Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Janša od nalepke do nalepke
Strani: 1
sporočil: 14.712
Zakaj nihče niti pod razno ne pomisli, da bi uvedli bencinski cent
in plačevali ustrezno več pri litru goriva in s tem pokrili manjko
cestnin?????
To bi bil najcenejši in najbolj pošten sistem cestninjenja.
Tovornjakarji, ki ceste res izjemno uničujejo bi pa poleg dražjega goriva morali imeti še vinjete.
Lp
To bi bil najcenejši in najbolj pošten sistem cestninjenja.
Tovornjakarji, ki ceste res izjemno uničujejo bi pa poleg dražjega goriva morali imeti še vinjete.
Lp
sporočil: 126
Predlagam obvezno uporabno vinjet na mestnih obvoznicah kot je npr
Ljubljanski obroč. Namreč ravno uporabniki iz (okolice) Ljubljane
bodo največ prihranili z vinjetami, saj AC uporabljajo vsakodnevno,
"nedeljski" uporabniki pa jih bomo subvencionirali. Naj se zadeva
vsaj malo pošteno prerazporedi, da ne bomo vozniki iz že tako
zapostavljenih regij subvencionirali centralizma
sporočil: 5.933
Opažam, da je za večino komentatorjev največji greh uvedbe vinjet,
da bo nekdo nekaj prihranil...
sporočil: 14.712
rrsrejc je napisal(a):Imamo najcenejši bencin v okolici in bi to ostal kljub temu, da bi bil tri cente dražji.
Ali to pomeni, da bi potem večinoma voznikov tankalo bencin v sosednjih državah.
Tako bi v bistvu dobili plačano celo dodatno cestnino od tistih, ki naših cest sploh ne rabijo in pridejo samo kupit cenejše gorivo.
Torej še dodaten plus temu "mojemu" sistemu cestninjenja preko goriva.
sporočil: 9
V danem trenurku so vinjete za osebna vozila neumnost: 1. uvajanje
sistema je za kratko obdobje dveh let predrago, 2. primerjave z
Avstrijo niso realne, saj je tam poleg vinjet potrebno plačevati še
predornine in takse za gorske prelaze - n.pr. iz Ljubljane do
Salzburga še predornine za Karavanke, Katschberg, Turski predor, 3.
tovornjki, kot največji uničevalci cest, bi še vedno morali
zastajati na cestninskih postajah, 4. nasedamo političnemu
populizmu pred volitvami, 5. taki ukrepi zahtevajo temeljite
študije in premislek.
sporočil: 454
Prav gotovo je najboljša rešitev podražitev goriva in te del
namenjati za avtoceste. Vse drugo je samo nabiranje političnih točk
in kaznovanje tistih, ki manj uporabljajo avto ceste. Za tiste, ki
pa več uporabljajo avto ceste pa velika nagrada. To je popolnoma
nepošteno.
sporočil: 603
Ali se nihče ne spomni, da smo to že imeli in mislim da je celo
ostalo do današnjega dne. Imenovalo se je bencinski tolar! A vse je
požrl in kdo ve kam "prebavil" proračun. Bilo je rečeno, da naj bi
se AC gradile skoraj v celoti iz teh namenskih sredstev. Sedaj pa
smo do vratu in čez zapufani!
sporočil: 2.063
Zadnja sprememba: anon-74683 07.03.2008 10:03
Maj je napisal(a):
Imamo najcenejši bencin v okolici in bi to ostal kljub temu, da bi bil tri cente dražji.
Tako bi v bistvu dobili plačano celo dodatno cestnino od tistih, ki naših cest sploh ne rabijo in pridejo samo kupit cenejše gorivo.
Torej še dodaten plus temu "mojemu" sistemu cestninjenja preko goriva.
no tale "tvoj" sistem je bil aktualen že v devedesetnih, ne spomnim se kako se je zadeva končala, raziskovati se mi pa tudi ne da :/
ampak vseeno: Čestitke za odkritje tople vode :))
edit: no sem mal posrfal - bencinski tolar
tu je nekaj malega ;)
http://razgledi.net/...stni-kriz/< /a>
http://www.mladina.s...nt.html-l2< /a>
sporočil: 35
Saj študij sploh ni, samo hitri izračuni na blef, volitve so namreč
čez pol leta. To dokazuje dejstvo, da sploh ne vedo, kdaj, kje,
koliko, za koga, kako. Bomo baje zvedeli čez 14 dni. Torej:
"najprej uvedimo vinjete, potem pa ugotovimo, če je to dobro."
sporočil: 914
Janezu in njegovim podeliti nagrade za inovacije pri ukinjanjih in
uvajanjih! Naj si ustanovijo Forum za idiote (če jim Zbor za
republiko ne zadošča...)!
sporočil: 12
Maj,
kaj pa bi na tvoj predlog rekli tisti, ki skorajda nikoli ne gredo na avtocesto? Ti pa bi jim naložil plačevanje dražjega bencina...
kaj pa bi na tvoj predlog rekli tisti, ki skorajda nikoli ne gredo na avtocesto? Ti pa bi jim naložil plačevanje dražjega bencina...
sporočil: 43
Uvajanje vinjet kaže na neresnost in zbeganost vlade in njenih
institucij. Ko se je odločalo o načinu cestninjenja (spominjamo se
ga samo starejši) so bile tudi narejene analize vseh sistemov,
odločitev je bila proti bvinjetam, čeprav je ta sistem imel veliko
prednost v bistveno nižjih stroških pobiranja cestnin in gradnje
avtocest. Sedaj imamo drage avtoceste, velike stroške pobiranja
cestnin (plače 400 delavcev, vzdrževanje postaj...), ki bodo z
vinjetami ostali, uvajamo pa še nov sistem z dodatnimi stroški. In
kje je vseskozi poudarjeno načelo naj je plačilo sorazmerno s
prevoženimi km? Sistem vinjet je obraten: najmanj bodo plačevali
tisti, ki največ vozijo in uničujejo ceste...pa recite da imamo
razumno vlado...
sporočil: 6.680
lavric je napisal(a):
Prav gotovo je najboljša rešitev podražitev goriva in te del namenjati za avtoceste. Vse drugo je samo nabiranje političnih točk in kaznovanje tistih, ki manj uporabljajo avto ceste. Za tiste, ki pa več uporabljajo avto ceste pa velika nagrada. To je popolnoma nepošteno.
jaz se vozim na kurilca in se s tabo popolnoma strinjam in ti namenjam 5 zvezdic.
sporočil: 1.393
lavric je napisal(a):
Prav gotovo je najboljša rešitev podražitev goriva in te del namenjati za avtoceste.
Tega pa ne bomo dočakali. Dražje gorivo se namreč šteje k inflaciji. Vinjete pa so nov "produkt", tako da bo štela kvečjemu sprememba cene iz leto v leto.
sporočil: 182
" Poceni vinjete pomenijo, da bo Darsove obveznosti
odplačevala država. Vlada bi torej z eno roko dajala, da bi nam z
drugo jemala." Četrtič, še vedno ni jasno, ali bo vinjeta potrebna
tudi za mestne obvoznice. To bi sicer pomenilo nekaj več
cestninskih prihodkov, po drugi strani pa bi zmanjšalo vtis
ljudstvu naklonjene poteze. Več deset tisoč uporabnikov ljubljanske
obvoznice namreč ne bi zlahka verjelo, da se jim je uporaba
avtocest bistveno pocenila, če bi kar naenkrat morali plačevati
tisto, kar lahko danes uporabljajo zastonj. V zgornjih
trditvah avtorja se lahko med vrsticami bere prava sprevrženost
politikantov in nelogične "ekonomske logike"! 1. Država vedno
jemlje tam kjer JE in daje tja kjer nečesa NI! "Vinjeta" bo ena
izmed redkih dobrih potez JJ-a. Seveda predvolilna, ker drugače bi
jo lahko bil storil že na začetku mandata! Okrog DARS-a in AC-križa
je JJ butalske državljane nate....l enako (ali še bolj nategnil z
vsemi krediti, ki nam jih bo jeseni zapustil) kot prejšnje
garniture. Močvirniki so se tako ali tako predolgo vozili zastonj
po AC ringu! Tudi v tem detajlu se lepo vidi koliko je politikantom
do resnične decentralizacije! V centru (Lj) imajo višje plače in
standard nasploh, "reveži" imajo možnost LPP-ja itd. Protiargument
VINJETAM: " dozdajšnja zastonj vožnja po obvoznici" je res pljunek
v obraz folku, ki je poseljen V,Z,S in J od Ljubljane!!!
sporočil: 972
"Komaj je minister Gregor odšel na reparaturo, že se vračajo
nalepke ali kot jim bomo sedaj rekli vinjete.Cetis pa bo zopet
divolj zaslužil, da bo lahko plačal predvolili golaš za
desničarje.Pa konec koncev pametno.Vsaj, da še ima folk kaj od
tega."
sporočil: 781
S tem nas bodo spet nategnili ker bodo tako vinjete obvezne tudi
tam kjer do sedaj ni bilo potrebno plačat in so se bali postavit
mitnice, ker so vzeli cesto za motorna vozila! Primer: PLAČEVALI
BOMO OD LJ-VODIC, LJ-IVANČNA GORICA, LJ-BREZOVICA, SEVEDA POŠTENI
DRŽAVLJANI, BARABE BODO PA OD PTUJA DO KOPRA ŠLE
BREZ!(Romuni,Bolgari...)
sporočil: 5.625
Mkoc je napisal(a):
S tem nas bodo spet nategnili ker bodo tako vinjete obvezne tudi tam kjer do sedaj ni bilo potrebno plačat in so se bali postavit mitnice, ker so vzeli cesto za motorna vozila! Primer: PLAČEVALI BOMO OD LJ-VODIC, LJ-IVANČNA GORICA, LJ-BREZOVICA, SEVEDA POŠTENI DRŽAVLJANI, BARABE BODO PA OD PTUJA DO KOPRA ŠLE BREZ!(Romuni,Bolgari...)
aha, slovenci bi zastonj, ker so pošteni, romuni in bolgari pa zato, ker so barabe. ti imaš srečo, da ni vinjete za neumnost, ker bi obubožal.
sporočil: 14.712
Zadnja sprememba: anon-1670 09.03.2008 05:40
alta je napisal(a):Vse ceste se uničujejo in vse ceste je treba vzdrževat.
Maj, kaj pa bi na tvoj predlog rekli tisti, ki skorajda nikoli ne gredo na avtocesto? Ti pa bi jim naložil plačevanje dražjega bencina...
Sedanji cestninski sistem bi bil dober, če ne bi bili stroški pobiranja tako zelo visoki.
Prav bistveno cenejši način ne bo niti z vinjetami, bo pa izjemno nepravičen.
Zagovarjam karseda malo birokracije in zato bi uvedel najpreprostejšo rešitev-podražitev goriv za toliko, da bi pokrili izpad cestnin(brez stroškov).
Za tovornjake, ki so veliki uničevalci cest pa poleg tega še obvezna vinjeta in to le letna, da bi bili tuji prevozniki vsaj malenkost na slabšem od naših.
S podražitvijo goriv bi odpravili tudi sedanji sistem povračila za ceste pri registraciji.
To bi bil najcenejši in najpreprostejši način pobiranja pa še izjemno pravičen bi bil.
Nek varčen Twingo malo uničuje ceste in tudi pokuri malo zato bi voznik izjemno malo plačeval za cestnino.
Za športne terence bi pa plačevali precej več, tovornjakarji pa nekajkrat več zraven bi morali pa plačati še vinjeto.
Lp
sporočil: 1
Prodaj hišo na deželi in si za ta denar kupi staro garsonjero v
Ljubljani, potem pa premišljuj, kako boš prišel od doma do službe
in nazaj, koliko časa boš potreboval za to in kje boš parkiral
svoje prevozno sredstvo. Seveda živimo v Žabariji le Žabarji,
jutranje dolge kolone proti Ljubljani so pa le naši mladi "žabci"
na poti domov iz postelj vaških deklin.
sporočil: 212
Zadnja sprememba: anon-50337 11.03.2008 10:59
@EVBAHjaz kot Ljubljančan in voznik avtomobila (ki obvoznico uporablja zelo redko) ti lahko povem tole:
1. LPP je za "reveže" poceni, ker ga sofinancira občina. To pomeni da ga skozi davke in prispevke sofinanciram tudi jaz, čeprav ga ne uporabljam. Država LPPja ne sofinancira, kar pomeni da ne gre iz tvojega žepa.
2. LJ obvoznico uporabljajo predvsem tisti, ki redno prihajajo v Ljubljano (dnevna migracija zaposlenih), ter tisti, ki se peljejo skozi. Tisti ki stanujemo v mestu jo ne uporabljamo prav dosti. Ljubljančani imamo predvsem korist od tega da promet ne gre direktno skozi mesto.
3. Uvedba cestnine na LJ obvoznici bi najbolj obremenila tiste, ki jo največ uporabljajo (trdim da to niso tisti, ki stanujejo v mestu). Ljubljančane bi prizadelo posredno, ker bi se dnevne migracije zaposlenih preselile na lokalne ceste.
4. LJ obvoznica je bila sofinancirana s strani občine Ljubljana. Pogoj je bil, da ne bo cestnine. Sofinancirana pomeni da je šlo to tudi iz naših žepov.
5. Ljubljančani imamo višje plače? Verjetno res, me pa prav zanima za koliko. Kajti, plačujemo precej stvari dražje. Trenutno si iščem novo stanovanje: cene so okoli 3000EUR na kvadrat. Hrana in pijača v gostilnah je 30-50% dražja kot na podeželju (sendvičev pa tudi ne moreš skozi jest če cel dan delaš). Parking v mestu je po 1-4 EUR na uro.
Vse to kar sem ti tu naštel velja (do neke mere) za vsa mesta po sloveniji, ki imajo obvoznico (MB, Kp, Kr..).
Koristi od vinjet bodo imeli predvsem tisti, ki se veliko vozijo. Večinoma so to tisti, ki se dnevno vozijo v službo v mesta (vsa mesta, ne samo Ljubljano), še bolj pa podjetja, ki opravljajo prevoze. Ker bomo vsi plačevali isto, bo torej nekdo plačeval več, nekdo pa bo imal korist od tega.
Zame bi bila najbolj pravična uvedba dodatnega "cestninskega tolarja" pri ceni bencina. Kdor se pelje več ali ima večji avto oz. tovornjak, bo pač plačal več.
Pa še to: že 40 let sem "močvirnik" pa močvirja v Ljubljani še nisem videl. Ne vem od kje vam (štajercem?) ta neumnost.
sporočil: 1.544
perokn je napisal(a):
......že 40 let sem "močvirnik" pa močvirja v Ljubljani še nisem videl. Ne vem od kje vam (štajercem?) ta neumnost.
Za ljubljansko barje lahko rečemo, da je močvirnat svet. Če pa Štajerci označujejo Ljubljančane za močvirnike, s tem verjetno ne mislijo nič slabega.
Močvirniki so bili v časih mostiščarjev pametni in iznajdljivi ljudje. Za postavitev lesene naselbine, postavljeno na kole, zabite v dno močvirja, moraš nekaj vedeti. In da prideš do kolib na kolih, rabiš čoln. Za njegovo gradnjo pa tudi rabiš znanje in ročne spretnosti.
Močvirniki so znali tudi prevažati tovore na vozovih. Jugozahodno od Ljubljane so arheologi našli pred šestimi leti najstarejše leseno kolo na svetu.
Radiokarbonska analiza, opravljena na inštitutu VERA na Dunaju, je pokazala, da je kolo (iz jesenovega lesa premera 72 centimetrov) staro približno 5100 do 5350 let.
Naši predniki so bili torej dokaj razumni. Ker pa danes postavljamo na cestah grde betonske barikade za cestninjenje, se lahko le vprašamo, le kam je pamet, ki je nekoč v tem prostoru na področju sedanje Slovenije ni bilo malo ... le kam je ta pamet izpuhtela?
sporočil: 5.933
Bor777 je napisal(a):To niso bili naši predniki. Pamet je kasneje odšla na sever, njihovo mesto pa so zavzeli Slovani.
Naši predniki so bili torej dokaj razumni. Ker pa danes postavljamo na cestah grde betonske barikade za cestninjenje, se lahko le vprašamo, le kam je pamet, ki je nekoč v tem prostoru na področju sedanje Slovenije ni bilo malo ... le kam je ta pamet izpuhtela?
sporočil: 5.777
Vinci je napisal(a):
To niso bili naši predniki. Pamet je kasneje odšla na sever, njihovo mesto pa so zavzeli Slovani.
Kul, tale je pa odlična.
Strani: 1