Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

anon-128631 sporočil: 2.624
Če gladamo globalno in brez žlehnobe je v zvezi drugega tira oziroma povečanje propustnosti prometa v notranjost potrebno pod nujno nekaj narediti. Namreč nedopustno je, da se izsiljuje za gradnjo neke prioritete in se potem deanr porabi za pokrivanje slabe politike gospodarjenja. Očitno je z železnicami isto. Zato sklicevanje, da je slaba propustnost proge z 70 vlaki v 24 urah malo huda. ČE gledamo matematično je povprečno 3 vlaki na uro. Ali je to dober promet ali ne pa je drugo vprašanje.
Tukaj vidim drugi problem in to je očitno slabo dimenzionirana poraba elektrike za napajanje lokomotiv. ME zanima če bi zdržale 4 lokomotive tiste najnovejše na eni napajalni.

Zato je več kot očitno, da bo potrebno narediti sistemsko rešitev za tovorni kopenski promet in povezavo z LUKO KOPER,ki bo kvalitetna in stabilna.
Če pa gledamo dolgoročno pa bo prej ali slej potrebno povezati notranjost države z dobro povezavo z LUKO, kakor tudi kontejnerski terminali po državi. Žal je sedaj malo po gasilsko.

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2496511

Strani: 1

akozelj sporočil: 205
Drugi tir ima že dolgo brado , kompromisi in govoričenje pa zmeraj nekaj novega dan za dnem čisto po naše brez kompliciranja in zavor se ne premakne nobena gospodarska zadeva. Stroški na stroške in blebetanja konkretnega dejanja o drugem tiru pa nič. Zadeva bo rešena brez političnih zdrah in projekt v privat roke.

Strani: 1