Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Prestavite vsaj v tretjo, prosim
sporočil: 124
Res je! Tudi sam se večkrat sprašujem, kako so ljudje lahko tako
brezbrižni do zapravljanja časa v avtomobilu, ko bi lahko vsak dan
5 min več porabil za kaj koristnega, lahko za delo, družbo ali
spanec.
Vzporednice z stanjem v družbi in njenih sistemih se ustvarjajo same po sebi. Ljudem v sedlu pač koristi status quo in jih bolj malo briga za blaginjo družbe in zanamcev.
Tudi jaz mislim, da bodo cene nepremičnin padale vsaj še 5 let. Gradbeništvo pa bo temu primerno cvetelo.
Vzporednice z stanjem v družbi in njenih sistemih se ustvarjajo same po sebi. Ljudem v sedlu pač koristi status quo in jih bolj malo briga za blaginjo družbe in zanamcev.
Tudi jaz mislim, da bodo cene nepremičnin padale vsaj še 5 let. Gradbeništvo pa bo temu primerno cvetelo.
sporočil: 5.835
"Kot je PWC mednarodni specialist za prestrukturiranje podjetij povedal pred časom v intervjuju za Sobotno prilogo Dela: »Za vsako stvar, ki se drugje zgodi v enem mesecu, pri vas rabimo štiri.« In tudi tranzicijo, ki so jo druge ekssocialistične države končale v desetletju, bomo mi očitno v štirih, naj dodam. Če sploh."Tranzicijo? Nisem opazil, da bi Slovenija izvajala kakšno tranzicijo.
Danes je v naši državi sicer več tujih trgovcev, kot pred dobrima dvema desetletjema in je zato izbira med artikli boljša - vendar to ni tranzicija.
sporočil: 84
Ste eden tistih ljubljanskih voznikov, ki pri zelenem semaforju najprej malo razmislijo in pogledajo, nato počasi in previdno speljejo, si pustijo razkošno varnostno razdaljo in potem zelo zelo zelo zložno pospešujejo do naslednjega križišča? Ker verjamete, da tako varčujete gorivo? Za vas imam novico - motite se. Fizikalno gledano, porabite enako energije, da od nič do 60 pospešite v petih sekundah, kot če za enak pospešek potrebujete 20 sekund.No, tudi jaz imam za vas novico. Če ste eden od opisanih voznikov, se ne motite! Fizikalno gledano porabite manj energije, če od nič do 60 (km/h verjetno misli avtor) pospešite v petih sekundah, kot če za enako hitrost (verjetno se je avtorju tu napačno zapisal "pospešek") potrebujete 20 sekund.
Zakaj? Ker se vozimo v zraku (če odmislimo še razna trenja v ležajih), ki ima določeno gostoto. In zato ker je upor tega zraka sorazmeren kvadratu naše hitrosti in ker v povprečju prevozimo z nižjo hitrostjo vso tisto pot preden dosežemo končno hitrost (60 km/h), porabimo tudi manj energije.
Vsaj tako je moje mnenje; je pa to po moje čisto srednješolska fizika, morda celo osnovnošolska.
Če pa ne bi bilo upora in trenja ned vožnjo, bi bila pa poraba energije v obeh primerih enaka.
Lp
sporočil: 283
Zadnja sprememba: anon-25179 06.11.2014 23:33
Se huje je, ce primerjamo vedenje pescev na plocnikih Ljubljane in
New Yorka.Izzivam vas, da zamisljeno buljite v telefon med hojo po plocniku v New Yorku :)
Drugace pa - kot vedno - odlicen clanek.
LP,
PIC
sporočil: 2.339
Zadnja sprememba: anon-268539 07.11.2014 05:06
»Če nam je všeč ali ne, svetovna ekonomija vse bolj postaja
globalna arena…«Absolutno. Lahko se pridušamo čez pohlep in razvrat kvazi elit, čez stranpoti multinacionalk in strateških združenj, lahko prvi 'vržemo kamen', toda izstop iz globalizirane vlakovne kompozicije pomeni najprej še večje zaostajanje in potem zelo verjetno drsenje navzdol. Najprej ekonomsko.
Ilustracija: podpis grškega jamstvenega sporazuma ('bailout') ni samo formalnost, je socio-politična realnost. Princip se nanaša na vse, še posebej na problematične članice EU. Tudi najnovejša izjava črnogorskega premier-ja o potencialnem pretrganju pogajanj z EU je taktična neumnost.
Plan B tako ni 'valuta sreče' in še manj nov krog teka slovenskih balkanskih maratoncev.
sporočil: 2.117
[denac]Res je. Pa je vse povezano še z enim dejavnikom, to je odgovornostjo. Ta je najprej na udaru, pomanjkanje te pa šele omogoči vse ostalo. Sicer bi res takoj odstranili vse odgovorne, namestili nove ljudi in iztisnili gnoj, razkužili in pričeli z delom. Ker pa temu pri nas ni tako,ostajajo vsakič in na vseh področjih še naprej isti ljudje, ki so stanje pripeljali sem na svojih položajih, celo domenili so se, da se malo med seboj mešajo iz ene službo v drugo, iz politike v banke in nazaj, pa v državne službe, JU in nazaj! Tudi leta 2020 ne bo kaj bolje.
Tam v vrhovih - Jugoslavije - in tudi Slovenije se melje ena in ista filozofija. Ne delati uspešno, ker lahko izgubimo udobno službo. Z uspešnostjo se kažejo potrebe po izboljšanju, prestrukturiranju, uvedbi novih tehnologij, vse to pa ogroža naša udobna delovna mesta, visoke plače in rente.
Najslabšo možno kombinacijo smo našli ravno na teh ozemljih: socializem pomešan z balkansko miselnostjo. Še danes je tako.
Za tolaženje folka o boljših časih pa so tile fantasti privlekli na dan docela nemogočo primerjavo: lapali so o "drugi Švici". Slovenija in druga Švica gre ravno tako skupaj, kakor smoking in gumijasti škornji.
Trapasti folk pa je tisto o "Švici" celo verjel.
sporočil: 30.415
Zadnja sprememba: anon-317028 07.11.2014 07:05
Akrapovič je bil pripravljen vlagati v proizvodnjo na Barju in prav
zaradi cijazenja države »na nizkih vrtljajih« se na Barju ne
ustvarja dodana vrednost. Dobro organizirana in učinkovita država
bi dodani vrednosti ustvarjeni v gospodarstvu, morala priložiti
svoj del pa ga zaradi cijazenja ne doda in zaradi tega počasnega
speljevanja naša dodana vrednost na zaposlenega zaostaja za
avstrijsko za osupljivih 50.000 EUR. Res je, za povečanje dodane
vrednosti potrebujemo tudi boljše izdelke, ki imajo višjo ceno ali
nižje stroške. Kako znižati korupcijske bonuse, pretirano
birokracijo in pretirane plače za malo dela v javnem sektorju? Ob
robu sedanjih »pogajanj« s sindikati javnega sektorja vidimo, da
sindikati birokracije ne dovolijo klestiti, tudi plač nočejo
znižati in pravzaprav državni organi korupcije ne želijo odpraviti,
kajti prejemanje korupcijskega bonusa sodi med stečene pravice
državnih uslužbencev in je priboljšek k plači, podobno kot je
napitnina poboljšek k natakarjevi plači. Brez razmišljanja in
hupanja njujorških taksistov ne bo sprememb pa še za nameček v
državi malo dodanega ustvarjamo, kajti živimo na dolg in od
kreditov, za katere mencingerijanci mislijo, da jih ne bomo nikoli
vrnili, ker jih bo »višja sila« preprosto odpisala, kaj je verjetno
res, seveda, odpisi bodo potekali pod budnim očesom Trojke in
takrat mencingerijanci imajo celo prav.
sporočil: 2.599
[XZZZS4]Kar si napisal, je osnovnošolska traparija, ne osnovnošolska logika.
No, tudi jaz imam za vas novico. Če ste eden od opisanih voznikov, se ne motite! Fizikalno gledano porabite manj energije, če od nič do 60 (km/h verjetno misli avtor) pospešite v petih sekundah, kot če za enako hitrost (verjetno se je avtorju tu napačno zapisal "pospešek") potrebujete 20 sekund.
Zakaj? Ker se vozimo v zraku (če odmislimo še razna trenja v ležajih), ki ima določeno gostoto. In zato ker je upor tega zraka sorazmeren kvadratu naše hitrosti in ker v povprečju prevozimo z nižjo hitrostjo vso tisto pot preden dosežemo končno hitrost (60 km/h), porabimo tudi manj energije.
Vsaj tako je moje mnenje; je pa to po moje čisto srednješolska fizika, morda celo osnovnošolska.
Če pa ne bi bilo upora in trenja ned vožnjo, bi bila pa poraba energije v obeh primerih enaka.
Lp
Če linearno pospešuješ od 0 do 60, je tvoja povprečna hitrost 30, ne glede na to, za kakšen pospešek gre.
Če nisi ljubljanski šoferski pacient, ki mu je vseeno, kdaj kam pride, in če želiš doseči enako povprečno hitrost, torej enak čas za določeno relacijo, s počasnim pospeševanjem porabiš še več energije, ker mora biti v tem primeru tvoja končna (potovalna) hitrost nekaj višja, o sili upora kot kvadratu hitrosti pa se celo tebi nekaj sanja.
sporočil: 1.950
V Sloveniji je ogromno popolnoma nesposobnih ljudi s papirji visoke
in še višje izobrazbe (predvsem družboslovne), na osnovi katerih
dobivajo nezaslužene plače. Njihov edini cilj je produciranje
zakonodaje, da bi v njeni zmešnjavi lahko ostalo vse po starem,
kajti samo tako lahko tako imenovana "stroka" prikriva svojo
popolno nesposobnost in si zagotavlja zelo dobro preživetje na
račun drugih. V ta namen se tudi zateka pod okrilje leve politike,
kajti oboji lahko preživijo samo na ta način. Je pa res, da so v
štrikanju megle izjemno produktivni. O refleksu crknjene krave v
Sloveniji pa je svetovno javnost na CNN obvestila kar bivša PM
Alenka Bratušek, ko je razkrila, da leve vlade rabijo čas.
En lep primerek je Štrukelj, ki mu je pod plaščem leve politike uspelo sezidati takšne šolske in vrtčevske normative, da bo vsak čas vsak učenec imel kar svojega učitelja, zadolženega za blokiranje razvoja zdrave pameti.
En lep primerek je Štrukelj, ki mu je pod plaščem leve politike uspelo sezidati takšne šolske in vrtčevske normative, da bo vsak čas vsak učenec imel kar svojega učitelja, zadolženega za blokiranje razvoja zdrave pameti.
sporočil: 48.253
Clanek je teoreticno sicer odlicen, v praksi pa je tako, da je zal
drugacna od teorije.
Gradualizem ni smo lastnost slovenske politike, gradualizem je zelja volilcev. Pravis, da "se vsi obnasajo kot da se bodo brezposelni spet zaposlili na istih delovnih mestih". Ampak oni se HOCEJO zaposliti na istih delovnih mestih....
Deregulacija trga delovne sile (vkljucno z odpravo minimalne place), privatizacija javnosektorskih izvajalcev storitev (predvsem zdravstvo) - vse to je v teoriji super, v praksi pa nemogoce, ker tega volilci nocejo.
Pa ne samo skrajno levi volilci, nobeni.
Gradualizem ni smo lastnost slovenske politike, gradualizem je zelja volilcev. Pravis, da "se vsi obnasajo kot da se bodo brezposelni spet zaposlili na istih delovnih mestih". Ampak oni se HOCEJO zaposliti na istih delovnih mestih....
Deregulacija trga delovne sile (vkljucno z odpravo minimalne place), privatizacija javnosektorskih izvajalcev storitev (predvsem zdravstvo) - vse to je v teoriji super, v praksi pa nemogoce, ker tega volilci nocejo.
Pa ne samo skrajno levi volilci, nobeni.
sporočil: 14.015
Ker verjamete, da tako varčujete gorivo? Za vas imam novico - motite se. Fizikalno gledano, porabite enako energije, da od nič do 60 pospešite v petih sekundah, kot če za enak pospešek potrebujete 20 sekund.Naš finančni strokovnjak nima sreče s temi forami in metaforami. Že spet je brcnil v temo.
Vsaka gospodinja ve, da težka noga porabi dvakrat več goriva.
sporočil: 39
Imaš prav. V brezzračnih pogojih in z motorjem s 100% izkoristkom
bi sicer veljala predpostavka avtorja, v resničnem svetu pač
ne.
Najprej zračni upor. Pri majhnih hitrostih ta narašča linearno, vendar kmalu začne naraščati kvadratno. Skratka, dvakratna hitrost, štirikraten upor. Sicer pa to lahko preverite na kakšnem ravnem odseku avtoceste. Peljite 90 km/h in spremljajte porabo, potem pa še 120 km/h.
Na žalost energija za vse te premike ne pride iz kakšnih idealnih mehanskih nebes, ampak iz zelo zemeljskega motorja na notranje izgorevanje (situacija pri električnih avtomobilih je mnogo boljša). Vsak od teh motorjev ima znano krivuljo izkoristka, od katere je zelo odvisno kakšna bo poraba goriva. Tako tudi ni nepomembno ali pospešujete v visoki ali nizki prestavi.
Vpliv hitrosti na kotalni upor sem zanemaril in sicer predvsem zato, ker ga ne znam dobro ocenit. Zagotovo s hitrostjo narašča, vendar ne vem kako hitro.
Če povzamem, najnižja poraba v vodoravnem svetu brez vzponov in padcev bi bila taka, pri kateri bi pospeševali zeloo počasi do točke, ko bi nekaj pred ciljem ugasnili motor in prijadrali na cilj.
Najprej zračni upor. Pri majhnih hitrostih ta narašča linearno, vendar kmalu začne naraščati kvadratno. Skratka, dvakratna hitrost, štirikraten upor. Sicer pa to lahko preverite na kakšnem ravnem odseku avtoceste. Peljite 90 km/h in spremljajte porabo, potem pa še 120 km/h.
Na žalost energija za vse te premike ne pride iz kakšnih idealnih mehanskih nebes, ampak iz zelo zemeljskega motorja na notranje izgorevanje (situacija pri električnih avtomobilih je mnogo boljša). Vsak od teh motorjev ima znano krivuljo izkoristka, od katere je zelo odvisno kakšna bo poraba goriva. Tako tudi ni nepomembno ali pospešujete v visoki ali nizki prestavi.
Vpliv hitrosti na kotalni upor sem zanemaril in sicer predvsem zato, ker ga ne znam dobro ocenit. Zagotovo s hitrostjo narašča, vendar ne vem kako hitro.
Če povzamem, najnižja poraba v vodoravnem svetu brez vzponov in padcev bi bila taka, pri kateri bi pospeševali zeloo počasi do točke, ko bi nekaj pred ciljem ugasnili motor in prijadrali na cilj.
sporočil: 39
Bistveno sem seveda pozabil. Vprašanje sloga vožnje je tesno
povezano z izrabo časa.
Če hitite, da boste doma potem sedli pred TV, potem ste, oprostite neposrednosti, potraten in nevaren bebec.
Mogoče hitite, ker vas na cilju čaka še veliko dela. V tem primeru tehtate med koristnostjo tega dela na eni, ter povečano porabo goriva in povečano nevarnostjo trka na drugi strani (še vedno recimo, da vozite v okviru zakonskih omejitev).
To sta le dva primera. Če hitite, ker boste pridobljeni čas pametno porabili (ni nujno, da to pomeni takojšnjo finančno korist), potem je to do neke mere opravičjivo.
Če hitite, da boste doma potem sedli pred TV, potem ste, oprostite neposrednosti, potraten in nevaren bebec.
Mogoče hitite, ker vas na cilju čaka še veliko dela. V tem primeru tehtate med koristnostjo tega dela na eni, ter povečano porabo goriva in povečano nevarnostjo trka na drugi strani (še vedno recimo, da vozite v okviru zakonskih omejitev).
To sta le dva primera. Če hitite, ker boste pridobljeni čas pametno porabili (ni nujno, da to pomeni takojšnjo finančno korist), potem je to do neke mere opravičjivo.
sporočil: 2.599
[fibonaci]Ti pa imaš približno toliko sreče z razumevanjem fizike kot z razumevanjem financ in ekonomije. Nič. Zero. Nada.
> Ker verjamete, da tako varčujete gorivo? Za vas imam novico - motite se. Fizikalno gledano, porabite enako energije, da od nič do 60 pospešite v petih sekundah, kot če za enak pospešek potrebujete 20 sekund.
Naš finančni strokovnjak nima sreče s temi forami in metaforami. Že spet je brcnil v temo.
Vsaka gospodinja ve, da težka noga porabi dvakrat več goriva.
forum.finance.si/?m=...161&single
sporočil: 39
Zračni upor kolesarja je bistveno manjši kot avtomobila, zato vam
predlagam test: poskusite se peljat 60 km/h, pa mi povejte, kako
zanemarljivo je. V pomoč vam namignem, da vas zavira le kotalni
upor pnevmatik vašega kolesa, ki je precej manjši od zračnega
upora, in zračni upor. Če je zanemarljiv, potem vam bo to brez
težav uspelo.
Po uspešno opravljenem testu se lahko javite za svetovalca kateri od ekip na Tour de France. Tam poklicnim kolesarjem le redko uspe doseči povprečno hitrost 40 km/h (bikeraceinfo.com/tdf...tats.html)
Po uspešno opravljenem testu se lahko javite za svetovalca kateri od ekip na Tour de France. Tam poklicnim kolesarjem le redko uspe doseči povprečno hitrost 40 km/h (bikeraceinfo.com/tdf...tats.html)
sporočil: 14.015
Zadnja sprememba: anon-238577 07.11.2014 09:36
[BlazVo]Saj zato pa se trudim, da bi se kaj novega naučil. Če pravilno razmem najnovejša odkritja psiho-fizike je tako: bolj kot pritiskaš na plin, prej si na cilju, manj časa voziš in zato tudi porabiš manj goriva. Torej je omejitev hitrosti v mestih na 50 čista neumnost in zapravljanje goriva in denarja.
> [fibonaci]
> > Ker verjamete, da tako varčujete gorivo? Za vas imam novico - motite se. Fizikalno gledano, porabite enako energije, da od nič do 60 pospešite v petih sekundah, kot če za enak pospešek potrebujete 20 sekund.
>
> Naš finančni strokovnjak nima sreče s temi forami in metaforami. Že spet je brcnil v temo.
> Vsaka gospodinja ve, da težka noga porabi dvakrat več goriva.
Ti pa imaš približno toliko sreče z razumevanjem fizike kot z razumevanjem financ in ekonomije. Nič. Zero. Nada.
Bravo! Ta psihedelična fizika ima še svetlo prihodnost.
sporočil: 31.930
Zadnja sprememba: najobj 07.11.2014 09:33
[bc123a]... čuj, če mene kaj vprašaš, je članek butast tudi teoretično, ker je zgrešen že v samem izhodišču, ko primerja neprimerljivo ... khmm, razen če gospod dvakrat napisani doktor psihologije in finančnik z 20-letnimi izkušnjami v upravah in nadzornih svetih družb verjame, da sta ZDA in Slovenija z vidika ekonomije pravzaprav isti kurac, ker fizikalne zakonitosti v obeh državah delujejo enako ...
Clanek je teoreticno sicer odlicen, v praksi pa je tako, da je zal drugacna od teorije.
Gradualizem ni smo lastnost slovenske politike, gradualizem je zelja volilcev. Pravis, da "se vsi obnasajo kot da se bodo brezposelni spet zaposlili na istih delovnih mestih". Ampak oni se HOCEJO zaposliti na istih delovnih mestih....
Deregulacija trga delovne sile (vkljucno z odpravo minimalne place), privatizacija javnosektorskih izvajalcev storitev (predvsem zdravstvo) - vse to je v teoriji super, v praksi pa nemogoce, ker tega volilci nocejo.
Pa ne samo skrajno levi volilci, nobeni.
P.S.: toti ftalphaville.ft.com/....42.21.png graf o ameriški ekonomiji v primerjalnem obdobju očitno nič ne pove, pa ga zato gospod dvakrat napisani doktor psihologije in finančnik z 20-letnimi izkušnjami v upravah in nadzornih svetih družb ni uporabil v svojem članku, kjer se trudi z razlago, kako bi Slovenija z ameriškimi metodami reševala svoje probleme ...
sporočil: 14.015
[najobj]Čuj, kaj zdaj hočeš rečt, da če imajo oni tam svojo mašino za printanje denarja v šesti prestavi, mi pa našo v tretji, da bodo oni prej prišli v komunizem kot mi?
> [bc123a]
>
P.S.: toti ftalphaville.ft.com/....42.21.png graf o ameriški ekonomiji v primerjalnem obdobju očitno nič ne pove, pa ga zato gospod dvakrat napisani doktor psihologije in finančnik z 20-letnimi izkušnjami v upravah in nadzornih svetih družb ni uporabil v svojem članku, kjer se trudi z razlago, kako bi Slovenija z ameriškimi metodami reševala svoje probleme ...
sporočil: 768
Bravo, odlično napisano!
Se pridružujem in podpiram ugotovitve!
Tudi sodni postopki so nekaj kar teče prepočasi!
Se pridružujem in podpiram ugotovitve!
Tudi sodni postopki so nekaj kar teče prepočasi!
sporočil: 2.599
[fibonaci]Vsa fizika, ki jo moraš razumeti, je v tem postu, in če je ne moreš razumeti, naj bo pač zate psiho-fizika (BTW, psiho-fizika res nekaj pomeni, ampak mi je škoda, da bi tebi razlagal).
> [BlazVo]
> > [fibonaci]
> > > Ker verjamete, da tako varčujete gorivo? Za vas imam novico - motite se. Fizikalno gledano, porabite enako energije, da od nič do 60 pospešite v petih sekundah, kot če za enak pospešek potrebujete 20 sekund.
> >
> > Naš finančni strokovnjak nima sreče s temi forami in metaforami. Že spet je brcnil v temo.
> > Vsaka gospodinja ve, da težka noga porabi dvakrat več goriva.
>
> Ti pa imaš približno toliko sreče z razumevanjem fizike kot z razumevanjem financ in ekonomije. Nič. Zero. Nada.
Saj zato pa se trudim, da bi se kaj novega naučil. Če pravilno razmem najnovejša odkritja psiho-fizike je tako: bolj kot pritiskaš na plin, prej si na cilju, manj časa voziš in zato tudi porabiš manj goriva. Torej je omejitev hitrosti v mestih na 50 čista neumnost in zapravljanje goriva in denarja.
Bravo! Ta psihedelična fizika ima še svetlo prihodnost.
forum.finance.si/?m=...161&single
Svetla stran vsega tega je, da čedalje bolj ugotavljam, kako ustrezna je uvodna metafora. Isti pacienti, ki verjamete v mencigerjanske vudu recepte, očitno verjamete tudi v mečkanje na mestnih križiščih. Vzrok tako prve kot druge vrste zablod pa je funkcionalna nepismenost.
sporočil: 31.930
Zadnja sprememba: najobj 07.11.2014 09:49
[fibonaci]
> [najobj]
> > [bc123a]
> >
> P.S.: toti ftalphaville.ft.com/....42.21.png graf o ameriški ekonomiji v primerjalnem obdobju očitno nič ne pove, pa ga zato gospod dvakrat napisani doktor psihologije in finančnik z 20-letnimi izkušnjami v upravah in nadzornih svetih družb ni uporabil v svojem članku, kjer se trudi z razlago, kako bi Slovenija z ameriškimi metodami reševala svoje probleme ...
Čuj, kaj zdaj hočeš rečt, da če imajo oni tam svojo mašino za printanje denarja v šesti prestavi, mi pa našo v tretji, da bodo oni prej prišli v komunizem kot mi?... čuj, totega www.youtube.com/watc...6vi528gseA strica vprašaj, jaz se na tovrstno "šofiranje" ne spoznam ...
sporočil: 14.015
[BlazVo]Čakaj malo, mirno kri. Saj sploh nisem govoril o vsebini in poanti članka, samo o ponesrečeni začetni metafori.
> [fibonaci]
Svetla stran vsega tega je, da čedalje bolj ugotavljam, kako ustrezna je uvodna metafora. Isti pacienti, ki verjamete v mencigerjanske vudu recepte, očitno verjamete tudi v mečkanje na mestnih križiščih. Vzrok tako prve kot druge vrste zablod pa je funkcionalna nepismenost.
Da smo na globalnem trgu in kaj to pomeni, je menda jasno.
sporočil: 664
Martinovanje 24/7 :)
Cimos je najbolji, Cimos je slavan, ko to kaže ...
Križanič je najbolji, Križanič je slavan, ...
Borči je najbolji, Borči je slavan, ...
...
Duško je najbolji, Duško je slavan, ...
Mirko je najbolji, Mirko je slavan, ...
Fantje, dejmo še eno domačo ...
dvigni Duško, dvigni Duško kupico, obrni jo, povezni jo, na mizico, ... juhuuu
dvigni Mirko, dvigni Mirko kupico, obrni jo ...
...
Blaži stara kljuka, pit se ga ne upa, ...
:)
Cimos je najbolji, Cimos je slavan, ko to kaže ...
Križanič je najbolji, Križanič je slavan, ...
Borči je najbolji, Borči je slavan, ...
...
Duško je najbolji, Duško je slavan, ...
Mirko je najbolji, Mirko je slavan, ...
Fantje, dejmo še eno domačo ...
dvigni Duško, dvigni Duško kupico, obrni jo, povezni jo, na mizico, ... juhuuu
dvigni Mirko, dvigni Mirko kupico, obrni jo ...
...
Blaži stara kljuka, pit se ga ne upa, ...
:)
sporočil: 14.015
[BlazVo]Ti dokazuješ, da držita pregovora "čas je denar" in "kdor hitro da, dvakrat da".
> [fibonaci]
Isti pacienti, ki verjamete v mencigerjanske vudu recepte, očitno verjamete tudi v mečkanje na mestnih križiščih. Vzrok tako prve kot druge vrste zablod pa je funkcionalna nepismenost.
Vemo.
Ampak metafora je vseeno zgrešena, ker mešaš hruške in jabolka. Primerjaš gospodarsko tekmo s časom in konkurenco na eni strani, z mestnimi vozniki na drugi. Če je v populaciji tretjina penzionistov, jih je približno toliko tudi na cesti. Za njih pa čas pomeni nekaj čisto drugega ...
Btw, blatnodolski neo-liberalci še pizdite nad počasnimi vozniki, ameriški so že zdavnaj ugotovili, da to nima smisla ampak je rešitev v zraku. Ne v "luftu", ampak zračnem transportu. Kupi helikopter!
sporočil: 14.015
[najobj]Toti stric pravi, da za šofiranje poleg volana potrebuješ še plin in zavore. Dobro je tudi vedeti, kdaj uporabljati eno in kdaj drugo.
> [fibonaci]
> >
... čuj, totega www.youtube.com/watc...6vi528gseA strica vprašaj, jaz se na tovrstno "šofiranje" ne spoznam ...
Tisti, ki so vzeli samo pol lekcije, se ne vozijo dolgo ...
sporočil: 31.930
[BlazVo]
> [fibonaci]
> > [BlazVo]
> > > [fibonaci]
> > > > Ker verjamete, da tako varčujete gorivo? Za vas imam novico - motite se. Fizikalno gledano, porabite enako energije, da od nič do 60 pospešite v petih sekundah, kot če za enak pospešek potrebujete 20 sekund.
> > >
> > > Naš finančni strokovnjak nima sreče s temi forami in metaforami. Že spet je brcnil v temo.
> > > Vsaka gospodinja ve, da težka noga porabi dvakrat več goriva.
> >
> > Ti pa imaš približno toliko sreče z razumevanjem fizike kot z razumevanjem financ in ekonomije. Nič. Zero. Nada.
>
> Saj zato pa se trudim, da bi se kaj novega naučil. Če pravilno razmem najnovejša odkritja psiho-fizike je tako: bolj kot pritiskaš na plin, prej si na cilju, manj časa voziš in zato tudi porabiš manj goriva. Torej je omejitev hitrosti v mestih na 50 čista neumnost in zapravljanje goriva in denarja.
> Bravo! Ta psihedelična fizika ima še svetlo prihodnost.
Vsa fizika, ki jo moraš razumeti, je v tem postu, in če je ne moreš razumeti, naj bo pač zate psiho-fizika (BTW, psiho-fizika res nekaj pomeni, ampak mi je škoda, da bi tebi razlagal).... čuj, ko si glih pri metaforah, si tole forum.finance.si/?m=...185&single preberi ...
forum.finance.si/?m=...161&single
Svetla stran vsega tega je, da čedalje bolj ugotavljam, kako ustrezna je uvodna metafora. Isti pacienti, ki verjamete v mencigerjanske vudu recepte, očitno verjamete tudi v mečkanje na mestnih križiščih. Vzrok tako prve kot druge vrste zablod pa je funkcionalna nepismenost.
P.S.: kdor prej umre, bo dlje mrtev, je napisal en pacient, pa me zanima, če je to dobro ali slabo ...
sporočil: 2.599
Ne, jaz dokazujem predvsem to, da vzrok našega počasnega okrevanja
ni premalo fiskalnega stimulusa in velikih infrastrukturnih
projektov, kot nas želijo prepričati slovenski "resni" ekonomisti,
ampak kup rigidnosti, ki so zapacale ključne točke našega
sistema.
In ne sprejemam razlag, da se pač to pri nas ne da popraviti. Po tem odstopamo od večine primerljivih držav in to se bo spremenilo, prej ali slej, zlepa ali zgrda
In ne sprejemam razlag, da se pač to pri nas ne da popraviti. Po tem odstopamo od večine primerljivih držav in to se bo spremenilo, prej ali slej, zlepa ali zgrda
sporočil: 1.693
[Mleben]Bo, bo, eni bodo odšli po naravni poti.
> [denac]
> Tam v vrhovih - Jugoslavije - in tudi Slovenije se melje ena in ista filozofija. Ne delati uspešno, ker lahko izgubimo udobno službo. Z uspešnostjo se kažejo potrebe po izboljšanju, prestrukturiranju, uvedbi novih tehnologij, vse to pa ogroža naša udobna delovna mesta, visoke plače in rente.
> Najslabšo možno kombinacijo smo našli ravno na teh ozemljih: socializem pomešan z balkansko miselnostjo. Še danes je tako.
> Za tolaženje folka o boljših časih pa so tile fantasti privlekli na dan docela nemogočo primerjavo: lapali so o "drugi Švici". Slovenija in druga Švica gre ravno tako skupaj, kakor smoking in gumijasti škornji.
> Trapasti folk pa je tisto o "Švici" celo verjel.
Res je. Pa je vse povezano še z enim dejavnikom, to je odgovornostjo. Ta je najprej na udaru, pomanjkanje te pa šele omogoči vse ostalo. Sicer bi res takoj odstranili vse odgovorne, namestili nove ljudi in iztisnili gnoj, razkužili in pričeli z delom. Ker pa temu pri nas ni tako,ostajajo vsakič in na vseh področjih še naprej isti ljudje, ki so stanje pripeljali sem na svojih položajih, celo domenili so se, da se malo med seboj mešajo iz ene službo v drugo, iz politike v banke in nazaj, pa v državne službe, JU in nazaj! Tudi leta 2020 ne bo kaj bolje.
Princip pa bo ostal enak.
Namenoma nisem napisal isti, ker to, namreč počnejo vsi, ne glede na barvo.
Za boga ne vem kako, da pa tega ne opaziš, če zares želiš trnzicijo o kateri pišeš.
Vsi oblasti sveta obljubljajo namreč Švico na Zemlji, le da nikoli ne vemo, na katero mislijo.
Svet obvladujejo mantre o stalnem povečevanju produktivnosti in dobičkov za ljudi, le ljudje, ki ga v veliki meri pomagajo soustvarjati, imajo bolj malo od tega. Vsakemu je jasno, pa četudi se evolucije zavedaš in napredka, da pač nekoč se nekje ustavi ali se pa ustavi, upočasni vsaj za nekaj časa.
Misija vedno več, je zgolj misija vedno več v svoj žep in laž je, da je to zgolj v dobrobit obubožanihih delov sveta.
Meni osebno pa se najbolj upirajo, tisti ljudje, ki živijo v okolju, ki je na nek način še nekako delujoč, so zadovoljni s svojim materialnim stanjem (čeprav tega nikoli ne priznajo) in so najbolj glasni proti državnim strukturam, ki pri nas nasilje zganjajo nad delovnimi ljudmi. Ne govorim o sodstvu, govorim o prenekaterem delodajalcu in še nekaterih drugih- preveč za navajanje.
Govorim o tistih, ki z varne razdalje podpirajo in zagovarjajo neizmerno izkoriščanje ljudi v najrevneših predelih sveta z izgovorov, če ne bi bilo kapitala, bi ti piskalli še tanjše. Kaj pa civilizacijske norme in resnice o učenju lovljenja rib, ne pa prodajanju rib, ki so tik pred stanjem, da telo zastrupijo in morajo biti hvaležni, da tega roba niso prekoračili.
Žal tudi, če so na oblasti tisti za katere ti meniš, da bi bilo bolje, so zadeve enake, le pakunga je različna.
Lep pozdrav od komunajzarja
sporočil: 14.015
[BlazVo]ZDA vseeno niso najboljša primerjava, boljša je npr. Avstrija, zakaj tam nekaj gre in je možno narediti, pri nas pa ne.
In ne sprejemam razlag, da se pač to pri nas ne da popraviti. Po tem odstopamo od večine primerljivih držav in to se bo spremenilo, prej ali slej, zlepa ali zgrda