Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

najobj sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 05.05.2015 13:43
[bc123a]
> [najobj]
> > Place morajo slediti temu, kako produktivno je gospodarstvo, in ta produktivnost je nizka. Ce so place visje, podjetja propadejo, delavci pa ne dobijo druge sluzbe, ker jih enostavno ni. Ker niso primerni za neko visokotehnolosko proizvodnjo!
> ... OK, očitno www.spiegel.de/thema...hn_streik/ tako zelo enostransko tole s plačami glih ni, ker ne vem, kako lahko strojevodja vozi vlak bolj produktivno, pa če je gospodarstvo še tako produktivno ...
Clovek bozji, si se ze kdaj peljal z nemsko zeleznico? Potniski vlaki ICE s hitrostjo 200 km/h, z njimi se vozi veliko ljudi, ki za karto na razdalji 400 km odkanta 50-150 EUR. "navadni" regionalni vlaki s hitrostmi 100 km+.

V sloveniji vlaki vozijo s povprecno hitrostjo tam 30-60 km/h, in to skoraj prazni, z njimi pa se vozijo za socialno ceno socialci.

Strojevodja, ki fura poln vlak potnikov, ki so za karto drago placali je pac 10x bolj produktiven od slovenskega.
... eh, očitno sem se nerodno izrazil, ker sem mislil na usposobljenost strojevodje za vožnjo vlaka, ki sam za svojo večjo produktivnost ne more narediti nič, ker strojevodja razen za njegovo varnost ne rabi skrbet za tovor, ki ga prevaža ... khmm, sicer pa je bila moja poanta v tem, da si delavci nemških železnic MORAJO sami izboriti svoje višje plače, pa nemška produktivnost gor ali dol ...

P.S.: Mercedesa jaz komot peljem s 300 km/h, Cliota pa Hamilton tako hitro ne more peljati niti slučajno, pa zato jaz niti slučajno nisem boljši voznik od Hamiltona ...

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2518485

Strani: 1

bc123a sporočil: 48.253
[najobj]
> Strojevodja, ki fura poln vlak potnikov, ki so za karto drago placali je pac 10x bolj produktiven od slovenskega.

... eh, očitno sem se nerodno izrazil, ker sem mislil na usposobljenost strojevodje za vožnjo vlaka, ki sam za svojo večjo produktivnost ne more narediti nič, ker strojevodja razen za njegovo varnost ne rabi skrbet za tovor, ki ga prevaža ... khmm, sicer pa je bila moja poanta v tem, da si delavci nemških železnic MORAJO sami izboriti svoje višje plače, pa nemška produktivnost gor ali dol ...
Najobjektivnejsi, a moramo spet skozi osnove makroekonomije? Produktivnost je funkcija vlozenega kapitala, delovne sile, in razvitosti druzbe (pa se marsicesa drugega).

Slovenski strojevodje pac ne morejo dobiti nemske place, ker enostavno z voznjami delajo veliko izgubo, ne profita, ceprav sami niso krivi za zanikrno infrastrukturo in katastrofalno vodenje zeleznic (tole s pridrzkom, ker zeleznice ze dolga leta efektivno vodijo tudi sindikati, so tudi oni krivi).
encijan11 sporočil: 5
Če strojevodja hoče in ima še pogoje gre lahko tud čez 60km/h povprečno,da pa se z vlakom vozijo socialci za socialno ceno to pa butaš u temo dobesedno, ker je vlak dražji kot pa poraba dizla, ki pokuri 5 lit/100km, če pa s peljejo v avtu 4 potniki pa je vlak precej dražji, torej je vlak drag in ni nič poceni...

Strani: 1