Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Optimalna izbira za preudarne poslovneže
Strani: 1
sporočil: 4.340
V kontekstu Kie nekateri radi njeno domnevno priljubljenost v
Nemčiji. Jaz sem tam od maja in moram reči, da jih v mojem okraju
(Baden-Württemberg) praktično ni. Poleg vseh nemških avtov se
vidijo še Dacie, Fordi, vsi Francozi, Škode, Fiati in še nekaj
japoncev. Vse videne Kie in Hyundaje bi pa lahko preštel na prste
obeh rok (pa še od teh ima ena slovensko registracijo, druga je
imela češko...). Saj mogoče je v drugih delih Nemčije kaj drugače.
Ima kdo kakšno statistiko za celo Nemčijo?
sporočil: 1
Naslov ni najbolj primeren.
Pri preudarnosti velik del igra cena. In ta je glede na konkurenco (pre)visoka. Enako, kot je bila v preteklosti, posledično ima optima zanemarljiv tržni delež.
Uvoznik se lahko tolaži s primerjavami, da je primerljivo opremljena konkurenca dražja, ampak to ne bo bistveno vplivalo na prodajo.
Pri preudarnosti velik del igra cena. In ta je glede na konkurenco (pre)visoka. Enako, kot je bila v preteklosti, posledično ima optima zanemarljiv tržni delež.
Uvoznik se lahko tolaži s primerjavami, da je primerljivo opremljena konkurenca dražja, ampak to ne bo bistveno vplivalo na prodajo.
sporočil: 134
Pod črto bo Optima ob upoštevani 7-letni garanciji in z njo
povezanimi nižjimi stroški vzdrževanja verjetno res najbolj
preudaren nakup v tem razredu - če bo zraven še kakšen spodbuden
popust, še toliko bolj.
sporočil: 145
čas vnosa: 05.11.15 11:43
Pred leti sem peljal svojo kio rio 1,4 na servis, zaradi prevelike
porabe. Na avtocesti je prababil ob mirni vožnji cca 8 ali več
litrov, čim pa je bil daljši klanec, pa tudi do 12 lit benzina.
prodajalec me je tolažil, da se bo to kmalu uradilo samo od sebe.
Pri 1500km sem peljal avto na servis v Btc ljubljana. Avto je bil
cca 2uri v delavnici in v avto je vstopil samo en možakar, da je
položil plastične prevleke kar je po dveh urah je to tudi odnesel.
Potem me kličejo, da mi predajo vozilo, ker je popolnoma v redu. Pa
ga ni nihče niti pogledal. Seveda sem hotel govoriti s šefom, saj
tako lahko nategujejo samo tiste, ki ne morejo opazovati vozila,
kot sem ga lahko jaz. A so mi poslali enega mladeniča, ki mi je
hotel dopovedati, da ne znam voziti in da naj pridem enkrat kasneje
z avtom, da mi bo on dokazal, da so podatki porabe taki, kot v
prospektu piše. Za tak pouk, pa bi moral sam plačati gorivo in
njegove ure učenja.
Sem jih hotel tožiti, a me je advokat pozoril, da je bo preveč stroškov, saj se taki barabini znajo izogibati vsem takim problemom. Reklama "Kia je najcenejši avto", velja samo, dokler ga gledaš v garaži, na vožnji, pa to ne velja več.
Žal je edina rešitev taka, da nikoli več Kie v hišo.
Sem jih hotel tožiti, a me je advokat pozoril, da je bo preveč stroškov, saj se taki barabini znajo izogibati vsem takim problemom. Reklama "Kia je najcenejši avto", velja samo, dokler ga gledaš v garaži, na vožnji, pa to ne velja več.
Žal je edina rešitev taka, da nikoli več Kie v hišo.
sporočil: 4.340
Tudi jaz nimam dobre izkušnje s Kio: forum.finance.si/?m=...754&single
Je bila pa Kia včasih vsaj poceni, sedaj pa še to ni več. Glede serviserjev Kie imam tudi nekaj zanimivih izkušenj. Recimo to, da je serviser prvič zaračunal 3.3L olja (kot je v tehničnih podatkih), drugič 3.5L, tretjič 4L. No, četrtič ni več on servisiral. Pa taisti serviser na servisu očitno ni sploh pogledal zavornega diska, kljub opozorilu, da tam nekaj ropota. Če par sto km sem menjal gume in me je skoraj kap, ko sem videl s kakšnim diskom se vozim. In to po pičlih 60 tisoč prevoženih, ko nekako še nisem računal na menjavo.
Je bila pa Kia včasih vsaj poceni, sedaj pa še to ni več. Glede serviserjev Kie imam tudi nekaj zanimivih izkušenj. Recimo to, da je serviser prvič zaračunal 3.3L olja (kot je v tehničnih podatkih), drugič 3.5L, tretjič 4L. No, četrtič ni več on servisiral. Pa taisti serviser na servisu očitno ni sploh pogledal zavornega diska, kljub opozorilu, da tam nekaj ropota. Če par sto km sem menjal gume in me je skoraj kap, ko sem videl s kakšnim diskom se vozim. In to po pičlih 60 tisoč prevoženih, ko nekako še nisem računal na menjavo.
sporočil: 416
Škoda, da ne ponudijo tudi bolj osnovno opremljene različice, ki bi
s ceno konkurirala avtomobilskemu razredu nižje, podobno, kot je to
praksa drugod po svetu. Marsikdo, ki potrebuje tako velik avto, bi
bil zadovoljen tudi z ročno klimo, jeklenimi platišči, navadnimi
žarometi, oblazinjenjem v blagu, bencinskim motorjem, ipd.
sporočil: 967
čas vnosa: 05.11.15 13:08
Končno še nekdo, ki ga ni čisto zapustila pamet!
Tudi jaz gledam za tak primerek avta višjega srednjega razreda, ampak ga - enostavno ni več!
A res proizvajalci mislijo, da čisto vsi želijo kupovati zgolj tačskrin plastik-fantastik spake, za dobo največ pet let?!
Tudi jaz gledam za tak primerek avta višjega srednjega razreda, ampak ga - enostavno ni več!
A res proizvajalci mislijo, da čisto vsi želijo kupovati zgolj tačskrin plastik-fantastik spake, za dobo največ pet let?!
sporočil: 970
Po mojem bi se pri Mazdi še našlo kaj takega.
Tale Kia je pa predraga in ne bo prav pogost pojav na naših cestah.
Tale Kia je pa predraga in ne bo prav pogost pojav na naših cestah.
sporočil: 967
čas vnosa: 05.11.15 15:54
Ja, sem opazil tudi jaz. Očitno je Mazda 6 danes tudi edina, ki še
ima na voljo atmosferski motor in ne podlega splošni histeriji
obvezne vgradnje turbin k bencinskim motorjem. Dizla namreč ne
maram, naredim premalo km.
Hvala za info!
Hvala za info!
sporočil: 967
čas vnosa: 05.11.15 16:23
Seveda je zame moči več kot dovolj, saj vendar nisem
Fitipaldi!
Hvala!!!
Hvala!!!
sporočil: 970
Mene prav zanima kako bo, ko bodo tile razni supermoderni in
supervarčni tsi-ji in ecoboosti stari 5+ let in imeli 200.000+
km... bo to sploh še kdo kupil, ali se bodo iskali samo motorji za
te avtomobile?
sporočil: 2.989
A tole tipkas na masini s 386SX procesorjem ali imas kaj novejsega?
Pentium? Za bivse uporabnike 1.4 in 1.6 atmosferca je ecoboost
pravi raj in s podobno rabo so predsodki odvec. Sem pred casom
vozil 1.5 atmosferc, star 10 let z 90k km. Najbolj vesel sem bil,
ko sem vrnil kljuce. Katastrofa v vseh pogledih in zrelo za odpad.
Sicer pa sem bolj ciljal na famo o dizlih in kilometrih, ki mu je
ostala iz kamene dobe in casov golfov dvojk. Cas gre naprej ;) Ce
drugega ne, so novi modeli varnejsi in imajo precej uporabnih
sistemov. Ne se bat sprobat ;)
sporočil: 970
Tipkam pravzaprav v remote desktop :)
Kar se tiče pa downsizinga pa sem skeptičen predvsem do tistih 1.0 in 1.2 tricilindrskih mlinčkov, ki jih tlačijo tudi v poldrugo tono težke avtomobile C ali celo D segmenta. To da je namesto 1.6 ali 1.8 atmosferca zdaj 1.4 turbo je že čisto fajn. Že zaradi tega ker imajo avtomobili danes konkretno večjo maso kot nekoč. Kar se tiče pa dizlov, pa vem da ne rabijo več pol ure in 20 km da pridejo na delovno temperaturo. Vendar pa bi za vsakdanje jajcanje po mestu vseeno izbral bencinarja.
Kar se tiče pa downsizinga pa sem skeptičen predvsem do tistih 1.0 in 1.2 tricilindrskih mlinčkov, ki jih tlačijo tudi v poldrugo tono težke avtomobile C ali celo D segmenta. To da je namesto 1.6 ali 1.8 atmosferca zdaj 1.4 turbo je že čisto fajn. Že zaradi tega ker imajo avtomobili danes konkretno večjo maso kot nekoč. Kar se tiče pa dizlov, pa vem da ne rabijo več pol ure in 20 km da pridejo na delovno temperaturo. Vendar pa bi za vsakdanje jajcanje po mestu vseeno izbral bencinarja.
Strani: 1