Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Delodajalci: Sindikalni predlog v zvezi z minimalnimi plačami ni sprejemljiv
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2518485] 05.05.15 13:34 · odgovor na: (# 2518436)
[bc123a]
> [najobj]
> > Place morajo slediti temu, kako produktivno je gospodarstvo, in ta produktivnost je nizka. Ce so place visje, podjetja propadejo, delavci pa ne dobijo druge sluzbe, ker jih enostavno ni. Ker niso primerni za neko visokotehnolosko proizvodnjo!
> ... OK, očitno www.spiegel.de/thema...hn_streik/ tako zelo enostransko tole s plačami glih ni, ker ne vem, kako lahko strojevodja vozi vlak bolj produktivno, pa če je gospodarstvo še tako produktivno ...
Clovek bozji, si se ze kdaj peljal z nemsko zeleznico? Potniski vlaki ICE s hitrostjo 200 km/h, z njimi se vozi veliko ljudi, ki za karto na razdalji 400 km odkanta 50-150 EUR. "navadni" regionalni vlaki s hitrostmi 100 km+.... eh, očitno sem se nerodno izrazil, ker sem mislil na usposobljenost strojevodje za vožnjo vlaka, ki sam za svojo večjo produktivnost ne more narediti nič, ker strojevodja razen za njegovo varnost ne rabi skrbet za tovor, ki ga prevaža ... khmm, sicer pa je bila moja poanta v tem, da si delavci nemških železnic MORAJO sami izboriti svoje višje plače, pa nemška produktivnost gor ali dol ...
V sloveniji vlaki vozijo s povprecno hitrostjo tam 30-60 km/h, in to skoraj prazni, z njimi pa se vozijo za socialno ceno socialci.
Strojevodja, ki fura poln vlak potnikov, ki so za karto drago placali je pac 10x bolj produktiven od slovenskega.
P.S.: Mercedesa jaz komot peljem s 300 km/h, Cliota pa Hamilton tako hitro ne more peljati niti slučajno, pa zato jaz niti slučajno nisem boljši voznik od Hamiltona ...
Neposredni odgovori na sporočilo št. 2518485
Strani: 1
[#2518564] 05.05.15 20:20 · odgovor na: (# 2518485)
[najobj]Najobjektivnejsi, a moramo spet skozi osnove makroekonomije? Produktivnost je funkcija vlozenega kapitala, delovne sile, in razvitosti druzbe (pa se marsicesa drugega).
> Strojevodja, ki fura poln vlak potnikov, ki so za karto drago placali je pac 10x bolj produktiven od slovenskega.
... eh, očitno sem se nerodno izrazil, ker sem mislil na usposobljenost strojevodje za vožnjo vlaka, ki sam za svojo večjo produktivnost ne more narediti nič, ker strojevodja razen za njegovo varnost ne rabi skrbet za tovor, ki ga prevaža ... khmm, sicer pa je bila moja poanta v tem, da si delavci nemških železnic MORAJO sami izboriti svoje višje plače, pa nemška produktivnost gor ali dol ...
Slovenski strojevodje pac ne morejo dobiti nemske place, ker enostavno z voznjami delajo veliko izgubo, ne profita, ceprav sami niso krivi za zanikrno infrastrukturo in katastrofalno vodenje zeleznic (tole s pridrzkom, ker zeleznice ze dolga leta efektivno vodijo tudi sindikati, so tudi oni krivi).
[#2518605] 06.05.15 04:00 · odgovor na: (# 2518485)
Strani: 1