Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Tesla: s klikom na spletno povezavo do skoraj avtonomne vožnje
Strani: 1
sporočil: 48.253
Nadgradnja programske opreme med drugim omogoča skoraj avtonomno vožnjo znotraj voznega pasu.to ni "skoraj avtonomna voznja".
sporočil: 1.046
Je, ko bo tesla enkrat znala pot od A do B prevoziti povsem
samostojno, bomo govorili o popolnom avtonomni vožnji, to sedaj še
ni mogoče, niti ne dovoljeno (zakonodaja)
sporočil: 48.253
[milos9]imas pa zelo zanimivo definicijo "skoraj".
Je, ko bo tesla enkrat znala pot od A do B prevoziti povsem samostojno, bomo govorili o popolnom avtonomni vožnji, to sedaj še ni mogoče, niti ne dovoljeno (zakonodaja)
stvar "skoraj avtonomno vozi po enem pasu". to ni "skoraj avtonomna voznja". to je 10% avtonomne voznje.
sporočil: 10.825
Avtonomna vožnja bo takrat, ko se boš lahko pijan vsdel v avto, na
poti domov pa boš mahal policijskim patruljam, ki bodo ustavljele
neavtonomne voznike.
sporočil: 414
"Avtopilot deluje s pomočjo digitalnega zemljevida izdelanega v
Tesli Motors, podatke so zbrali s pomočjo sledenja vsem teslovim
vozilom."
Torej nam sledijo na vsakem koraku. :(
Torej nam sledijo na vsakem koraku. :(
sporočil: 14.015
In čez pet let se bo tesla sama odpeljala na izlet v Portorož, ne
da bi lastnika kaj vprašala ...
sporočil: 48.253
[0513ANITO]tako. od kjerkoli, kamor bo avto fizicno zmozen priti.
Avtonomna vožnja bo takrat, ko se boš lahko pijan vsdel v avto, na poti domov pa boš mahal policijskim patruljam, ki bodo ustavljele neavtonomne voznike.
sporočil: 31.922
Zadnja sprememba: najobj 15.10.2015 14:12
[0513ANITO]... evo, zdaj si me spomnil, da tota tesla in gugli niso še nič povedali, kako bodo njihovi avtonomni samovozeči avtomobili prepoznali, da jih ustavlja policija, če pa policaj vsak po svoje maha s tisto rdečo lučjo ali pa maha samo z roko in policijskega zaustavljanja ni mogoče sprogramirat ...
Avtonomna vožnja bo takrat, ko se boš lahko pijan vsdel v avto, na poti domov pa boš mahal policijskim patruljam, ki bodo ustavljele neavtonomne voznike.
sporočil: 1.476
Zadnja sprememba: anon-207862 15.10.2015 14:21
Big brother is watching & driving you. Si predstavljate, da te
nekdo heka in spelje v graben, ali pa da si policija osumljenca kar
pripelje na postajo, ali pa se dostavljalcem omeji gibanje s
pomočjo čipa na avtu. Sledenje je že itak vseprisotno. To je samo
zadnja žebljica v krsto. Nemci so prirejali emisije, amerikanci
bodo prirejali še kaj več. Orwell, ti si bil "a huuuuuuge
optimist". Ohyeah.
sporočil: 6.715
[bc123a]To ni nič drugega kot radarski tempomat, ki vzdržuje tudi varnostno razdaljo.
> [milos9]
> Je, ko bo tesla enkrat znala pot od A do B prevoziti povsem samostojno, bomo govorili o popolnom avtonomni vožnji, to sedaj še ni mogoče, niti ne dovoljeno (zakonodaja)
imas pa zelo zanimivo definicijo "skoraj".
stvar "skoraj avtonomno vozi po enem pasu". to ni "skoraj avtonomna voznja". to je 10% avtonomne voznje.
Kako se pa obnese če ti "en pred avto skoči", ker se mu prehitevanje ni izšlo?
sporočil: 933
Zadnja sprememba: anon-88574 15.10.2015 14:33
[bc123a]Po tem kriteriju danes večina vozil z voznikom ni avtonomnih.
> [0513ANITO]
> Avtonomna vožnja bo takrat, ko se boš lahko pijan vsdel v avto, na poti domov pa boš mahal policijskim patruljam, ki bodo ustavljele neavtonomne voznike.
tako. od kjerkoli, kamor bo avto fizicno zmozen priti.
BTW google je tu daleč pred teslo:
www.ted.com/talks/ch...anguage=en
sporočil: 933
[alek14]Kako gre že tisto od Bostrom-a:
Je, vendar je Google uspel tisto, kar sem napisal (drugi threadi). Uspel je sprogramirati tisto za kar ni potreben višji IQ.
"A lot of cutting edge AI has filtered into general applications, often without being called AI because once something becomes useful enough and common enough it's not labelled AI anymore."
:)
sporočil: 2.117
[fibonaci]Ali pa se ustavila kjer se bo hotela. Pa prav nič ne boš mogel. Pa verjetno tega ne bo zmožna samo Tesla ampak tudi drugi, samo da še niso rekli na glas.
In čez pet let se bo tesla sama odpeljala na izlet v Portorož, ne da bi lastnika kaj vprašala ...
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 16.10.2015 06:47
[philips]Glede na to, da so te zadeve se vedno neumne kot noc (ne verjet PRju avtomobilskih tovarn), pac udari po bremzi, saj drugega ne more.
Kako se pa obnese če ti "en pred avto skoči", ker se mu prehitevanje ni izšlo?
Iz tega potem pride to, da je za 90% googlovih avto crashov kriv voznik odzadaj. E pa jebat ga. Me zanima, ce bo enkrat googlov avto dozivel tak pravi road rage :)
(potem pa hitro brat Isaaca Asimova na temo rasizma do robotov press :)
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 16.10.2015 06:49
[cman]Dajem ti tri iztocnice za razmisljanje (in Milosu9 tudi).
> [bc123a]
> > [0513ANITO]
> > Avtonomna vožnja bo takrat, ko se boš lahko pijan vsdel v avto, na poti domov pa boš mahal policijskim patruljam, ki bodo ustavljele neavtonomne voznike.
>
> tako. od kjerkoli, kamor bo avto fizicno zmozen priti.
Po tem kriteriju danes večina vozil z voznikom ni avtonomnih.
1) Imas otroka v starosti 6-10 let? (ce ne, upam da imas kaksnega necaka itd)
2) A mislis da se taksnega otroka da nauciti voziti avto? (odgovor je seveda resounding yes)
3) Zakaj pa potem tvoj otrok (necak itd) pri 10 letih se nima izpita oziroma je nek "druzbeni konsenz" da mu ga ne damo?
Tako da, ko bodo avtomatski avti na nivoju desetletnikov, naj se avtomobilske tovarne javijo. Do takrat so pa naj tiho. In ko bodo na nivoju desetletnikov, avti se vedno ne bodo zreli za samostojno voznjo po javnih cestah, saj tudi desetletniki niso.
sporočil: 933
[bc123a]1) en.wikipedia.org/wik...al_fallacy
Dajem ti tri iztocnice za razmisljanje (in Milosu9 tudi).
1) Imas otroka v starosti 6-10 let? (ce ne, upam da imas kaksnega necaka itd)
2) A mislis da se taksnega otroka da nauciti voziti avto? (odgovor je seveda resounding yes)
3) Zakaj pa potem tvoj otrok (necak itd) pri 10 letih se nima izpita oziroma je nek "druzbeni konsenz" da mu ga ne damo?
Tako da, ko bodo avtomatski avti na nivoju desetletnikov, naj se >avtomobilske tovarne javijo. Do takrat so pa naj tiho. In ko bodo na >nivoju desetletnikov, avti se vedno ne bodo zreli za samostojno voznjo >po javnih cestah, saj tudi desetletniki niso.
2) Nikjer nisem napisal da avti so avtonomni danes. Bojo pa kmalu, full on tako kot dela Google, ne pa tole v stilu tisoč pomagal.
sporočil: 48.253
[cman]Ojoj, pa ti sploh ne ves, kaj pomeni "appeal to emotion". Saj sploh nisem govoril o otrocih v tem kontekstu! Ce ti je lazje, lahko govoriva o simpanzih...
> [bc123a]
>
> Dajem ti tri iztocnice za razmisljanje (in Milosu9 tudi).
>
> 1) Imas otroka v starosti 6-10 let? (ce ne, upam da imas kaksnega necaka itd)
> 2) A mislis da se taksnega otroka da nauciti voziti avto? (odgovor je seveda resounding yes)
> 3) Zakaj pa potem tvoj otrok (necak itd) pri 10 letih se nima izpita oziroma je nek "druzbeni konsenz" da mu ga ne damo?
>
> Tako da, ko bodo avtomatski avti na nivoju desetletnikov, naj se >avtomobilske tovarne javijo. Do takrat so pa naj tiho. In ko bodo na >nivoju desetletnikov, avti se vedno ne bodo zreli za samostojno voznjo >po javnih cestah, saj tudi desetletniki niso.
1) en.wikipedia.org/wik...al_fallacy
2) Nikjer nisem napisal da avti so avtonomni danes. Bojo pa kmalu, full on tako kot dela Google, ne pa tole v stilu tisoč pomagal.Aha, definiraj kmalu. Ce je kmalu 20 let, potem se strinjam. Google pa ne dela nic taksnega, kar bi resilo bistvene probleme, zaradi katerih ne damo izpita 10letnemu otroku.
sporočil: 31.922
Zadnja sprememba: najobj 16.10.2015 10:22
[cman]
> [bc123a]
>
> Dajem ti tri iztocnice za razmisljanje (in Milosu9 tudi).
>
> 1) Imas otroka v starosti 6-10 let? (ce ne, upam da imas kaksnega necaka itd)
> 2) A mislis da se taksnega otroka da nauciti voziti avto? (odgovor je seveda resounding yes)
> 3) Zakaj pa potem tvoj otrok (necak itd) pri 10 letih se nima izpita oziroma je nek "druzbeni konsenz" da mu ga ne damo?
>
> Tako da, ko bodo avtomatski avti na nivoju desetletnikov, naj se >avtomobilske tovarne javijo. Do takrat so pa naj tiho. In ko bodo na >nivoju desetletnikov, avti se vedno ne bodo zreli za samostojno voznjo >po javnih cestah, saj tudi desetletniki niso.
1) en.wikipedia.org/wik...al_fallacy... čuj, če bodo avtomobili kmalu avtonomni, res srčno upam, da bo Google naredil tudi avtonomne ceste za svoje avtonomne avtomobile ... khmm, ker se jaz z njimi na navadnih cestah ne bi rad srečal, ker imam že s trdobučnimi "avtonomnimi" vozniki s telefoni v rokah dovolj problemov ...
2) Nikjer nisem napisal da avti so avtonomni danes. Bojo pa kmalu, full on tako kot dela Google, ne pa tole v stilu tisoč pomagal.
sporočil: 6.715
[bc123a]Na Bloombergu o Tesli (deli članka):
> [cman]
> > [bc123a]
> >
> > Dajem ti tri iztocnice za razmisljanje (in Milosu9 tudi).
> >
> > 1) Imas otroka v starosti 6-10 let? (ce ne, upam da imas kaksnega necaka itd)
> > 2) A mislis da se taksnega otroka da nauciti voziti avto? (odgovor je seveda resounding yes)
> > 3) Zakaj pa potem tvoj otrok (necak itd) pri 10 letih se nima izpita oziroma je nek "druzbeni konsenz" da mu ga ne damo?
> >
> > Tako da, ko bodo avtomatski avti na nivoju desetletnikov, naj se >avtomobilske tovarne javijo. Do takrat so pa naj tiho. In ko bodo na >nivoju desetletnikov, avti se vedno ne bodo zreli za samostojno voznjo >po javnih cestah, saj tudi desetletniki niso.
>
> 1) en.wikipedia.org/wik...al_fallacy
Ojoj, pa ti sploh ne ves, kaj pomeni "appeal to emotion". Saj sploh nisem govoril o otrocih v tem kontekstu! Ce ti je lazje, lahko govoriva o simpanzih...
> 2) Nikjer nisem napisal da avti so avtonomni danes. Bojo pa kmalu, full on tako kot dela Google, ne pa tole v stilu tisoč pomagal.
Aha, definiraj kmalu. Ce je kmalu 20 let, potem se strinjam. Google pa ne dela nic taksnega, kar bi resilo bistvene probleme, zaradi katerih ne damo izpita 10letnemu otroku.
But as lukewarm initial reviews of the new autopilot and other features begin to pour in from media outlets and Tesla owners' forums, it's becoming clear that the company's need to chase futurist hype is as much a liability as an asset.
...
Tesla insists that self-driving capability "is a core part of our mission," but the evidence indicates that this is a relatively recent pivot. Chief executive officer Elon Musk's
2006 "secret master plan" for Tesla was focused entirely on emissions-free driving and made no mention of autonomous technology. In fact, older Model S builds don't even have the sensor arrays needed to enable the new autopilot software featured in Version 7.0, forcing early adopters to buy a newer car if they want the update. As the firm's goal of offering solar-powered, zero-emission power has stalled and Google's "self driving toaster" has stolen the imagination of automotive futurists, Tesla has discovered the newly-sexy realm of autonomy.
On the road, the 7.0 update only demonstrates how modestly Tesla is moving the ball forward. The core features of the autopilot -- lane-keeping, auto-steering, adaptive cruise control, collision prevention and automatic parallel parking -- have long been standard in luxury flagships like the Mercedes S Class, and many are now available in the affordable price range of the Ford Focus and Subaru Impreza.
...
In the end, Tesla is more of a much-needed kick in the pants than an existential threat to the auto industry. Indeed, what's really scaring automakers is Google's push for fully autonomous driving. Musk's electricity evangelism is downright old-school compared to Google's messianic mission to reduce road deaths. As Google's ground-up re-think of motorized transport matures and begins to merge with Uber's digital markets in commodified mobility, Tesla will find itself every bit as challenged as the decades-old companies in Detroit, Stuttgart and Yokohama.
sporočil: 933
Zadnja sprememba: anon-88574 16.10.2015 11:07
[bc123a]IMO znotraj 10 let. Za entuziaste pa recimo 5 let, s tam da tisti avto ne bo deklariran kot avtonomen in bo odgovornost še vedno nosil voznik.
Aha, definiraj kmalu. Ce je kmalu 20 let, potem se strinjam. Google pa ne dela nic taksnega, kar bi resilo bistvene probleme, zaradi katerih ne damo izpita 10letnemu otroku.
Bi pa rad slišal katere nepremostljive ovire ti vidiš tu. Vrečko na cesti? Nekaj časa bo avto brez potrebe zaviral, ko bo vzorcev več pa bojo že natrenirali situacijo in popravek dali v vse avtomobile.
Pa treba je vedeti da tudi človek ne odreagira vedno optimalno, zato zahta ne mora biti popolnost. Npr. pri 90kmh je bolje peljati čez zajca, kot pa na silo spremijnati smer/zavirati, pa bo veliko voznikov naredilo točno to.
sporočil: 6.570
[cman]Pa a ni zajec živo bitje?
Pa treba je vedeti da tudi človek ne odreagira vedno optimalno, zato zahta ne mora biti popolnost. Npr. pri 90kmh je bolje peljati čez zajca, kot pa na silo spremijnati smer/zavirati, pa bo veliko voznikov naredilo točno to.
sporočil: 31.922
Zadnja sprememba: najobj 22.10.2015 10:05
[rename]... čuj, če misliš, kar jaz mislim, ne vem, kaj naj mislim ... evo, jaz bi sicer Gustla vprašal, pa ga ne morem, ker me ignorira ...
Cenzura ali samocenzura?
Strani: 1