Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Bencinski Citroën C4 cactus s porabo dveh litrov
Strani: 1
sporočil: 961
čas vnosa: 19.09.14 12:30
to pa je že nekaj boljšega od hibrida (premalo razlike proti
bencinskemu motorju, pa cena višja) ali elektrovozila (previsoka
cena)
sporočil: 2
Nič bat. Tega še dolgo ne bo na cestah.
Malo piara, da zadeva ni zrela za serijski proizvodnjo (preveč težav), potem pa ga bodo potihem odkupili Arabci, spravili v skladišče in rešili nas "ovce", da se slučajno ne bi vozili prepoceni naokoli.
Malo piara, da zadeva ni zrela za serijski proizvodnjo (preveč težav), potem pa ga bodo potihem odkupili Arabci, spravili v skladišče in rešili nas "ovce", da se slučajno ne bi vozili prepoceni naokoli.
sporočil: 3.218
Bencinski Citroën C4 cactus s porabo dveh litrov
Enkrat bo potrebno za jajca prijet take nakladače, naj to tudi v praksi dokažejo. Dovolj je takih laboratorijskih izračunov.
Enkrat bo potrebno za jajca prijet take nakladače, naj to tudi v praksi dokažejo. Dovolj je takih laboratorijskih izračunov.
sporočil: 2.300
čas vnosa: 20.09.14 09:46
Recimo takole ,dokaj dopadljiva in designerso dopadljiva obliika in
vozilo.
Ampak!
Realnost in papir ter računalniške simulacije so pač velika razlika.
Seveda je tu še vprašanje cene izdelave tega vozila ,ali je tržno smiselno v tem segmentu.
In nenatadnje poraba v realnosti bo kaj hitro dosegla 4,6-5 l.
Sicer pa,kaj vse ne naredi industrija z reklamo,kmalu nas bodo prepričevali ,da gredo avtomobili na notranje izgorevanje na 0.5 dl /100 km.
Dejansko ,če smo realisti 3 cilinderski motorji gredo tam nekje do teže 750 kg,več pa je treba motor stalno obremenjevati -to pa je obraba,krajša življenska doba in poraba,dejansko je ideaen motor 1,4-1,6 l s 4 mi cilindri za Cactusa,vsako pretiravanje v manj ali več(razen v primeru 4x4 pogona) je pretiravanje.
Ampak!
Realnost in papir ter računalniške simulacije so pač velika razlika.
Seveda je tu še vprašanje cene izdelave tega vozila ,ali je tržno smiselno v tem segmentu.
In nenatadnje poraba v realnosti bo kaj hitro dosegla 4,6-5 l.
Sicer pa,kaj vse ne naredi industrija z reklamo,kmalu nas bodo prepričevali ,da gredo avtomobili na notranje izgorevanje na 0.5 dl /100 km.
Dejansko ,če smo realisti 3 cilinderski motorji gredo tam nekje do teže 750 kg,več pa je treba motor stalno obremenjevati -to pa je obraba,krajša življenska doba in poraba,dejansko je ideaen motor 1,4-1,6 l s 4 mi cilindri za Cactusa,vsako pretiravanje v manj ali več(razen v primeru 4x4 pogona) je pretiravanje.
sporočil: 1.066
Dva litra?
Ja, naložen na avtovlak (šofer pozabi ugasnit motor v prostem teku), edini pogoj za tako porabo je, da ne gre za progo Ljubljana-Koper...
Ja, naložen na avtovlak (šofer pozabi ugasnit motor v prostem teku), edini pogoj za tako porabo je, da ne gre za progo Ljubljana-Koper...
sporočil: 1.301
[XMINI1]ja, zadeva res se ni zrela za serijsko proizvodnjo, ni pa dalec... problem je pa veliko bolj kot v cem drugem preprosto v tem, da je PSA trenutno v skricih z dnarjem in bi za tole v kratkem spravit na ceste potreboval partnerja... tega pa ne najde. malo najbrz zato, ker so "taveliki" ze zbili veliko denarja v razvoj lastnih elektricnih hibridov, malo pa najbrz zato, ker je ta ideja res popolnoma "left field"...
Nič bat. Tega še dolgo ne bo na cestah.
Malo piara, da zadeva ni zrela za serijski proizvodnjo (preveč težav), potem pa ga bodo potihem odkupili Arabci, spravili v skladišče in rešili nas "ovce", da se slučajno ne bi vozili prepoceni naokoli.
kar pa ne pomeni, da je nujno slaba! meni se zdi odlicna! vse skupaj je v primerjavi z elektricnim hibridom veliko manj komplicirano, ima veliko manjso maso in potnikom in prtljagi odvzame veliko manj prostora...
me pa tudi ne cudi, da je idejo (skupaj z Boshem) "v prakso" spravil PSA... no, bolj Citroen... poleg tega, da je kaj tako "opaljenega" itak za pricakovat samo v Citroenu, imajo tudi bogate izkusnje s hidravlicnimi sistemi v avtomobilih...
sporočil: 48.253
[drugmirko]Zadeva ni zrela zato, ker so specifikacije zlagane. 2L/100 km je enostavno nemogoce doseci z bencinskim motorjem - samo tako, da mu "pomagas" z zalogo elektrike ali pa zraka, in potem to pac ni 2L/100 km.
> [XMINI1]
> Nič bat. Tega še dolgo ne bo na cestah.
> Malo piara, da zadeva ni zrela za serijski proizvodnjo (preveč težav), potem pa ga bodo potihem odkupili Arabci, spravili v skladišče in rešili nas "ovce", da se slučajno ne bi vozili prepoceni naokoli.
ja, zadeva res se ni zrela za serijsko proizvodnjo, ni pa dalec...
sporočil: 1.301
[aleksander]ceprav se strinjam, da je navedena poraba blago "posplosevanje", saj tale Cactus s svojim tricilindrom na odprti cesti NIKAKOR ne more porabit samo dveh litrov, je pa prekleto mozna pri mestni voznji! mogoce celo v kombiniranem ciklu mesta in odprte ceste, nikakor pa ne na dalsi relaciji avtoceste! zato je vseskupaj res blagi marketnski nateg...
Bencinski Citroën C4 cactus s porabo dveh litrov
Enkrat bo potrebno za jajca prijet take nakladače, naj to tudi v praksi dokažejo. Dovolj je takih laboratorijskih izračunov.
si pa na tem linku lahko pogledas opis delovanja (po izgledu konfiguracije "prejsnje generacije") tega sistema v prakticni mestni voznji po pariskih ulicah v normalnem prometu (cemur je sistem tudi namenjen).... se posebej je zanimiva fotka zaslona, ki kaze koliko casa je glede na celotno trajanje voznje, avto imel ugasnjen bencinski motor... ;) :
www.autocar.co.uk/ca...ive-review
kakorkoli obrnes, zanimiva zadevscina... in niti ne natko zelo "papirnato laboratorijska" :)
sporočil: 1.301
Zadnja sprememba: drugmirko 21.09.2014 19:32
[bc123a]tocno... kot smo to (in tega Cactusa) ze obdelali pri tistem futuristicnem "Cliu"!
Zadeva ni zrela zato, ker so specifikacije zlagane. 2L/100 km je enostavno nemogoce doseci z bencinskim motorjem - samo tako, da mu "pomagas" z zalogo elektrike ali pa zraka, in potem to pac ni 2L/100 km.
motor na notranje izgorevanje sam vrjetno nikoli ne bo imel porabe, kot jo navajajo v teh PR pamfletih.... lahko se ji samo priblizajo s tem, da v teh stotih prevozenih kilometrih, lep kos poti avto, ki ima TUDI bencinski motor, prevozi na kak drugacen pogon.... in pri doseganju tega, je tale PSA-jev hidravlicno-zracni hibrid dokaj zanimiva zadevscina...
Strani: 1