Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Posamezni avtomobilisti upočasnjujejo proizvodnjo

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[#2458280] 23.09.14 07:57
Odgovori   +    13
Berem naslov članka in razmišljam, kako lahko posamezni avtomobilist zaustavlja proizvodnjo avtomobilov, pa ne da individualne želje pomembno prispevajo k hitrosti tekočih trakov?. In ugotovim, da so avtomobilski novinarji res vredni svojega prislovičnega statusa in si izmišljajo nove besede, oziroma starim dodajajo nov pomen, skratka so skoraj tako sposobni kot nek novinar Kaloh, ki je izumil celo "deževino". Ljube duše ne si izmišljevati novih besed in novih pomenov kar tako in kdaj poglejte kaj pravi kanon slovenske pisane besede. Dovolj je že posiljevanja SKJ z anglosaškim pojmom "industrija". (v smislu "upad letalske industrije" v pomeni upad v letalski prevozniški dejavnosti).

SSKJ:
avtomobilist avtomobilíst -a m (ȋ) kdor vozi avtomobil, zlasti osebni: avtomobilist je pravočasno pritisnil na zavoro; priročnik za avtomobiliste / avtomobilist dirkač
Mitjek sporočil: 638
[#2458285] 23.09.14 08:24
Odgovori   +    6
Za ta čas ko je ustavljena proizvodnja 500L v Srbiji bi lahko izpolnili naročilo vesoljnega Lunarnega Mesečnika in izdelali nekaj rdečih Yugo Koraljjj 45 ! Željno jih pričakujejo.

Ti falot ti Lukec Lunarni (ZL), ko se je šlo za prodajo Aerodroma si še nekaj cvilil, ne prodat;ne prodat , takrat ko pa se je podpisovala pogodba pa te na Brniku oz letališču Jožeta Pučnika neje blo nigi, ti rit usrana !
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2458340] 23.09.14 11:54
Odgovori   +    3
čas vnosa: 23.09.14 08:31
Dogaja se neizbežno ,kar že opozarjajo nekateri ekonomisti dlje časa,zaradi nepravilnih in premalo ambicioznih ekonomskih ukrepov lahko že v kratkem pričakujemo tretj val krize in ne samo v avto industriji.
Sicer resda da gre nemcem sorazmerno dobro,vendar so glosovi ,da tudi Nemčiji pohaja sapa in da ima Kitajska vsevečje težave z baloni vseh vrst so prvi znanilci tega vala.Kajti pravega prestrukturiranja navkljub silnim skurjenim miljardam še ni bilo in EU še vedno ni opustila socialnih parol to pa stane in žre denar,ki bi drugače šel v nova delovna mesta in temu primerno pa upada tudi povpraševanje,seveda pa sao tu še vedno nove obremenitve z begunci,ki so v bistvu sociala in tempirane bombe,kar še dodatno duši gospodarstva,poleg sociale in birokracije in ni čudno ,da bo povpraševanje upadlo e bolj ne samo pri teh znamkah.Seveda pa svoje prispevajo še cene in tudi resnica,o avtomobilih in porabi in vzdrževalnih stroških ,ko jih ljudje postanejo lastniki novega vozila in ko vse to prične bistveno odstopati od obljub.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2458421] 23.09.14 17:21 · odgovor na: anon-284823 (#2458340)
Odgovori   +    2
lahko to gledas tudi tako... lahko pa pogledas katere "vrste" so modeli, ki kim upocasnjujejo proizvodnjo in opazis, da gre v bistvu za male enoprostorce... zadnja "moda" pa se predvsem v tej velikosti obraca k malim SUV-jem... Peugeot i Renault skorajda ne moreta narediti zadosti Capturjev in 2008-ic, izjemno gre tudi Jukeu in Mokki, apsolutni hit v evropi je celo Daciin Duster... prodajne deleze pa seveda odzirajo monovolumnom...
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2458795] 24.09.14 20:00 · odgovor na: drugmirko (#2458421)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 23.09.14 21:37
No lahko pa pogledava takole-ko kupujem avto kupujem avto ne nočne omarce na kolesih,ko kopujem trenca kopujem terenca ne kredenco na peciklih in ko kopujem MPV kupujem upuraben avto ne pa kržanca med smetišno kanto in otroškim vozičkom,ko rabim kombi ne rabim zopet nek hibrid med omaro in hladilnikom amak UPORABNO vozilo.

Strani: 1