Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Tesla nam bo pomagal, da se odklopimo iz elektroomrežja
Strani: 1
sporočil: 48.253
ki je lani med žledom, ko mu je doma zmanjkalo elektrike, domačo hišo priključil kar na avtomobilski akumulator.Tipicni avtomobilski akumulator ima cca 60 ampernih ur (Ah) na 12V. To nanese priblizno 700 watnih ur, kar pomeni da lahko na taksen akumulator napajate porabnike v skupni moci 1 kilovat tam nekje tricetrt ure.
Skratka, brezveze.
V razvoju so tudi litij-železove in litij-žveplove. Za skladiščenje energije v elektrarnah bodo prišle v poštev predvsem baterije s tekočimi elektroliti,« pravi Novak.Tako je. Proizvajalci elektricnih avtomobilov se ukvarjajo z baterijami, ker je pri avtu prekleto pomembno koliko tehta dolocena kapaciteta baterij, saj je teza baterij, ki jo lahko shranijo v avto, omejena.
Shranjevanje za domaco rabo pa nima teh omejitev, zato je vprasanje, zakaj bi se ukvarjali z nestabilnimi in nevarnimi kemijami kot so LiIon, LiPo, in se novejse, ce je teza prakticno nepomembna, pomembna pa sta cena, kapaciteta, in predvsem traajnost.
Zato Elona Muska res ne razumem. Ce kdo hoce imeti doma farmo baterij, si pac naj kupi 100 avtomobilskih akumulatorjev, in da narediti ustrezno krmilno elektroniko za polnjenje ter regulacijo. Rabi samo dobro prezracen prostor in redno kontrolo nivoja elektrolita.
sporočil: 11.068
Tipicni avtomobilski akumulator ima cca 60 ampernih ur (Ah) na 12V. To nanese priblizno 700 watnih ur, kar pomeni da lahko na taksen akumulator napajate porabnike v skupni moci 1 kilovat tam nekje tricetrt ure.
Skratka, brezveze.Ne, Pečjak ni priključil navaden avtomobilki akomulator, pač pa akomulator avtomobila na električni pogon,ki pa ima kar precej več moči in lahko nadomesti tudi nekajdnevni izpad elektrike.
sporočil: 48.253
[vrac]A. Hvala za pojasnilo.
>Tipicni avtomobilski akumulator ima cca 60 ampernih ur (Ah) na 12V. To nanese priblizno 700 watnih ur, kar pomeni da lahko na taksen akumulator napajate porabnike v skupni moci 1 kilovat tam nekje tricetrt ure.
>Skratka, brezveze.
Ne, Pečjak ni priključil navaden avtomobilki akomulator, pač pa akomulator avtomobila na električni pogon,ki pa ima kar precej več moči in lahko nadomesti tudi nekajdnevni izpad elektrike.
sporočil: 222
Tesla ima v bližini svoje tovarne avtomobilov tovarno baterij.
Tesla sam ne proizvaja baterij, ampak samo oddaja čiste prostore
proizvajalcem baterij z najboljšim razmerjem med ceno in
kakovostjo. Trenutno je to Panasonic. Jutri je to lahko kdorkoli.
sporočil: 2.599
V reviji Fortune denimo pišejo, da so pri Fuji Pigment že razvili baterije aluminij-zrak, s katerimi je mogoče uskladiščiti 40-krat več energije kot z litij-ionskimi, na trg pa jih bodo dali konec tega leta.Vsak kupec brezplačno prejme še par svizcev :-)
sporočil: 16.531
[BlazVo]
> V reviji Fortune denimo pišejo, da so pri Fuji Pigment že razvili baterije aluminij-zrak, s katerimi je mogoče uskladiščiti 40-krat več energije kot z litij-ionskimi, na trg pa jih bodo dali konec tega leta.
Vsak kupec brezplačno prejme še par svizcev :-)In e-knjigo Healthy Salt
www.amazon.com/Healt...B00G2LWDCY
sporočil: 5.462
[BlazVo]Če bi imel dolar za vsak članek o novi tehnologiji baterij/gorilnih celic, bi bil že zdavnaj bogat...
> V reviji Fortune denimo pišejo, da so pri Fuji Pigment že razvili baterije aluminij-zrak, s katerimi je mogoče uskladiščiti 40-krat več energije kot z litij-ionskimi, na trg pa jih bodo dali konec tega leta.
Vsak kupec brezplačno prejme še par svizcev :-)
Lp,
M
sporočil: 3.036
Ne, Pečjak ni priključil navaden avtomobilki akomulator, pač pa akomulator avtomobila na električni pogon,ki pa ima kar precej več moči in lahko nadomesti tudi nekajdnevni izpad elektrike.Kaj pa je "moč" akumulatorja? Si morda mislil shranjeno energijo.
Težko je debatirati če ljudje nimate pojma o,osnovnošolski fiziki....
sporočil: 524
"Marca sem na sejmu v Bolzanu videl vsaj tri ponudnike takšnih
sistemov in vsi trije so imeli že lepo število referenc," Pa ste vi
to videli v Bolzanu za 3500 $, s težo 100 kg in da vse skupaj
obesiš na zid? Namreč to obljublja Musk. To je tako kot tista ko se
je pisalo kako ste s predeleano Dacio premagali Teslo, niste pa
omenili da ste vanjo skupaj z bivšo Iskro avtoelektriko vložili
preko milijona €, Tesla stane pa 10x manj.
sporočil: 524
Sicer sem pa jaz o tem razmišljal že nekaj let nazaj. Sicer na
malce drugačen način, da bi ponoči ob nizki tarifi kupoval
elektriko, podnevi pa jo ob visoki prodajal. Opcijska bi bila tudi
priključitev fotovoltaične elektrarne. Samo se denarno takrat
nikakor ni izšlo. Samo baterije bi za podobno moč takrat prišle
preko 10000 €, kaj šele razsmerniki in vse ostalo... Vsekakor
zanimiva zadeva.
sporočil: 524
Toyota je decembra predstavila svoj prvi serijski avtomobil na
vodik (Mirai). Kar je najbolj revolucionarnega pri tem avtu je, da
ima vgrajene karbonske jeklenke, ki držijo pritisk vodika na 70
MPa. Do sedaj je bil največji problem vodika, njegovo shranjevanje
pod visokim pritiskom. Ta zadeva je sedaj očitno rešena. Naslednji
problem je izdelava poceni kompresorja (izdelovalca vodika). Namreč
zdajšnji stanejo preko milijona in pol $. Ko bodo uspeli to ceno
zbiti ne vidim več razloga da domovi nebi postali popolnoma
avtonomni. Sončne celice v toplejšem delu leta priskrbijo elektriko
za pogon kompresorja, ta nafila tanke z vodikom. v hladnejšem delu
leta se s tem vodikom ogrevamo in preko gorivnih celic pridobivamo
elektriko.
sporočil: 48.253
[0126Bacis]Ne ti meni osnovnosolsko fiziko. Kaj mislis z "mocjo" akumulatorja? Svinceni akumulatorji premorejo izjemno veliko moc, na 12V rabi vcasih zaganjac akumulatorja 100 do nekaj 100 amperov (torej zmmore akumulator 2KW in vec).
>Ne, Pečjak ni priključil navaden avtomobilki akomulator, pač pa akomulator avtomobila na električni pogon,ki pa ima kar precej več moči in lahko nadomesti tudi nekajdnevni izpad elektrike.
Kaj pa je "moč" akumulatorja? Si morda mislil shranjeno energijo.
Težko je debatirati če ljudje nimate pojma o,osnovnošolski fiziki....
Ali si mislil na kapaciteto? Svinceni akumulator, ki ga imas v avtu, ima kapaciteto med 50 in 70 Ah, kar pomeni na 12V med 0.7 in 1.5 kWh. Kar ni veliko, ampak tak akumulator stane med 50 in 100 EUR, kar pomeni da dobis recimo 1 kWh na 100 EUR.
Svinceni akumulatorji s tekocim elektrolitom so glede na svojo kemijo, ceno in nekompleksnost prakticno idealni, ce te ne skrbi teza. Teza je edini problem, in za shranjevanje energije za domaco hiso je res nepomembna.
Se vedno me zanima (od tistih, ki mislite, da poznate osnovnosolsko fiziko, hehe), zakaj naj bi bila za domaco uporabo primerna drugacna kemija (torej LiIon, LiPo, LiFe...). Cisto resno. Razloge na plan.
sporočil: 48.253
[0817Suhad]Se tretjic. Zakaj se nekomu zdi zelo pomembno da ima komplet baterij za doma samo 100kg? A ni boljse imeti cenejsega akumulatorja, ki drzi vec casa, in je nekajkrat tezji? A planira kdo s hiso leteti ali kako?
"Marca sem na sejmu v Bolzanu videl vsaj tri ponudnike takšnih sistemov in vsi trije so imeli že lepo število referenc," Pa ste vi to videli v Bolzanu za 3500 $, s težo 100 kg in da vse skupaj obesiš na zid? Namreč to obljublja Musk. To je tako kot tista ko se je pisalo kako ste s predeleano Dacio premagali Teslo, niste pa omenili da ste vanjo skupaj z bivšo Iskro avtoelektriko vložili preko milijona €, Tesla stane pa 10x manj.
sporočil: 13.528
[bc123a]Mislim da je problem svinčenega akumulatorja, poleg teže in dimenzije seveda, predvsem v tem, da se ne smejo do konca izprazniti, kar njihovo kapaciteto in s tem uporabnost občutno zmanjša.
> [0126Bacis]
> >Ne, Pečjak ni priključil navaden avtomobilki akomulator, pač pa akomulator avtomobila na električni pogon,ki pa ima kar precej več moči in lahko nadomesti tudi nekajdnevni izpad elektrike.
>
> Kaj pa je "moč" akumulatorja? Si morda mislil shranjeno energijo.
> Težko je debatirati če ljudje nimate pojma o,osnovnošolski fiziki....
Ne ti meni osnovnosolsko fiziko. Kaj mislis z "mocjo" akumulatorja? Svinceni akumulatorji premorejo izjemno veliko moc, na 12V rabi vcasih zaganjac akumulatorja 100 do nekaj 100 amperov (torej zmmore akumulator 2KW in vec).
Ali si mislil na kapaciteto? Svinceni akumulator, ki ga imas v avtu, ima kapaciteto med 50 in 70 Ah, kar pomeni na 12V med 0.7 in 1.5 kWh. Kar ni veliko, ampak tak akumulator stane med 50 in 100 EUR, kar pomeni da dobis recimo 1 kWh na 100 EUR.
Svinceni akumulatorji s tekocim elektrolitom so glede na svojo kemijo, ceno in nekompleksnost prakticno idealni, ce te ne skrbi teza. Teza je edini problem, in za shranjevanje energije za domaco hiso je res nepomembna.
Se vedno me zanima (od tistih, ki mislite, da poznate osnovnosolsko fiziko, hehe), zakaj naj bi bila za domaco uporabo primerna drugacna kemija (torej LiIon, LiPo, LiFe...). Cisto resno. Razloge na plan.
sporočil: 48.253
[vickibedi]Li-x imajo iste probleme, s tem da se jih tudi polniti ne sme prehitro, da imajo omejeno stevilo ciklov, da gorijo s peklenskim plamenom...
> Se vedno me zanima (od tistih, ki mislite, da poznate osnovnosolsko fiziko, hehe), zakaj naj bi bila za domaco uporabo primerna drugacna kemija (torej LiIon, LiPo, LiFe...). Cisto resno. Razloge na plan.
Mislim da je problem svinčenega akumulatorja, poleg teže in dimenzije seveda, predvsem v tem, da se ne smejo do konca izprazniti, kar njihovo kapaciteto in s tem uporabnost občutno zmanjša.
(Li-x - x=Ion, Po, Fe...)
Samo spomni se, avtomobilski akumulator lahko napolnis z polnilcem za 10 EUR, ki enostavno daje 13.8 V, rabis samo odzracevanje baterije (zaradi vodika, ce se pojavi elektroliza) in to je vse. Niti regulacije ne rabis. Pogoji v katerih dela avtomobilska baterija so grozni: malo se polni, potem se grozljivo hitro prazni (zagon avtomobila), potem se spet malo polni...
Za li-x pa rabis poseben, kemiji prilagojen, mikroprocesorsko voden polnilec, in ce malo zafrknes je baterija hitro fuc.
Meni so se vse avtomobilske baterije zdrzale precej vec kot Li-Po baterije v vseh napravah kar sem jih imel.
sporočil: 4.098
[vrac]Pecjak naklada. Gre za znano zgodbo izpred let, ko je nek avoi-mehanik med nevihto na omrezje priklopil svojega Piusa.
>Tipicni avtomobilski akumulator ima cca 60 ampernih ur (Ah) na 12V. To nanese priblizno 700 watnih ur, kar pomeni da lahko na taksen akumulator napajate porabnike v skupni moci 1 kilovat tam nekje tricetrt ure.
>Skratka, brezveze.
Ne, Pečjak ni priključil navaden avtomobilki akomulator, pač pa akomulator avtomobila na električni pogon,ki pa ima kar precej več moči in lahko nadomesti tudi nekajdnevni izpad elektrike.
Google je poln zadetkov na to temo ze ce samo odtipkas: prius battery storm.
Pecjak je pa ma itak 90% porabnikov skozi na 12/24V.
sporočil: 4.098
[bc123a]
To drzi. Sploh. ker se da izrabljene plosce zelo enostavno reciklirati za ponovno uporabo. Tudi cena je lahko bistveno nizja, ce zadeva ni namenjena za v vozilo. Stacionarna baterija je namrec lahko tudi modularna, kjer menjavas samo izrabljene plosce.
Se tretjic. Zakaj se nekomu zdi zelo pomembno da ima komplet baterij za doma samo 100kg? A ni boljse imeti cenejsega akumulatorja, ki drzi vec casa, in je nekajkrat tezji? A planira kdo s hiso leteti ali kako?
Mestna elektrarna zahodnega Berlina je celo desetletje funkcionirala na ta nacin.
sporočil: 13.528
[bc123a]Ja, ampak režim dela avtomobilskega akumulatorja je bistveno drugačen - velika moč, kratek čas, medtem ko Li-on oddajajo manjšo moč daljši čas. Svinčeni akumulator ne smeš sprazniti do konca, ko se enkrat sprazni do konca je z njim hitro konec..
> [vickibedi]
> > Se vedno me zanima (od tistih, ki mislite, da poznate osnovnosolsko fiziko, hehe), zakaj naj bi bila za domaco uporabo primerna drugacna kemija (torej LiIon, LiPo, LiFe...). Cisto resno. Razloge na plan.
>
> Mislim da je problem svinčenega akumulatorja, poleg teže in dimenzije seveda, predvsem v tem, da se ne smejo do konca izprazniti, kar njihovo kapaciteto in s tem uporabnost občutno zmanjša.
Li-x imajo iste probleme, s tem da se jih tudi polniti ne sme prehitro, da imajo omejeno stevilo ciklov, da gorijo s peklenskim plamenom...
(Li-x - x=Ion, Po, Fe...)
Samo spomni se, avtomobilski akumulator lahko napolnis z polnilcem za 10 EUR, ki enostavno daje 13.8 V, rabis samo odzracevanje baterije (zaradi vodika, ce se pojavi elektroliza) in to je vse. Niti regulacije ne rabis. Pogoji v katerih dela avtomobilska baterija so grozni: malo se polni, potem se grozljivo hitro prazni (zagon avtomobila), potem se spet malo polni...
Za li-x pa rabis poseben, kemiji prilagojen, mikroprocesorsko voden polnilec, in ce malo zafrknes je baterija hitro fuc.
Meni so se vse avtomobilske baterije zdrzale precej vec kot Li-Po baterije v vseh napravah kar sem jih imel.
sporočil: 5.462
[bc123a]Izkoristek imajo okrog 80%, pa zelo pocasi se filajo. lipo/liion aku se prakticno ne segreva, ce ga ne filas res hitro.
> [0817Suhad]
> "Marca sem na sejmu v Bolzanu videl vsaj tri ponudnike takšnih sistemov in vsi trije so imeli že lepo število referenc," Pa ste vi to videli v Bolzanu za 3500 $, s težo 100 kg in da vse skupaj obesiš na zid? Namreč to obljublja Musk. To je tako kot tista ko se je pisalo kako ste s predeleano Dacio premagali Teslo, niste pa omenili da ste vanjo skupaj z bivšo Iskro avtoelektriko vložili preko milijona €, Tesla stane pa 10x manj.
Se tretjic. Zakaj se nekomu zdi zelo pomembno da ima komplet baterij za doma samo 100kg? A ni boljse imeti cenejsega akumulatorja, ki drzi vec casa, in je nekajkrat tezji? A planira kdo s hiso leteti ali kako?
Pocasno filanje mogoce ni tak problem, izkoristek pa najbrz je, ce izgubljas ze tako precej drago solarno energijo.
Meni se obe tehnologiji ne zdita bas idealni, lipo ima prekratko zivljensko dobo pa se v garazi ga ne bi upal imeti, kvecjemu zunaj v "bunkerju".
Lp,
M
sporočil: 3.600
Tesla nam bo pomagal, da se odklopimo iz elektroomrežjaNe se hecat, no. Naložba v hišno sončno elektrarno plus Teslin akumulator je min. 20.000 eur. Če je mesečna poraba električne energije 80 eur, to pomeni, da se investicija povrne v 22 letih.
Kdo je tu nor?
sporočil: 10.826
[COP]Tisti, ki to kupi.
>Tesla nam bo pomagal, da se odklopimo iz elektroomrežja
Ne se hecat, no. Naložba v hišno sončno elektrarno plus Teslin akumulator je min. 20.000 eur. Če je mesečna poraba električne energije 80 eur, to pomeni, da se investicija povrne v 22 letih.
Kdo je tu nor?
Npr. Poraba moje hiše preko zime cca 60kWh/dan...cca 1800 kWh/mesec. Ampak so špice tudi po 90 kwh/dan.
Sonca pa takrat večinoma sploh ni na spregled. Novembra in decembra mogoče včasih samo par dni na mesec. (to je lahko tudi samo 2-3 dni)
sporočil: 48.253
[pcs]LiPo je drag, in ko crkne, crkne na nacin "ce jo se enkrat filate, tvegate nekontroliran pozar".
> [bc123a]
> > [0817Suhad]
> > "Marca sem na sejmu v Bolzanu videl vsaj tri ponudnike takšnih sistemov in vsi trije so imeli že lepo število referenc," Pa ste vi to videli v Bolzanu za 3500 $, s težo 100 kg in da vse skupaj obesiš na zid? Namreč to obljublja Musk. To je tako kot tista ko se je pisalo kako ste s predeleano Dacio premagali Teslo, niste pa omenili da ste vanjo skupaj z bivšo Iskro avtoelektriko vložili preko milijona €, Tesla stane pa 10x manj.
>
> Se tretjic. Zakaj se nekomu zdi zelo pomembno da ima komplet baterij za doma samo 100kg? A ni boljse imeti cenejsega akumulatorja, ki drzi vec casa, in je nekajkrat tezji? A planira kdo s hiso leteti ali kako?
Izkoristek imajo okrog 80%, pa zelo pocasi se filajo. lipo/liion aku se prakticno ne segreva, ce ga ne filas res hitro.
Pocasno filanje mogoce ni tak problem, izkoristek pa najbrz je, ce izgubljas ze tako precej drago solarno energijo.
Meni se obe tehnologiji ne zdita bas idealni, lipo ima prekratko zivljensko dobo pa se v garazi ga ne bi upal imeti, kvecjemu zunaj v "bunkerju".
Razumem razlike v izkoristku, pocasno filanje se mi ne zdi problem (itak ce hoces imeti dober izkoristek, bi moral imeti veliko veliko celic, potem je pa stvar elektronike, da prilagodi polnilni in praznilni rezim kemiji).
Moja poanta je: glede na to, da je Pb baterija samo malo slabsa alternativa za ta namen, zakaj nimamo taksnih bank baterij po vsaki bajti, kot sedaj to propagira Musk? Sedaj bi pac imeli 80% izkoristek, zivljenjsko dobo 5-10 let, ter tezo 1 tono, z muskovim sistemom pa (recimo) 95% izkoristek, zivljenjsko dobo 5 let ter tezo 100 kg.
Je torej res stvar neka cudezna resitev, ki jo je sele Musk ponudil? Po moje ne, zaradi zgornjega.
Musk hoce zagnati "virtuous cycle" e-avtov in baterij, ki mu ne uspeva popolnoma, saj zadeve brez subvencij (pa ne mislim na vladno podporo teslini tovarni) niti priblizno laufale. Zato rabi dodatnega odjemalca baterij iz nove tovarne, ker ce bodo e-avti edini odjemalec, lahko to postane hitro vicious cycle.
sporočil: 5.462
[bc123a]V bistvu cel ta štos trenutno služi dvema namenoma:
Moja poanta je: glede na to, da je Pb baterija samo malo slabsa alternativa za ta namen, zakaj nimamo taksnih bank baterij po vsaki bajti, kot sedaj to propagira Musk? Sedaj bi pac imeli 80% izkoristek, zivljenjsko dobo 5-10 let, ter tezo 1 tono, z muskovim sistemom pa (recimo) 95% izkoristek, zivljenjsko dobo 5 let ter tezo 100 kg.
1. Entuziastom z debelo denarnico, ki imajo (ali bodo nabavili) solarne elektrarne in se jim zdi fensi popolnoma odklopit z omrežja. Njim je pretežno vseeno, če se ne izplača ali se izplača šele po več desetletjih, no imajo pa doma boljšo polovico in ona že ne bo zadovoljna, če bo pol garaže zabasane z grdimi baterijami, CO2 gor ali dol. Pri "moških hobijih" je pač tako, da kak euro še pogrešijo, "te svinjarije" pa že ne bodo gledale :)
2. Elektru, ki bo imelo ob močni nadaljni rasti solarnih/vetrnih elektrarn težavo z vzdrževanjem stabilnosti omrežja in shranjevanjem presežkov. Tu je vprašanje, če bo to cenovno učinkovito in ceneje od backup elektrarn, računica je za vsak primer drugačna.
Ni pa zanemarljivo, da se marsikje v ZDA solarna net-metering shema brez subvencij že izplača. Tam, kjer je energija zelo draga, se izplačajo že tudi baterijski sistemi (mislim, da Havaji).
V bistvu bi morali takoj uvesti net-metering shemo in ukiniti vse FV subvencije (pač v skladu s pravnimi možnostmi glede na sklenjene pogodbe). Prepustimo FV entuzijastom z debelimi denarnicami, položimo jim le rdečo preprogo z ukinitvijo bedastih birokratskih zahtev, ko bodo cene padle bodo na vlak skočili še ostali.
Lp,
M
PS: Uvedbi net-metering sheme pri nas močno nasprotujejo elektrodistributerji (ker bodo omrežnino kasirali le za neto - razlika med proizvedeno in porabljeno energijo).
sporočil: 1.476
Avtonomen si lahko morda v kakšni Kaliforniji...s preveč sonca in
premalo vode kot kaže. Sicer pa je doma najenostavnejše optimiranje
v smislu pulover gor/dol. Bi kdo rad imel pametno/živo hišo kot se
moderno reče? Malo bolj luksuzna izvedba družinske hiše ima nekaj
deset km kabla vseh vrst. V naših krajih se temu obvezno pridruži
še pošten diesel agregat, tako za vsak primer, da ne bo žene zeblo
in bi se morala drugam gret ko bo mož na službeni poti. Ne vem če
je poleg vseh wi-fi, mobilnih signalov dobro imeti tudi čisto vsako
steno prepredeno s kabli. Dvomim.
sporočil: 182
[bc123a]Tole bo hit v diplomatski četrti Delhija, kjer štroma rado zmanjka za dan ali dva (kje drugje ga sploh ni cel dan), brez klime se slabo živi, obstoječe rešitve pa so v obliki grdih skladovnic 10+ svinčevih akujev + razsmernikov ali hrupnih agregatov ;)
> [0817Suhad]
> "Marca sem na sejmu v Bolzanu videl vsaj tri ponudnike takšnih sistemov in vsi trije so imeli že lepo število referenc," Pa ste vi to videli v Bolzanu za 3500 $, s težo 100 kg in da vse skupaj obesiš na zid? Namreč to obljublja Musk. To je tako kot tista ko se je pisalo kako ste s predeleano Dacio premagali Teslo, niste pa omenili da ste vanjo skupaj z bivšo Iskro avtoelektriko vložili preko milijona €, Tesla stane pa 10x manj.
Se tretjic. Zakaj se nekomu zdi zelo pomembno da ima komplet baterij za doma samo 100kg? A ni boljse imeti cenejsega akumulatorja, ki drzi vec casa, in je nekajkrat tezji? A planira kdo s hiso leteti ali kako?
Pa mislim da so wanabi lastniki Teslovih avtov ki bi radi hitrejše polnjenje brez pojačanja hišnega el priključka tudi legit tržišče. Tudi lastniki ličnih vikendic v divjini.
Sicer se mi zdi da Tesla ni ta hip edini s takim sistemom in da ima pred konkurenco (ki obstaja menda celo v SLO) prednost v glavnem pri trženju - jebozovnejši škatli in določenih dobrih zvezah na strani tako potencialne klientele kot dobaviteljev baterij. No me zanima konkretna primerjava, če kdo ima kakšne približno relevantne številke.
sporočil: 5.462
Zadnja sprememba: pcs 06.05.2015 19:21
www.bloomberg.com/ne...with-solarThe bigger Tesla battery isn't designed to go through more than about 50 charging cycles a year, according to SolarCity spokesman Jonathan Bass.
To provide the same 16 kilowatts of continuous power as this $3,700 Generac generator from Home Depot, a homeowner would need eight stacked Tesla batteries at a cost of $45,000 for a nine-year lease. "It's a luxury good—really cool to have—but I don't see an economic argument," said Brian Warshay, an energy-smart-technologies analyst with Bloomberg New Energy Finance.
Skratka BS
Lp,
M
sporočil: 11.068
[COP]:-) Naložba se v tem primeru ne povrne nikoli, ker akomulator najverjetneje ne bo zdržal 22 let, solarne celice pa skoraj sigurno tudi ne. Najmanj kar se jim zgodi v tako dolgem času je zmanjšanje količine prozvedene električne energije.
>Tesla nam bo pomagal, da se odklopimo iz elektroomrežja
Ne se hecat, no. Naložba v hišno sončno elektrarno plus Teslin akumulator je min. 20.000 eur. Če je mesečna poraba električne energije 80 eur, to pomeni, da se investicija povrne v 22 letih.
Kdo je tu nor?
sporočil: 25
čas vnosa: 16.05.15 15:56
Cena baterij se bo nižala s številom uporabnikov. Se še kdo spomni
prvih mobilnih telefonov za 14.000 DEM? Podobno bo padala cena
avtonomnih sistemov na baterije. Razsvetljava je včasih porabila za
enako osvetlitev desetkrat več. Stacionarne baterije so lahko zelo
težke, pomembna je kapaciteta in število ciklov na enoto cene. Tudi
shranjevanje energije z velikimi vztrajniki je alternativa
baterijam.
Strani: 1