pa prazna.
ja... je pa, za celotno medijsko hajko okrog izpustov in posledično tudi okrog "lažnjivo deklariranih" podatkov o porabi s strani proizvajalcev, zelo indikativna priložena tabelica, v kateri so "izlistani" rezultati voženj... kot vidimo so vsi prevozili praktično enako razdaljo v približno enakem času, z praktično še bolj enakimi povprečnimi hitrostmi. vendar z ZELO RAZLIČNO porabo! in to na IDENTIČNI progi, v ENAKIH vozilih in ISTIH vremenskih pogojih... ;)

zdej pa ti meni povej kako bodo proizvajalci lahko podali verodostojen podatek o porabi v realnem prometu za določen model, ki ga bodo prodajli na Nizozemskem in v Švici, če je pa razlika za več kot liter že pri dveh voznikih, ki sta vozila isto traso v identičnih pogojih?
milos9 sporočil: 1.046
[#2559276] 27.10.15 15:59 · odgovor na: drugmirko (#2559271)
Odgovori   +    1
Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa primerljivo
milos9 sporočil: 1.046
[#2559277] 27.10.15 16:03 · odgovor na: anon-325654 (#2559126)
Odgovori   +    1
Morda bosta spodnja članka izpolnila pričakovanja:

avto.finance.si/8823...abe-goriva

avto.finance.si/8808...n-tveganja
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2559304] 27.10.15 18:27 · odgovor na: milos9 (#2559276)
Odgovori   +    1
[milos9]
Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa primerljivo
Google avto ima to že rešeno.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2559310] 27.10.15 19:23 · odgovor na: anon-154083 (#2559304)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: drugmirko 27.10.2015 19:24
[jani1974]
> [milos9]
> Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa primerljivo

Google avto ima to že rešeno.
recimo.... enkrat v srednjeročni bodočnosti.
ampak tudi Googlov avto ne bo mogel z enako porabo prevozit stotih kilometrov po gorati švicarski zabiti in po nizozemski ravnici ali pariškem gridlocku "od semaforja do semaforja"... in to brez da upoštevamo možnost lepega poletnega vremena na nizozemskih polderjih in pol metra friškega snega v švicarskih alpah.... podatek o porabi posameznega modela na 100km bo moral pa veljat za vse! globoko dvomim, da sploh obstaja možnost merjenja realne porabe, saj je ta preprosto odvisna od preveč spremenjlivk in okoliščin.... od individualnih do geografskih.
bigl sporočil: 18.363
[#2559334] 28.10.15 07:09
Odgovori   +    3
Poraba??? Pri meni še vedno velja rek: na kupuj motorja ali avta, če nimaš za bencin. Lep dan.
anon-268539 sporočil: 2.339
[#2559339] 28.10.15 07:38 · odgovor na: drugmirko (#2559310)
Odgovori   +    1
[drugmirko]
> [jani1974]
> > [milos9]
> > Res je, za meritve realne porabe bo potrebno imeti tudi enako učinkovite voznike, kar bo težko dosegljivo, predvsem pa primerljivo
>
> Google avto ima to že rešeno.

recimo.... enkrat v srednjeročni bodočnosti.
ampak tudi Googlov avto ne bo mogel z enako porabo prevozit stotih kilometrov po gorati švicarski zabiti in po nizozemski ravnici ali pariškem gridlocku "od semaforja do semaforja"... in to brez da upoštevamo možnost lepega poletnega vremena na nizozemskih polderjih in pol metra friškega snega v švicarskih alpah.... podatek o porabi posameznega modela na 100km bo moral pa veljat za vse! globoko dvomim, da sploh obstaja možnost merjenja realne porabe, saj je ta preprosto odvisna od preveč spremenjlivk in okoliščin.... od individualnih do geografskih.
Se v veliki meri strinjam s tabo. Vsega ni mogoče predvideti, se pa marsikaj še da izboljšati v tehnično-logističnem in osebnem smislu.
Nekaj sprotnih meritev je v tekmovalnem testu opravil g. Granda. Računalniki v nekaterih avtomobilih že danes sporočajo kakšen sproten uporaben podatek, npr., tekočo porabo.., obstaja pripomoček za bolj tekočo vožnjo (tempomat),... Mnoge parametre bi se dalo združiti v bolj zgoščen podatek za voznika/co.
Potem je tu obveščanje, vzgoja in izobraževanje obstoječih in bodočih voznikov in kupcev, prilagajanje cestne infrastrukture,..., vse s ciljem bolj varčne, učinkovite in predvsem varne vožnje. To je v osebnem in nacionalnem interesu.
Nekaj avtomatizacije je že tu, določena še pride, popolne pa v vsesplošni uporabi še dolgo ne bo, morda celo nikoli... Zato je veliko odvisno od nas samih.
bigl sporočil: 18.363
[#2559350] 28.10.15 08:28
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bigl 28.10.2015 08:29
Predlog za proizvajalce, da garantirajo zapisano porabo: v avtomobile naj vgradijo spremljavo porabe. In kar je več, na črpalki izstavijo račun njim. Jamčeno porabo pa plača voznik/ca. Mislim,da bi prej nehali objavljati podatek o porabi goriva...Lep dan.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2559413] 28.10.15 11:11 · odgovor na: drugmirko (#2559310)
Odgovori   +    0
Je pa tudi varianta, da bi merili samo porabo pri polnem plinu in hkrati preverjali deklarirano maksimalno hitrost vozila.

Strani: 1