Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Bencinski Citroën C4 cactus s porabo dveh litrov

Strani: 1

anon-191845 sporočil: 961
[#2457518] 19.09.14 12:33
Odgovori   +    0
čas vnosa: 19.09.14 12:30
to pa je že nekaj boljšega od hibrida (premalo razlike proti bencinskemu motorju, pa cena višja) ali elektrovozila (previsoka cena)
XMINI1 sporočil: 2
[#2457528] 19.09.14 13:10
Odgovori   +    4
Nič bat. Tega še dolgo ne bo na cestah.
Malo piara, da zadeva ni zrela za serijski proizvodnjo (preveč težav), potem pa ga bodo potihem odkupili Arabci, spravili v skladišče in rešili nas "ovce", da se slučajno ne bi vozili prepoceni naokoli.
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2457702] 19.09.14 22:44
Odgovori   +    7
Bencinski Citroën C4 cactus s porabo dveh litrov

Enkrat bo potrebno za jajca prijet take nakladače, naj to tudi v praksi dokažejo. Dovolj je takih laboratorijskih izračunov.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2457828] 20.09.14 20:31
Odgovori   +    0
čas vnosa: 20.09.14 09:46
Recimo takole ,dokaj dopadljiva in designerso dopadljiva obliika in vozilo.
Ampak!
Realnost in papir ter računalniške simulacije so pač velika razlika.
Seveda je tu še vprašanje cene izdelave tega vozila ,ali je tržno smiselno v tem segmentu.
In nenatadnje poraba v realnosti bo kaj hitro dosegla 4,6-5 l.
Sicer pa,kaj vse ne naredi industrija z reklamo,kmalu nas bodo prepričevali ,da gredo avtomobili na notranje izgorevanje na 0.5 dl /100 km.
Dejansko ,če smo realisti 3 cilinderski motorji gredo tam nekje do teže 750 kg,več pa je treba motor stalno obremenjevati -to pa je obraba,krajša življenska doba in poraba,dejansko je ideaen motor 1,4-1,6 l s 4 mi cilindri za Cactusa,vsako pretiravanje v manj ali več(razen v primeru 4x4 pogona) je pretiravanje.
anon-202150 sporočil: 1.066
[#2457876] 21.09.14 08:45
Odgovori   +    1
Dva litra?
Ja, naložen na avtovlak (šofer pozabi ugasnit motor v prostem teku), edini pogoj za tako porabo je, da ne gre za progo Ljubljana-Koper...
drugmirko sporočil: 1.301
[#2457962] 21.09.14 19:11 · odgovor na: XMINI1 (#2457528)
Odgovori   +    0
[XMINI1]
Nič bat. Tega še dolgo ne bo na cestah.
Malo piara, da zadeva ni zrela za serijski proizvodnjo (preveč težav), potem pa ga bodo potihem odkupili Arabci, spravili v skladišče in rešili nas "ovce", da se slučajno ne bi vozili prepoceni naokoli.
ja, zadeva res se ni zrela za serijsko proizvodnjo, ni pa dalec... problem je pa veliko bolj kot v cem drugem preprosto v tem, da je PSA trenutno v skricih z dnarjem in bi za tole v kratkem spravit na ceste potreboval partnerja... tega pa ne najde. malo najbrz zato, ker so "taveliki" ze zbili veliko denarja v razvoj lastnih elektricnih hibridov, malo pa najbrz zato, ker je ta ideja res popolnoma "left field"...
kar pa ne pomeni, da je nujno slaba! meni se zdi odlicna! vse skupaj je v primerjavi z elektricnim hibridom veliko manj komplicirano, ima veliko manjso maso in potnikom in prtljagi odvzame veliko manj prostora...

me pa tudi ne cudi, da je idejo (skupaj z Boshem) "v prakso" spravil PSA... no, bolj Citroen... poleg tega, da je kaj tako "opaljenega" itak za pricakovat samo v Citroenu, imajo tudi bogate izkusnje s hidravlicnimi sistemi v avtomobilih...
bc123a sporočil: 48.253
[#2457963] 21.09.14 19:20 · odgovor na: drugmirko (#2457962)
Odgovori   +    0
[drugmirko]
> [XMINI1]
> Nič bat. Tega še dolgo ne bo na cestah.
> Malo piara, da zadeva ni zrela za serijski proizvodnjo (preveč težav), potem pa ga bodo potihem odkupili Arabci, spravili v skladišče in rešili nas "ovce", da se slučajno ne bi vozili prepoceni naokoli.

ja, zadeva res se ni zrela za serijsko proizvodnjo, ni pa dalec...
Zadeva ni zrela zato, ker so specifikacije zlagane. 2L/100 km je enostavno nemogoce doseci z bencinskim motorjem - samo tako, da mu "pomagas" z zalogo elektrike ali pa zraka, in potem to pac ni 2L/100 km.
drugmirko sporočil: 1.301
[#2457964] 21.09.14 19:23 · odgovor na: anon-1445 (#2457702)
Odgovori   +    1
[aleksander]
Bencinski Citroën C4 cactus s porabo dveh litrov

Enkrat bo potrebno za jajca prijet take nakladače, naj to tudi v praksi dokažejo. Dovolj je takih laboratorijskih izračunov.
ceprav se strinjam, da je navedena poraba blago "posplosevanje", saj tale Cactus s svojim tricilindrom na odprti cesti NIKAKOR ne more porabit samo dveh litrov, je pa prekleto mozna pri mestni voznji! mogoce celo v kombiniranem ciklu mesta in odprte ceste, nikakor pa ne na dalsi relaciji avtoceste! zato je vseskupaj res blagi marketnski nateg...

si pa na tem linku lahko pogledas opis delovanja (po izgledu konfiguracije "prejsnje generacije") tega sistema v prakticni mestni voznji po pariskih ulicah v normalnem prometu (cemur je sistem tudi namenjen).... se posebej je zanimiva fotka zaslona, ki kaze koliko casa je glede na celotno trajanje voznje, avto imel ugasnjen bencinski motor... ;) :

www.autocar.co.uk/ca...ive-review

kakorkoli obrnes, zanimiva zadevscina... in niti ne natko zelo "papirnato laboratorijska" :)
drugmirko sporočil: 1.301
[#2457967] 21.09.14 19:27 · odgovor na: bc123a (#2457963)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: drugmirko 21.09.2014 19:32
[bc123a]

Zadeva ni zrela zato, ker so specifikacije zlagane. 2L/100 km je enostavno nemogoce doseci z bencinskim motorjem - samo tako, da mu "pomagas" z zalogo elektrike ali pa zraka, in potem to pac ni 2L/100 km.
tocno... kot smo to (in tega Cactusa) ze obdelali pri tistem futuristicnem "Cliu"!

motor na notranje izgorevanje sam vrjetno nikoli ne bo imel porabe, kot jo navajajo v teh PR pamfletih.... lahko se ji samo priblizajo s tem, da v teh stotih prevozenih kilometrih, lep kos poti avto, ki ima TUDI bencinski motor, prevozi na kak drugacen pogon.... in pri doseganju tega, je tale PSA-jev hidravlicno-zracni hibrid dokaj zanimiva zadevscina...

Strani: 1