Zasebnost
2 uri
Cene nepremičnin v Avstriji lani upadle prvič po letu 2010, najemnine pa gor
2 uri
Tesla znižuje proizvodne napovedi, do leta 2030 ne bodo dosegli ambicioznih načrtov
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
2 uri
Kaj so fantomski zastoji in ali jih je mogoče odpraviti? 4
2 uri
Pridružite se ekipi, ki ustvarja in oblikuje projekt O vinu.si!
3 ure
Ali je vaša blagovna znamka pripravljena na kupca prihodnosti? To boste izvedeli ta četrtek na SMK
3 ure
Intervju: takšne imajo pri Renaultu načrte z najmočnejšim hibridom doslej
4 ure
Kaj se dogaja po uvedbi novega prispevka, koliko ljudi ima zadržane zdravstvene pravice in morajo vse plačati iz žepa 10
4 ure
Nemški izvozniki maja nekoliko bolj optimistični
5 ur
Zakaj veter dviguje strehe in kako to preprečiti
5 ur
Kako poenostaviti upravljanje večoblačnih IKT-okolij (Oglas)
6 ur
Vrhunska briška vina na dobrodelni dražbi
7 ur
Direktorske limuzine postajajo eksotika 2
7 ur
O konkurenčnosti in razvoju slovenskih živilcev 1
7 ur
Prestižna poslovna priložnost v strogem središču Ljubljane, v poslovni stavbi SKB (OTP) (Oglas)
7 ur
Z digitalnimi dvojčki do boljšega upravljanja infrastrukture pametnih mest
7 ur
Velikokolesni skuter za skok iz cone avtomobilskega udobja
11 ur
German Business Outlook Improves as Economic Momentum Builds
11 ur
Najboljše junijske dražbe: stanovanja, zemljišča, pisarne, apartma v Šibeniku ...
17 ur
Energetski prehod: NGEN iz Žirovnice bo v Nemčiji gradil hranilnike energije za energetskega giganta Uniper

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

comteo sporočil: 664
Zadnja sprememba: comteo 14.12.2019 13:16
1. Kot voznik električnega avta sem pri ponudniku energije naročil "modro energijo", ki je dražja 0.1 cent po kWh, kar mi predstavlja 40 centov mesečnega stroška in ne rabim razmišljati o "miksu" v vtičnici. Uporabljam samo OVE.
2. Vse te študije so "nateg", ker ne upoštevajo izpuste CO2 (in druge) pri raziskavah nahajališč fosilnih goriv, črpanju, transportu energenta, naftovodih, tankerjih... potem rafinerija porabi 1,6 kWh za 1 liter bencina... potem cisterne, črpalke in nenazadnje čiščenje razlitij in drugih ekoloških katastrof. Pri elektriki se sevadea uporabi izpust celotnega cikla.
3. Dodajmo še stroške hrupa iz prometa? (po dr. Lepu 200 mio € letno v SLO).
4. CO2, kot pravi študija sploh ni pomemben, ker prašni delci v EU (uradno) letno pobijejo 430.000 ljudi. Pri električnih avtomobilih tega skoraj ni.
5. Veliko mojih kolegov ima električni avto in fotovoltaično elektrarno.V prihodnosti bo tega vedno več.
6. Življenska doba baterije 150.000 km ? Hahhahaha... TO je šele nateg. 1500 ciklov (da pade na 80% začetne je za recimo Hyundai Kono 600.000 km in po tem baterija ni neuporabna. Lahko se vozi še tolko. Ko nismo zadovoljni z kapaciteto baterije v avtu jo lahko TAKOJ prodamo lastnikom fotovoltaičnih elektrarn, za UPSe podjetij ali zauravnavanje stabilnosti omrežja....

Študija je slaba in nič ne pove :-( .