Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[andi1111]
> [alek14]
> > [vrac]
> > Akrapovič malo zavaja o problemu izrabe baterij. 500 ciklov popolnoma zadošča za življensko dobo avtomobila povprečnega voznika. To pomeni 200 - 300.000 prevožnih kilometrov kolometrov, kar je čisto dovolj.
>
> 500 ciklov je 50.000 km.

Kako si prišel do te številke? S kapaciteto baterije, o kateri govori Akrapovič, se z enim polnjenjem naredi cca. 400km. 400km * 500 ciklov = 200.000km.
Akrapoviču (in še komu tukaj) se pozna, da je duhovno usidran v bolj ezoteričnih sferah, saj je 80 kWh cifra na nivoju Tesle S (60-85). Za Akrapoviča mi je jasno, da mora biti tako, saj si znanja in renomeja ne more graditi na prodaji ljudske robe.

Za ostale smrtnike je pa koristno vedeti, da imajo bolj ljudski avti bistveno manjše baterije: Bollore Bluecar 30 kWh, Nissan Leaf 24 kWh, Renault Zoe 22 kWh. Njihov realen doseg je menda okrog 150 km, kar pomeni, da s 500 cikli prevoziš okrog 75.000 km. Vračeva trditev je torej, ne glede na možne variacije, čisto mimo.

Kaj v resnici dobiš, je po mojih baterijskih izkušnjah (npr. z mobiteli in notesniki) odvisno predvsem od treh zadev:
- kvalitete in odpornosti baterije,
- pogojev uporabe (klimatski pogoji, režimi polnjenja/praznjenja ipd.),
- kvalitete softvera in hardvera za nadzor energije in porabnikov.

Zdaj pa vprašanje, zakaj se pri navadnih avtomobilih precej izpostavlja vprašanje precej visoke cene obvezne zamenjave zobatega jermena, pri elektrikarjih pa o roku in ceni zamenjave baterije ni kaj dosti prebrati. Rekel bi, da je oboje strošek, ki te doleti po cca 100-150 tisoč km oziroma 5-6 letih (ja, Tesla za baterijo in pogon daje 8 let/125.000 milj oz. neomejeno garancije).

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2506411

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
[pobalin]
Zdaj pa vprašanje, zakaj se pri navadnih avtomobilih precej izpostavlja vprašanje precej visoke cene obvezne zamenjave zobatega jermena, pri elektrikarjih pa o roku in ceni zamenjave baterije ni kaj dosti prebrati. Rekel bi, da je oboje strošek, ki te doleti po cca 100-150 tisoč km oziroma 5-6 letih (ja, Tesla za baterijo in pogon daje 8 let/125.000 milj oz. neomejeno garancije).
Vprašanje je, ali želijo avtomobilski proizvajalci imeti takšne marže na baterijah, kot jih imajo na ostalih rezervnih delih.
Oziroma je odgovor tudi v tem, da državi ne bi bilo treba subvencionirati avtomobilov, ampak samo baterije.
Kar bi se lepo vklopilo tudi v koncept pametnih omrežij.

Strani: 1