Zasebnost
5 ur
Nadaljevanje modelne uspešnice 1
6 ur
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
6 ur
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 3
9 ur
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
9 ur
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
11 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
11 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
11 ur
Fantje igrajo monopoli 6
11 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
12 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
12 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
12 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
13 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
13 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 4
13 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
14 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
14 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
14 ur
Tako so člani sveta agencije za energijo na seji zagovarjali zaračunavanje omrežnin po novem

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

philips sporočil: 6.715
[pobalin]
> [sonce1313]
> BEV očitno ne poznaš,

Mislim, da sem kar dovolj prebral o njih, da mi je slika približno jasna. So bistveno dražji in težji od enakovrednih avtomobilov z MNZ, zahtevajo manj delovne sile in več surovin (baterije), so še vedno subvencionirani in se pri večini populacije lahko napajajo samo iz TEŠ in NEK. Redki so balgoslovljeni kot ti, da imajo lastno hišo in dovolj denarja za investicijo v (na omrežje priključeno SE) in zmogljiv BEV, po morda kmalu še lastno baterijo za backup. To je privilegij premožnih, Clio pa je prevozno sredstvo za množice.

> za 300km dnevno (kolega dnevno službeno po celi SLO in lani in predlani po 100t km letno takorekoč brez polnjenja na javnih polnilnicah)

Daj, napiši, kaj počne tisti, ki dela 300 km na dan ali 100 kkm na leto, da bomo vedeli, koliko je takih. Se, tako kot velika provincialna ministra Počivalšek in nekoč Židan, vsak dan vozijo v službo 150 km daleč z osebnim avtomobilom? Ker ko se pogovarjamo o okoljski škodljivosti prometa, ne gre samo za emisije ampak za prevpraševanje vseh razvad, da pravica do vožnje po 300 km na dan ali 100 kkm na leto "pripada" vsakomur, ki si to lahko privošči. In da se pri tem ne da prav nič spremeniti.

> Reciklaža baterij je trenutno praktično 97%, kovina, aluminj, ostalo zmeljejo in nato ločijo vse sestavine. Sicer baterije zdržijo dva BEV ali kakšen MIO km, nato še kot hranilnik elektrike npr. v MSE.

Vir?!? Ime firme, naslov reciklažnega obrata, cena predelave, predstavitev delovanja, transparentnost poslovanja?!?!

Odslužene avtomobilske baterije so začeli preurejati v hranilnike zato, ker za avte niso več dovolj dobre (so upehane in zastarele) in zato, ker jih ne morejo rentabilno in neškodljivo predelati.

> ob 50t letnih km sem seveda imel diesla

Bingo, kako blazno pameten sem. :-P

> ko sem ga po 6m zopet vozil, sem mislil, da sem v traktorju.

In če bi ti takrat, ko si bil dizelski zelot poskušal dopovedati kaj takega, bi se prepirala tako kot zdaj. Ker ti poznaš eno samo absolutno resnico: tvojo trenutno. Kar je oportuno in kruta resničnost je, da največ služijo in (akobogda) davke plačujejo oportunisti, moralizatorji samo čepimo ob cesti in pametujemo.

> Nisem pa nič jezen in fouš kdo ga še ima, razen ko vozim za kakšnim z dimno zaveso.

Tako kot jaz nisem nič jezen in fovš BEVejevcem, razen ko se delajo pametne ob utemeljenih opažanjih, kdo kaj plačuje oziroma ne.
Dodati je treba da je obraba gum velik del onesenževanja zraka. In pri BEV je še večja kot pri klasičnih avtih.