Zasebnost
2 uri
Philipp Vorndran, investicijski strateg: Inflacija ni premagana. S svojim denarjem ravnajte takole
8 ur
Nadaljevanje modelne uspešnice 1
8 ur
Trend električnih avtov v podjetjih še vedno močan
9 ur
Kako so evropskim mestom podjetniške inovacije pomagale pri izzivih urbane mobilnosti
9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Kje gradijo najcenejše jedrske elektrarne, kje najdražje in kje bo Slovenija? 3
12 ur
Bi moral prodati Nvidio? "UI je zdaj malo precenjen, dolgoročno pa podcenjen"
12 ur
Top službe – Novartis, Spar, Terme Olimia, Petrol, Hidria, Pipistrel, Corwin ...
14 ur
Med prvo deseterico najboljših plač večina podjetij v lasti tujcev
14 ur
Umetna inteligenca bo postala pomemben deležnik v poslovnem okolju
14 ur
Fantje igrajo monopoli 6
14 ur
Štiri milijone evrov izgube v UKC Maribor v prvih treh mesecih zdravniške stavke 2
14 ur
Digitalne tehnologije pocenijo kmetovanje in preprečijo prepire na kmetiji
15 ur
Enostavna in prilagodljiva mobilnost brez lastniških obveznosti (PRO)
15 ur
Dunajska Addiko Bank sporoča, da srbska Alta Pay krši prevzemno zakonodajo 2
16 ur
V petek vendarle objava razpisa za naložbe podjetij iz premogovnih regij
16 ur
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 4
16 ur
ECB: Finančna stabilnost je boljša, šibki člen so poslovne nepremičnine
17 ur
ASML in TSMC bi v primeru napada Kitajske na Tajvan lahko onesposobila stroje za čipe 2
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek (Reportaža) kaj je Kia prinesla na Slovaško

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
[Avto] Tema: Kaj je Kia prinesla na Slovaško
[#2548072] 15.09.15 00:43 · odgovor na: gobim (#2547535)
Odgovori   +    2
[gobim]
Slovenci smo dali pa 110 milijonov (nazadnje, prejšnjih zneskov niti ne omenjam) za vzpostavitev proizvodnje za novega Twinga in Smart-a. Žal Renault in Mercedes s temi modeli nista tako uspešna kot KIa, drugače bi se tudi Revoz lahko precej približal (po kapaciteti) tem številkam.
Se da to številko "110 milijonov za vzpostavitev proizvodnje za novega Twinga in Smart-a" podkrepiti s kakšnim virom? Jaz se spomnim javnih objav bistveno manjše številke, ki je bila potem še dodatno zmanjšana - na okrog petino oziroma 20% od teh 110 MEUR. Tako so poročali pred dvema letoma:
Ker je Evropska komisija uvedla preiskavo zaradi napovedanih 45,5 milijona evrov vladne pomoči Revozu, je vlada zdaj zmanjšala ta znesek na najvišjo dovoljeno vrednost 22,5 milijona evrov.
www.rtvslo.si/gospod...ene/320696
> Ne gre za nobeno nespodbujanje slovenske vlade, gre enostavno za to , da Renault in Mercedes nista tako uspešna. Tipično natolcevanje novinarjev Financ. Kakšen rumen časopis to postaja.
Od nekoga, ki se je prav tukaj deklariral za "veterana avtomobilske industrije", bi pričakoval, da loči štirikolesna jabolka od sliv. Če bi, ne bi o uspešnosti Renaulta in Mercedesa forumsko razsojal na podlagi primerjanja tovarne, ki proizvaja tri modele najbolj množičnih segmentov v Evropi, z drugo, kjer delajo dva praktično enaka modela bistveno manj pomembnega segmenta mestnih malčkov.

Tak veteran bi tudi vedel, da je z Revozom smiselno primerjati npr. tovarno TPCA na Češkem, kjer proizvajajo trojčke C1, 108 in Aygo, torej direktne konkurente in generacijske sodobnike Twinga in Smarta. V Kolinu so lani naredili dobrih 203.000 avtov treh množičnih znamk, v Revozu pa okrog 118.000 avtov ene množične in ene butične znamke, kar se mi zdi sorazmerno izenačen rezultat.