Zasebnost
38 min
S 1. julijem vklapljamo nov sistem upravljanja javnega prometa. Kaj bo drugače in kako bo ob navalu upokojencev?
44 min
Eksperimenti z zdravstvom 2
1 ura
Davčne spremembe: popravki za peščico kadrov, višji vstopni prag v sistem DDV ...
2 uri
Moj obraz se bo postaral zelo počasi, napoveduje algoritem
2 uri
Reuters: Savdska Arabija namerava prodati delež v Aramcu
3 ure
Spiegel: 80 odstotkov Nemcev bi delalo štiri dni na teden, a ekonomisti opozarjajo, da to ni vzdržno 3
3 ure
Potrjeno: dividenda Save Re je 1,75 evra na delnico
3 ure
Vlada predlaga nakazilo 25,5 milijona evrov republiškemu stanovanjskemu skladu
4 ure
Ljubljanske mlekarne: Osredotočeni bodo na projekte, ki prinašajo visoko dodano vrednost
4 ure
Delavska hranilnica bi delila dvojne dividende glede na lani izplačane
5 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
5 ur
Kdaj bodo v ljubljanskem Kotu proizvajali biometan in ga vtiskovali v plinsko omrežje?
5 ur
Kako Kitajska utrjuje svoje gospodarstvo za vojno z zahodom 5
6 ur
DAF predstavlja spletno platformo za upravljanje voznega parka
6 ur
Cinkarna Celje: Modra zavarovalnica želi v nadzornem svetu Tomaža Berločnika
7 ur
Luksuzni terenci postajajo novi standard višjega razreda
7 ur
Je novi Superb res boljši od starega? (Oglas)
7 ur
Handelsblatt: prodajalci avtomobilov jezni na Volkswagen 2
7 ur
Priključni hibrid, ki zna skoraj vse: pospeševati, varčevati in nabirati električne kilometre
8 ur
Glavni ekonomist ECB: pripravljeni smo na znižanje obrestnih mer 1

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

drugmirko sporočil: 1.301
da ne bo pomote, čestitke in vse najlepše želje z upanjem, da se da večino njihvega motorja patentirat in zaščitit do te mere, da bodo ratali najpomembnejša firma avtomobilskih elektro pogonov z miljardnimi letnimi dobički... ali pa vsaj prometi... ena taka, "Tesla avtomobilskih elektromotorjev"!

ampak, nekaj mi vseeno ne gre v glavo... celo zgdovino avtomobilizma se (predvsem pri kao zmogljivejših avtomobilih), ko vrag križa poskušajo izogibat nevzmetenim rotirajočim masam! oziroma, jih na vse pretege poskušajo zmanjšat.... od tod tudi pojav lahkih, litih in karbonskih felten, kot tudi magnezijevih, keramičnih in kaj vem še kakšnih zavornih diskov... oni so pa kar cel elektromotor (ki že po defaultu ni glih lahka zadeva) vtaknili direkt v kolo! takorekoč direktni "preformance oksimoron", tudi če pozabimo na ostale probleme, kot je eventuelna zahtevnost tesnenja i to, da taka konfiguracija pogona (štiri ločeni motorji, v vsakem kolesu po eden) rabi dokaj kompleksen sistem vektoriranja navora in regulacije različnih hitrosti vrtenja koles skozi ovinke (kar običajno mehansko "podelajo" diferenciali in polosovine)...

kakorkoli... iskreno pa upam, da se motim in da majo, kar se električnih vozil bližnje prihodnosti tiče, prav oni "next best thing after sliced bread"!
meni osebno bi bolj "sedla" produkcijska verzija Citroenovega hibrida na stisnjen zrak ampak... če je prihodnost neizogibno električna iskreno želim, da rata njim in ne komu drugemu!

Neposredni odgovori na sporočilo št. 2660697

Strani: 1

anon-154083 sporočil: 6.570
Če niso samo fiziki ampak tudi strojniki, potem si bosta elektromotor in platišče delila del konstrukcije in se bo na ta način privarčevalo nekaj teže.

Strani: 1