Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Audi SQ7: ko 2,3-tonski orjak odskoči kot baletka
Strani: 1
sporočil: 1.227
Slovenec sem, ne jamram ....... piece, ljubav, bok!
pa v drugo držvo za registracijo.
pa v drugo držvo za registracijo.
sporočil: 470
Ko bo star 5 let, ga boš dobil za 10 jurjev. S to njegovo 48 voltno
elektriko in kupom komponent, ki lahko vsak trenutek crknejo in
stanejo premoženje.
sporočil: 6.899
Baletke odskocijo tudi v levo in desno, pa ustavit se znajo. Ta
krava odskoci samo v ravni liniji naprej.
Nikjer nisem zasledil, ce ima avto v razlicici za slovenski trg med standardno opremo nalozene albume Modrijanov in Cece, ter placano pristojbino SAZAS-u za javno predvajanje glasbe?
Nikjer nisem zasledil, ce ima avto v razlicici za slovenski trg med standardno opremo nalozene albume Modrijanov in Cece, ter placano pristojbino SAZAS-u za javno predvajanje glasbe?
sporočil: 2.033
[bacco979]Vseeno je razlika nekaj spodobnih kosil in še avtu za mulca. Evo, pa bosta lahko dve registraciji, dve cestnini, dve zavarovanji, dvojni gorivi itd.
A 100 jurjev za avto ni panike dat, registracija je pa problem?
sporočil: 2.987
Pomoje je mislil registracijo na nemške tablice, pri čemer
prihraniš za državo kup enih super donosnih davkov in predvsem sebi
na deset tisoče evrov.
sporočil: 970
Ja, mislil sem registracijo na nemške tablice.
Ker če si že pripravljen dat 100 jurjev za tak avto in na njem zgubiti v nekaj letih 3/4 vrednosti, potem tudi tistih par jurjev za registracijo ne bi smel biti tak problem.
Ker če si že pripravljen dat 100 jurjev za tak avto in na njem zgubiti v nekaj letih 3/4 vrednosti, potem tudi tistih par jurjev za registracijo ne bi smel biti tak problem.
sporočil: 2.987
Nisem tebe mislil pač pa prvega v niti ;) Z registracijo na nemške
tablice prihraniš DMV in luksuzni davek, ki nabavno ceno vozila
mimogrede dvigne za pol ali še več - odvisno od cene.
sporočil: 31.998
Zadnja sprememba: najobj 16.05.2016 09:48
[chef]... čuj, jaz iz objektivnih razlogov sicer nisem v špilu, ampak mogoče bi stručkoti za avtomobile na Financah lahko napisali, kaj z registracijo v Nemčiji ali Sloveniji dobiš in izgubiš, ker skoraj 20% res ni malo in takega avtomobila noben normalen ne bi registriral v Sloveniji, če z registracijo v Nemčiji potem ne bi imel takih ali drugačnih problemov pri uporabi avtomobila v Sloveniji ...
Nisem tebe mislil pač pa prvega v niti ;) Z registracijo na nemške tablice prihraniš DMV in luksuzni davek, ki nabavno ceno vozila mimogrede dvigne za pol ali še več - odvisno od cene.
sporočil: 970
Če je avto registriran v EU ni nekih problemov z vožnjo v
Sloveniji.
Malo bolj zoprno je registrirati avto v tujini, če si nisi tam rezident.
Malo bolj zoprno je registrirati avto v tujini, če si nisi tam rezident.
sporočil: 31.998
Zadnja sprememba: najobj 16.05.2016 15:09
[bacco979]... ja, saj glih na to sem mislil, da bi stručkoti za avtomobile na Financah lahko napisali, če je za slovenskega rezidenta registracija avtomobila v Nemčiji ali kakšni drugi "registracijski oazi" sploh možna ... khmm, ker je 20% velika cifra, 20% od velike cifre pa še toliko večja in bi se splačalo vozit s tujimi tablicami, če z zavarovalnicami ne bi bilo problemov ...
Če je avto registriran v EU ni nekih problemov z vožnjo v Sloveniji.
Malo bolj zoprno je registrirati avto v tujini, če si nisi tam rezident.
sporočil: 970
A veš da so o tem pred leti celo že nekaj pisali na Financah... in
sicer tule... avto.finance.si/298261
Drugače pa ja... ali moraš biti rezident, najti enega rezidenta na katerega bo avto pisan, ali pa najti leasing hišo, ki je pripravljena skleniti pogodbo z nerezidentom...
Drugače pa ja... ali moraš biti rezident, najti enega rezidenta na katerega bo avto pisan, ali pa najti leasing hišo, ki je pripravljena skleniti pogodbo z nerezidentom...
sporočil: 31.998
Zadnja sprememba: najobj 16.05.2016 15:49
[bacco979]... ja, in hvalabogu jaz s tem nimam problemov, ker kot piše v članku "Prihranki niso nujno tako visoki, poleg tega se pojavljajo tveganja," opozarja Dušan Jeraj iz Taxgroupa ...
A veš da so o tem pred leti celo že nekaj pisali na Financah... in sicer tule... avto.finance.si/298261
Drugače pa ja... ali moraš biti rezident, najti enega rezidenta na katerega bo avto pisan, ali pa najti leasing hišo, ki je pripravljena skleniti pogodbo z nerezidentom...
P.S.: tisti "hvalabogu" velja samo za registracijo super dragega avta v tujini, ker se sicer denarja zanj sploh ne bi branil ...
sporočil: 6.570
Ivan Zidar je to svoj čas naredil za en kup SCTjevih kamionov. In
kljub temu, da je bilo to še v časih, ko je bil glavni na vasi,
zadeva na koncu ni šla skozi.
sporočil: 970
Za tiste tovornjake se ne spomnim kaj točno je bilo. Spomnim se, da
je šlo za podkupnine pri nakupu...
Leasing v Nemčiji je sicer legalna zadeva, kolikor vem je bila nekaj časa precej popularna pri Italijanih, da so se izognili plačilu njihovega davka na vozila z močnejšimi motorji (superbollo). Verjetno pa Nemci niso pretirano navdušeni nad financiranjem tujcev.
Če bom pa jaz kdaj kupoval avto za 100k+ eurov pa precej dvomim, da me bodo zanimale stvari kot so DMV, stroški registracije, poraba ali cena servisa.
Leasing v Nemčiji je sicer legalna zadeva, kolikor vem je bila nekaj časa precej popularna pri Italijanih, da so se izognili plačilu njihovega davka na vozila z močnejšimi motorji (superbollo). Verjetno pa Nemci niso pretirano navdušeni nad financiranjem tujcev.
Če bom pa jaz kdaj kupoval avto za 100k+ eurov pa precej dvomim, da me bodo zanimale stvari kot so DMV, stroški registracije, poraba ali cena servisa.
sporočil: 31.998
[bacco979]... čuj, jaz se vedno znova nasmejim, ko ob predstavitvah superdragih superlimuzin Financarji najbolj hvalijo njihov diskreten luksuz in nizko porabo, kot da si kdo kupi superdrago superlimuzino, da bi šparal in se skrival ...
Za tiste tovornjake se ne spomnim kaj točno je bilo. Spomnim se, da je šlo za podkupnine pri nakupu...
Leasing v Nemčiji je sicer legalna zadeva, kolikor vem je bila nekaj časa precej popularna pri Italijanih, da so se izognili plačilu njihovega davka na vozila z močnejšimi motorji (superbollo). Verjetno pa Nemci niso pretirano navdušeni nad financiranjem tujcev.
Če bom pa jaz kdaj kupoval avto za 100k+ eurov pa precej dvomim, da me bodo zanimale stvari kot so DMV, stroški registracije, poraba ali cena servisa.
sporočil: 970
Ta pojav je (pri nas) zelo zanimiv... že pred leti sem poznal
nekoga, ki je rekel, da bi takoj kupil Porsche Cayenne, samo če bi
bil dizel... ne vem pa če ga je potem kupil, ko so naredili dizla
:)
Strani: 1