Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

vrac sporočil: 11.068
[jani1974]
> [moon]
> Torej BMW ponuja tudi avtomobile za ljubitelje zatemnjenih šip ;)
> Sicer se pa pravi BMW začne s serijo 5, kar je spodaj je nekaj na pol (vsaj tako mi je trdil nekoč znani serviser BMW iz okolice LJ).

Je bil ta serviser nekoč znan, sedaj pa ni več, ali pa je zgodbica od nekoč, ne od sedaj?
Ker novejša zgodbica, ki sem jo jaz slišal, pravi, da je bilo tudi pri petki konec premium zgodbe z E39.

Sedaj se pri BMWju - tako kot še marsikje drugje - služi na račun stare slave. Optimiranje shareholder value se temu reče, cilj pa je, da kupci dobijo manj za več denarja in da jih čimveč tega ne opazi.
Ne se slepit, da BMWjevi dobički pomenijo kaj dobrega za kupce njihovih vozil!
Dobički BMW-ja so posledica večanja obsega prodaje, močne globalne znamke in pametnega upravljanja. Da pa prihaja tudi do okvar (jaz sicer z BMW-jem trojko diesel star model, nisem imel nikakršnih problemov),ker tovarna meče na trg čedalje več novih modelov, tudi popolnoma drugačnih kot so bili značilni za BMW do sedaj - s prednjim pogonom na primer. To možnost pač vzamejo v zakup. Pa to ni samo problem BMW-ja.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2524776

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[vrac]
> [jani1974]
> Sedaj se pri BMWju - tako kot še marsikje drugje - služi na račun stare slave. Optimiranje shareholder value se temu reče, cilj pa je, da kupci dobijo manj za več denarja in da jih čimveč tega ne opazi.
> Ne se slepit, da BMWjevi dobički pomenijo kaj dobrega za kupce njihovih vozil!

Dobički BMW-ja so posledica večanja obsega prodaje, močne globalne znamke in pametnega upravljanja. Da pa prihaja tudi do okvar (jaz sicer z BMW-jem trojko diesel star model, nisem imel nikakršnih problemov),ker tovarna meče na trg čedalje več novih modelov, tudi popolnoma drugačnih kot so bili značilni za BMW do sedaj - s prednjim pogonom na primer. To možnost pač vzamejo v zakup. Pa to ni samo problem BMW-ja.
Služenje na račun stare slave = moč globalne znamke
Služenje na račun stare slave = prodajanje dragih avtomobilov v nižjih segmentih

Za pametno upravljanje pa ne bi vedel. Če danes pametno upravljajo, se bo videlo čez 10 let.

Ni pa to samo problem BMWja, to se seveda strinjava.

Strani: 1