Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Intervju: Francoz, ki stavi na elektriko in računa na subvencije
Strani: 1
sporočil: 8.690
Dovolj je tale citat : "Pri elektromobilnosti rešujemo planet. Tega
pa ne moremo brez podpore oblasti,"
To preprosto pomeni, da vzameš nekomu, ki dela normalno in v konkurenčnem okolju zato, da daš nekomu, ki bi s tem denarjem pridobil prednosti na trgu. Vse subvencije, trošarine, ogabno visoki davki, privilegirane skupine.....kažejo samo na to, kako je ta pokveka od "demokracije" zdrsnila v neofevdalizem.
Kokodakanje o ekologiji, CO2 ipd politični alkemiji je samo pranje možganov ovc, da postanejo po orwelovsko vesele, da lahko z užitkom plačujejo fevdalcem njihove obskurne oslarije.
To preprosto pomeni, da vzameš nekomu, ki dela normalno in v konkurenčnem okolju zato, da daš nekomu, ki bi s tem denarjem pridobil prednosti na trgu. Vse subvencije, trošarine, ogabno visoki davki, privilegirane skupine.....kažejo samo na to, kako je ta pokveka od "demokracije" zdrsnila v neofevdalizem.
Kokodakanje o ekologiji, CO2 ipd politični alkemiji je samo pranje možganov ovc, da postanejo po orwelovsko vesele, da lahko z užitkom plačujejo fevdalcem njihove obskurne oslarije.
sporočil: 3.066
>> in računa na subvencijeki jih bod deležni hohštaplerji in dugi tajkuni.
Plačeval pa ubogi narod, ki si težko privošči (rabljenega) Clia.
EKO-teroristi (Greenpiss & co), kdaj boste ugotovili, da ima električni avto auspuh v Velenju ????
sporočil: 5.314
Električni avtomobil gre lahko svojo pot naprej le, če bo ponudil
polno funkcionalnost avtomobila, kot smo je navajeni. To so
zaenkrat sposobni samo hibridi, ki so zelo dobra rešitev. No, pa o
ceni da ne govorimo.
Hibrid odraža dejstvo, da baterije še niso razvite do te mere, da bi samostojno poganjale avto, lahko pa elektro tehnologijo že delno vklopimo v pogon, kolikor je pač sposobna.
Baterije niso primerljive z računalniki, ne razvijajo se 15 let ampak bistveno več. Do leta 1900 je električni avtomobil celo držal hitrostni rekord. Zaradi ekonomičnosti ga je izpodrinil bencinski.
Tako da baterije razvijajo že zelo, zelo dolgo, uporabljamo jih v vsemogočih napravah in v milijardnih količinah. Kljub temu kapaciteta zelo počasi narašča, dosti počasneje kot bi si želeli.
Na elektro trgu je počasi pričakovati povsem presežno ponudbo, že GMu in Nissanu od 2010 ne gre kaj dobro in zaostajata za načrti, pa sta bila na začetku osamljena ponudnika, zdaj pa prihaja na trg nekaj neuporabnih modelov iz vsake tovarne, za katere pa se bo porablo milijarde, le kupcev ne bo.
Nikakršne možnosti ni, da elektro avtomobil s katerim ne moreš na srednje daljšo pot, postane pomembna oblika prevoza. Tudi ob popolnem omrežju polnilnic bi bili potrebni postanki eno uro na vsako uro ali dve. To pa je nesprejemljivo.
Da je to nesprejemljivo dokazuje tudi milijone, če ne milijarde eko blebetačev širom sveta in v domovini, ki blebetajo in blebetajo, svojega primerka pa si še niso privoščili. Zakaj? Ker točno vedo, da je neuporaben.
Hibrid odraža dejstvo, da baterije še niso razvite do te mere, da bi samostojno poganjale avto, lahko pa elektro tehnologijo že delno vklopimo v pogon, kolikor je pač sposobna.
Baterije niso primerljive z računalniki, ne razvijajo se 15 let ampak bistveno več. Do leta 1900 je električni avtomobil celo držal hitrostni rekord. Zaradi ekonomičnosti ga je izpodrinil bencinski.
Tako da baterije razvijajo že zelo, zelo dolgo, uporabljamo jih v vsemogočih napravah in v milijardnih količinah. Kljub temu kapaciteta zelo počasi narašča, dosti počasneje kot bi si želeli.
Na elektro trgu je počasi pričakovati povsem presežno ponudbo, že GMu in Nissanu od 2010 ne gre kaj dobro in zaostajata za načrti, pa sta bila na začetku osamljena ponudnika, zdaj pa prihaja na trg nekaj neuporabnih modelov iz vsake tovarne, za katere pa se bo porablo milijarde, le kupcev ne bo.
Nikakršne možnosti ni, da elektro avtomobil s katerim ne moreš na srednje daljšo pot, postane pomembna oblika prevoza. Tudi ob popolnem omrežju polnilnic bi bili potrebni postanki eno uro na vsako uro ali dve. To pa je nesprejemljivo.
Da je to nesprejemljivo dokazuje tudi milijone, če ne milijarde eko blebetačev širom sveta in v domovini, ki blebetajo in blebetajo, svojega primerka pa si še niso privoščili. Zakaj? Ker točno vedo, da je neuporaben.
sporočil: 5.314
Druga generacija baterij, ki bodo na trgu okoli leta 2020 ali 2021, bo ponudila doseg okoli 400 kilometrovAlora pridem več k'sno.
sporočil: 6.570
[gogi1]Pravi ekolog avta sploh nima, ampak uprablja bicikel in javni prevoz.
Da je to nesprejemljivo dokazuje tudi milijone, če ne milijarde eko blebetačev širom sveta in v domovini, ki blebetajo in blebetajo, svojega primerka pa si še niso privoščili. Zakaj? Ker točno vedo, da je neuporaben.
sporočil: 2.264
"Eko" je pač nova religija in novi reket za glupi narod, na katerem
se bodo letno služile stotine miljard...
sporočil: 8.690
[jani1974]Ta najbolj pravi ekolog pa hodi peš. Za izdelavo bicikla je potrebna umazana energija, železova ruda, plastika....Javni prevoz je pa samo potuha za tiste, ki se jim ne ljubi peš iz Lj v Mb.
> [gogi1]
> Da je to nesprejemljivo dokazuje tudi milijone, če ne milijarde eko blebetačev širom sveta in v domovini, ki blebetajo in blebetajo, svojega primerka pa si še niso privoščili. Zakaj? Ker točno vedo, da je neuporaben.
Pravi ekolog avta sploh nima, ampak uprablja bicikel in javni prevoz.
sporočil: 14.456
[0126Bacis]Plus sem dal, ker se popolnoma strinjam s pripombo o subvencijah.
>>> in računa na subvencije
ki jih bod deležni hohštaplerji in dugi tajkuni.
Plačeval pa ubogi narod, ki si težko privošči (rabljenega) Clia.
EKO-teroristi (Greenpiss & co), kdaj boste ugotovili, da ima električni avto auspuh v Velenju ????
Sicer nisem hud pristaš zelenih mirovnikov, a vendar pravim don't piss on Greenpeace just for the fun of it. Raje preberi tole: www.finance.si/27083...-na-okolje
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 05.04.2015 13:16
Zanimiv intervju. Dober poskus tole s Teslo. Je možakar postal kaj
nemiren? Pogrešam pa še nekaj vprašanj:1. Kaj pravijo delničarji, ko vidijo 4 GEUR velik strošek in samo simbolično prodajo, ki životari v javnem inkubatorju in že nekaj (kriznih) let prinaša samo izgubo?
2. Ker je sta korporaciji Renault in Nissan menda v ta domnevni eko futurizem vrgla 4 GEUR, zdaj pa naj vanj mečejo davkoplačevalski denar še države in občine, je vprašanje, ali bosta korporaciji, ko (če) se bo ta futurizem prijel in bo (če) prinašal dobičke, kaj vrnili državam/občinam, ki so ju podpirale?
3. Pri primerjanju subvencij bi morali za vsako državo/regijo najprej izračunati, kakšno zmanjšanje izpustov prinaša električen avto. Če ima Francija večino elektrike iz jedrskih, Norveška pa mogoče iz hidro elektrarn, je pri njih učinek električnih avtov na izpuste seveda čisto nekaj drugega kot pri deželnih odvisnikih od TEŠ. Zato bi morala biti tudi z okoljskega stališča subvencija v Sloveniji samo delček njihove.
O paradoksu naftno obdarjene Norveške in njihove zagretosti za luksuzno električno Teslo bi se najbrž dalo napisati še marsikaj.
P.S.: Ljubljanska mestna oblast naj namesto sestankovanja z visoko postavljenimi korporativnimi lobisti svoji raji raje razloži, zakaj je LPP v silni skrbi za okolje v zadnjih letih kupil novih 70 avtobusov, ampak samo 20 na plin.
Posodabljanje voznega parka mestnega potniškega prometa LPP je v zadnjih petih letih občutno prispevalo k udobnemu potovanju z mestnimi avtobusi in obenem izboljševanju zdravega življenjskega okolja. Sedemdeset novih, okolju prijaznih avtobusov, ki smo jih v zadnjih letih kupili in ki izpolnjujejo standard Euro 4 in Euro 5, ter dvajset metanbusov za lepše in bolj zdravo okolje, čistejši zrak in nižjo raven hrupa, bo prepričalo še najbolj vnete zagovornike potovanj z osebnimi vozili v urbanih območjih. Z vzpostavitvijo polnilnice smo z Energetiko Ljubljana pridobili tudi idealne razmere za vozni park, katerega število metanbusov, tako načrtujemo, bi se lahko do leta 2016 povečalo še za 40 avtobusov.www.siol.net/avtomot...telis.aspx
Ste vedeli? Da motor avtobusa na zemeljski plin oziroma na metan izpolnjuje najstrožje kriterije glede izpustov in ustreza standardu EEV, kar pomeni, da je izpust delcev, ki merijo le nekaj tisočink milimetra in so drugače škodljivi človeku in okolju, skoraj ničen. Prav tako so vsebnosti ogljikovega monoksida (CO), dušikovih oksidov (NOX) in ogljikovodikov (HC) izrazito nizke. V primerjavi z dizelskim motorjem Euro 4 izpusti avtobus na metan ali metanbus 80 do 90 % manj dušikovih oksidov (NOX). V primerjavi z najstarejšimi avtobusi izpustijo metanbusi za 10 % manj CO2.
www.lpp.si/info-za-p.../metanbusi
sporočil: 158
www.disketa.si/media...298787.pdf
No sedaj pa podajte kritike predloge in ostalo, da malo popravim tole datoteko in naredimo enkrat konec kaj se splača in kaj ne.
No sedaj pa podajte kritike predloge in ostalo, da malo popravim tole datoteko in naredimo enkrat konec kaj se splača in kaj ne.
sporočil: 6.570
Drobna nejasnost je poraba 14,6 kWh na 100 km, če hkrati
obljubljajo 210 km doseg z 22 kWh baterijo.
Res, da pišejo tudi o "realnem dosegu" 150 km, ampak "realna poraba" je tudi pogosto višja, kot specificirana.
Sicer pa ja, tako kot sedaj zadeve izgledajo cenovno, pač to ni avto za delati kilometre, je pa avto, katerega nakup ne stane nič več, kot nakup običajnega.
Kaj pa se zgodi, če vneseš notri mojih 7000 km na leto?
Res, da pišejo tudi o "realnem dosegu" 150 km, ampak "realna poraba" je tudi pogosto višja, kot specificirana.
Sicer pa ja, tako kot sedaj zadeve izgledajo cenovno, pač to ni avto za delati kilometre, je pa avto, katerega nakup ne stane nič več, kot nakup običajnega.
Kaj pa se zgodi, če vneseš notri mojih 7000 km na leto?
sporočil: 4.098
[jani1974]Meni se zanimivo vprasanje zdi, zakaj je Zoe BREZ BATERIJE ze v osnovi skoraj 100% drazji od svojega ICE konkurenta?
Drobna nejasnost je poraba ...
Seveda je to vprasanje bolj za proizvajalca, je pa kljucno, ce ima ta razlika kak fiksen temelj, ali pa gre za kaj drugega in za koliko tega "drugega" gre.
sporočil: 6.570
[tmatej]Stroški proizvodnje se delijo na fiksne in variabilne. In Zoe po moje ubijejo fiksni, ker je planirana proizvodnja pač bistveno manjša kot pri Cliu. In očitno Renault pač ni pripravljen subvencionirati električnih avtomobilov, ampak na njih zaslužiti enako, kot na ostalih.
Meni se zanimivo vprasanje zdi, zakaj je Zoe BREZ BATERIJE ze v osnovi skoraj 100% drazji od svojega ICE konkurenta?
Seveda je to vprasanje bolj za proizvajalca, je pa kljucno, ce ima ta razlika kak fiksen temelj, ali pa gre za kaj drugega in za koliko tega "drugega" gre.
Tako da je vprašanje pravzapav planirana proizvodnja vs. cena. Z drugimi besedami, če bi planirali večjo prodajo, bi lahko šli na trg tudi z nižjo ceno, ki bi hkrati potem pomagala pri večji prodaji. In očitno so se pri Renaultu odločili za neke cifre, ki vam sedaj niso všeč, oni pa so mislili, da vam bodo :-)
sporočil: 21.898
naceloma sem za nesramne intervjuje, ampak tole izprasevalcevo
posiljevanje intervjuvanca s teslo je pa malce bebavo.
da elektricni avtomobili niso dobra resitev, smo dokazali ze nickolikokrat. spet smo najebali davkoplacevalci, kot ze tolikokrat, ko je v igri koncern renault-nissan. sam nisem nikoli imel kake njihove skatle in je niti ne mislim imeti.
sicer pa se izogibam cisto vsem znamkam, ki so fliknile samo 1 euro v razvoj elektricnih avtomobilov. mrs.
da elektricni avtomobili niso dobra resitev, smo dokazali ze nickolikokrat. spet smo najebali davkoplacevalci, kot ze tolikokrat, ko je v igri koncern renault-nissan. sam nisem nikoli imel kake njihove skatle in je niti ne mislim imeti.
sicer pa se izogibam cisto vsem znamkam, ki so fliknile samo 1 euro v razvoj elektricnih avtomobilov. mrs.
sporočil: 158
www.disketa.si/media...836da7.pdf
Kako ne stane nič več kot običajni?? Že pri večjih kilometrih se pojavi precejšnja razlika pri tvojih 7000km je pa razlika v ceni 11.000€. Ok recimo, da električni manj onesnažuje. Ampak razlika je 11.000€ in to neto. Če želi nekdo neto 11.000€ mora narediti bruto 22.000€. 11.000€ je letna plača. Koliko CO2 proizvede človek v enem letu svojega življenja, da poplača to EKO razliko??
Kako ne stane nič več kot običajni?? Že pri večjih kilometrih se pojavi precejšnja razlika pri tvojih 7000km je pa razlika v ceni 11.000€. Ok recimo, da električni manj onesnažuje. Ampak razlika je 11.000€ in to neto. Če želi nekdo neto 11.000€ mora narediti bruto 22.000€. 11.000€ je letna plača. Koliko CO2 proizvede človek v enem letu svojega življenja, da poplača to EKO razliko??
sporočil: 6.570
Kako ne stane nič več kot običajni??Mislil sem nakup. 15000 EUR vs. 15500 EUR.
Ampak ja, hvala za tabelo, najem baterije res vse pokvari, ker ne moreš plačati manj kot 79 EUR na mesec...
sporočil: 4.098
[jani1974]NOVAK je predstavil dokaj korektno tabelo. Jaz sem sledil njegovemu pozivu po debati in, predvidevam tudi dovolj korektno, izrazil svoje dileme.
.....In očitno so se pri Renaultu odločili za neke cifre, ki vam sedaj niso všeč, oni pa so mislili, da vam bodo :-)
Iz tega me prehod na MI in VI ze asociira na neizogibne verske vojne, kjer pa mene ne bo zraven.
sporočil: 158
Pa še nekaj sem spregledal na tej strani
www.autoexpress.co.u...enault-zoe sem zasledil, da je ZOE na
voljo samo z polnilcem za polnilne postaje. Če ga pa želite polniti
tudi doma vas bo to stalo dodatnih 700€.
www.avtomanija.com/f.../cenik.pdf
sporočil: 6.570
Mene pa že nekaj časa zanima tudi, kako se pri prodaji rabljenega
avtomobila spremeni najem baterije. Moraš kot prvi lastnik baterijo
vrniti Renaultu in Renault potem da baterijo v najem novemu
lastniku?
Strani: 1