Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Železnica do Kopra in polet na Mars
Strani: 1
sporočil: 30.415
V sosednjem članku beremo, da so kandidati za nadzornike SDH, ki bo
v letu 2016 pripravila slovensko vesoljsko misijo na Mars,
ekonomist Bogomir Kovač, Roman Dobnikar iz Petrola (za SD), Marko
Golob, nekdanji član uprave AUKN, Tomaž Subotič, ki poslovno deluje
v Pragi, Andrej Polenec, nekdanji šef Iskratela, predsednik uprave
Elesa Aleksander Mervar, direktorica Petrol Energetike Mojca Kert
Kos, nekdanji šef Adrie Airways Klemen Boštjančič, ki zdaj nadzira
Intereuropo. Razen Subotiča, ki ga tako in tako tukaj ni, kdo od
teh ljudi ima stik s slovensko realnostjo?
sporočil: 171
Tako kot se je v naprej vedelo da je TEŠ6 nepotrebna in ne bo
rentabilna in se je potem s tem vedenjem do onemoglosti
manipuliralo ker je bilo potrebno projekt izpeljati do konca, ker
so samo tako lahko do konca pokradli kar se je pokrasti dalo, ravno
tako bo sedaj enaka usoda doletela drugi tir KP-LJ, ker je trenutno
samo to dovolj velik projekt da se bo splačalo krasti in hkrati
krajo prikriti.
sporočil: 1.693
Preden karkoli komentiram na ta članek, bi rad vedel, koliko je
malo bolj realna ocena imetja naših slovenskih novodobnih- od 91 l.
"kapitalistov" ?
sporočil: 30.415
[FIN-454644]Že od Luckmanna in Bergerja ter njihove družbene konstrukcije realnosti vemo, da med mislijo in strukturo obstaja razmerje oz. obstaja dialektična zveza med realnostjo in znanjem. Vzemimo za primer prodajo državnega premoženja, ki poteka, sicer počasi pa vendar bosta NKBM in Telekom kmalu prodana. Kakšen stik z realnostjo ima 15.000 ljudi oz. 0,75% Slovencev, ki je podpisalo Mencingerjev pamflet v primerjavi z 99,25%, ki ga niso podpisali? Lahko upravičeno sklepamo, da 2 milijona Slovencev prodaji ne nasprotuje. Večina kandidatov za nadzornike je podpisala Mencingerjev manifest in mi, ki ga nismo podpisali in smo s svojim podpisom podprli čimprejšnjo prodajo državnih podjetjih, upravičeno sklepamo, da nadzorniški kandidati nimajo stika s slovensko »večinsko« realnostjo.
Vsi. Realnost ni taka, kot si ti domisljas.
sporočil: 382
Zanimivo, da do zdaj še nisem zasledil možnosti, ko bi iz
Hrastovelj ( kjer se dosedanji tir obrne) preko krajšega tunela
povezali z istrsko progo, ki prazna in zapuščena sameva....! Mogoče
pa bi bila rešitev za določen čas!?
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 21.02.2015 15:35
To sporočilo je izbrisal avtor (21.02.2015 15:30)
sporočil: 10.898
Hoces reci, da je realnost javno mnenje? Realnost je, da tistih, ki
odlocajo, javno mnenje prav nic ne zanima. In realnosti mi v
resnici ne smemo spoznati, ker veljajo poslovne skrivnosti.
sporočil: 171
zanimivo. SPloh nisem vedel da ta stvar obstaja? Je povsem opuščena
ali se vsaj v manjši meri uporablja za karkoli?
sporočil: 11.068
- kljub temu, da živimo v letu 2015 - obstajajo ljudje, ki verjamejo, da so Italijani fašisti in naši sovražniki, zato bi bila izgradnja kratke, nekaj kilometrov dolge železniške povezave med Koprom in Trstom nezaslišana, škandalozna in takorekoč izdajalska. Pa čeprav je to edina logična in še izjemno poceni alternativa milijardni investiciji v novo železnico med Koprom in Divačo. Nas imajo za bebce, kajne?Italjani povečini niso fašisti, tako kot tudi Slovenci nismo, to pa še ne pomeni, da jim moramo preusmeriti zaslužke od logističnih storitev, ki jih v primeru izgradnje 2. tira lahko obdržimo. Će pa zgradimo tir med Koprom in Trstom namesto 2. tira pa pozabimo na slovenske železnice, ki jih lahko brez tovora iz Luke Koper kar zapremo. Ste popolnoma pri zdravi pameti? To hočete?
sporočil: 10.519
[vrac]Če je bolj racionalno bo po modernizirani sedanji progi še vedno tekel dobršen del prometa. In najbrž del tudi iz Trsta do Divače. Če pa je bolj racionalno, bo pa tekel po Italiji proti Avstriji. Smo v EU, kjer ni več mej in moramo gledati na čim nižje stroške transporta.
>- kljub temu, da živimo v letu 2015 - obstajajo ljudje, ki verjamejo, da so Italijani fašisti in naši sovražniki, zato bi bila izgradnja kratke, nekaj kilometrov dolge železniške povezave med Koprom in Trstom nezaslišana, škandalozna in takorekoč izdajalska. Pa čeprav je to edina logična in še izjemno poceni alternativa milijardni investiciji v novo železnico med Koprom in Divačo. Nas imajo za bebce, kajne?
Italjani povečini niso fašisti, tako kot tudi Slovenci nismo, to pa še ne pomeni, da jim moramo preusmeriti zaslužke od logističnih storitev, ki jih v primeru izgradnje 2. tira lahko obdržimo. Će pa zgradimo tir med Koprom in Trstom namesto 2. tira pa pozabimo na slovenske železnice, ki jih lahko brez tovora iz Luke Koper kar zapremo. Ste popolnoma pri zdravi pameti? To hočete?
sporočil: 4.311
[kzupanc]In če se izkaže, da je neka druga država bolj racionalna prodajmo to zajebancijo od države, ki ni sposobna skrbet za osnovno in frastrukturo in bo pač neka druga država racionalneje skrbela za infrastrukturo. Pa še kakšen € bo mogoče kapnil v žep vsakemu davkoplačevalcu. Tako, lepo preprosto za Kranjske kmetiče.......
> [vrac]
> >- kljub temu, da živimo v letu 2015 - obstajajo ljudje, ki verjamejo, da so Italijani fašisti in naši sovražniki, zato bi bila izgradnja kratke, nekaj kilometrov dolge železniške povezave med Koprom in Trstom nezaslišana, škandalozna in takorekoč izdajalska. Pa čeprav je to edina logična in še izjemno poceni alternativa milijardni investiciji v novo železnico med Koprom in Divačo. Nas imajo za bebce, kajne?
>
> Italjani povečini niso fašisti, tako kot tudi Slovenci nismo, to pa še ne pomeni, da jim moramo preusmeriti zaslužke od logističnih storitev, ki jih v primeru izgradnje 2. tira lahko obdržimo. Će pa zgradimo tir med Koprom in Trstom namesto 2. tira pa pozabimo na slovenske železnice, ki jih lahko brez tovora iz Luke Koper kar zapremo. Ste popolnoma pri zdravi pameti? To hočete?
Če je bolj racionalno bo po modernizirani sedanji progi še vedno tekel dobršen del prometa. In najbrž del tudi iz Trsta do Divače. Če pa je bolj racionalno, bo pa tekel po Italiji proti Avstriji. Smo v EU, kjer ni več mej in moramo gledati na čim nižje stroške transporta.
sporočil: 1.783
[londra]Vmes je kar ene 300m višinske razlike. Koprski krak ravno zato naredi par serpentin, da premaga višino kraškega roba. Ne verjamem, da bi bilo tole prav enostavno povezati.
Zanimivo, da do zdaj še nisem zasledil možnosti, ko bi iz Hrastovelj ( kjer se dosedanji tir obrne) preko krajšega tunela povezali z istrsko progo, ki prazna in zapuščena sameva....! Mogoče pa bi bila rešitev za določen čas!?
Je pa res, da proga sameva, saj v Pulj pelje le poleti kak vlak. Celo Hrvati z reške proge vozijo z avtobusom potnike pod Učko do svojega dela istrskega kraka, da gredo potem naprej proti Pulju.
sporočil: 155
1. Zgodba o drugem tiru se začenja brati kot zgodba o lisici in
kislem grozdju.
2. Glede na dokazano slovensko politično nesposobnost, voditi velike gradbene projekte brez prevelikega koruptivnega tveganja, je verjetno res še najbolj smiselno zgraditi tistih nekaj kilometrov do Trsta. Vendar je ob tem upravičen strah, ne pred fašizmom in iredentizmom, temveč pred tem, da bo Koper pretovarjal zgolj presežke Trsta. Takšni prijatelji pa spet nismo, da bi si kruh delili po bratsko.
3. Res, če bi hoteli urejeno železniško povezavo od Šentilja do Kopra, bi potrebovali še neprimerno več investicij kot le v drugi tir pri Kopru, kajti celotno železniško omrežje je v takšnem stanju, kot bodo slovenske regionalke čez leto dni. Vedno se je govorilo le o cestah, ne železnice pa se je vedno gledalo, kot da so njihova počasnost, zastarelost in ozka grla samoumevni. Račun za nezanimanje je tu.
4. Kar se tiče Teš6 pa je res, da je to nateg davkoplačevalcev brez primere: ne le, da so odgovorni (z imeni in priimki) izbrali za njegovo gradnjo dubiozno podjetje, ki se spozna na sive posle - še več! Preden bo Teš 6 kdaj postal likviden, mu bo zmanjkalo lignita in bo potem kuril indonezijski premog. Edina smiselna alternativa je bila vedno drugi blok krške nuklearke.
2. Glede na dokazano slovensko politično nesposobnost, voditi velike gradbene projekte brez prevelikega koruptivnega tveganja, je verjetno res še najbolj smiselno zgraditi tistih nekaj kilometrov do Trsta. Vendar je ob tem upravičen strah, ne pred fašizmom in iredentizmom, temveč pred tem, da bo Koper pretovarjal zgolj presežke Trsta. Takšni prijatelji pa spet nismo, da bi si kruh delili po bratsko.
3. Res, če bi hoteli urejeno železniško povezavo od Šentilja do Kopra, bi potrebovali še neprimerno več investicij kot le v drugi tir pri Kopru, kajti celotno železniško omrežje je v takšnem stanju, kot bodo slovenske regionalke čez leto dni. Vedno se je govorilo le o cestah, ne železnice pa se je vedno gledalo, kot da so njihova počasnost, zastarelost in ozka grla samoumevni. Račun za nezanimanje je tu.
4. Kar se tiče Teš6 pa je res, da je to nateg davkoplačevalcev brez primere: ne le, da so odgovorni (z imeni in priimki) izbrali za njegovo gradnjo dubiozno podjetje, ki se spozna na sive posle - še več! Preden bo Teš 6 kdaj postal likviden, mu bo zmanjkalo lignita in bo potem kuril indonezijski premog. Edina smiselna alternativa je bila vedno drugi blok krške nuklearke.
sporočil: 42
Tir Koper-Divača za 1.4 mrd je norost, ki jo je potebno ustaviti.
Kje so kakršnekoli resne ekspertne analize?
sporočil: 2.617
G. Steinbuch se je očitno izgubil v času in prostoru. Predlagam mu,
da malček pobrska po arhivih in pogleda kakšni so bili kaj
rezultati predsedniških in parlamentarnih volitev v devetdesetih,
pa delno tudi kasneje. Če ga mentalno zaprto in totalitarno
pogojeno okolje intelektualno ne omejuje, bo ugotovil, da je z
zadnjim stavkom v prispevku usekal konkretno mimo.
sporočil: 676
Če bi res zgradili drugi tir poleg že obstoječega namesto popolnoma
nove proge, potem bi lahko ta investicija res stala kakšnih
štiristo milijonov. Toda ne, mi hočemo progo za dvesto na uro pa
čeprav le pet minut. Seveda pa nikogar ne zanima da naši tovorni
vlaki vozijo le osemdeset ali pa še manj.
sporočil: 1
čas vnosa: 24.02.15 07:53
Ta gospod se pa res spozna na vse. Naj malo pogleda k sosedom in po
svetu.
Tudi EU ni večna kakor ni bila SFRJ.
Železničar.
Tudi EU ni večna kakor ni bila SFRJ.
Železničar.
Strani: 1