Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-154083 sporočil: 6.570
[vrac]
> [jani1974]
> Sedaj se pri BMWju - tako kot še marsikje drugje - služi na račun stare slave. Optimiranje shareholder value se temu reče, cilj pa je, da kupci dobijo manj za več denarja in da jih čimveč tega ne opazi.
> Ne se slepit, da BMWjevi dobički pomenijo kaj dobrega za kupce njihovih vozil!

Dobički BMW-ja so posledica večanja obsega prodaje, močne globalne znamke in pametnega upravljanja. Da pa prihaja tudi do okvar (jaz sicer z BMW-jem trojko diesel star model, nisem imel nikakršnih problemov),ker tovarna meče na trg čedalje več novih modelov, tudi popolnoma drugačnih kot so bili značilni za BMW do sedaj - s prednjim pogonom na primer. To možnost pač vzamejo v zakup. Pa to ni samo problem BMW-ja.
Služenje na račun stare slave = moč globalne znamke
Služenje na račun stare slave = prodajanje dragih avtomobilov v nižjih segmentih

Za pametno upravljanje pa ne bi vedel. Če danes pametno upravljajo, se bo videlo čez 10 let.

Ni pa to samo problem BMWja, to se seveda strinjava.